/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Łańcuch i warsztat
Autor Wiadomość
waldi.kaszuby 
Mechanika


Motocykl: Shadow vt125 03'' Virago125 00''
Wiek: 47
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 51
Skąd: GKS
Wysłany: 2015-03-15, 13:33   

Panowie jak mozecie to zerknijcie jak jest u was z tymi tulejami na tylnej osce.
PS. 2 posty wyzej
_________________
Motorynka
WSK 125
WSK 175
WSK 125
20 Lat NIC
Honda shadow
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-15, 17:48   

Nie mam jak sprawdzić odległości środka koła od środka błotnika, ale od boku opony z prawej strony do błotnika mam 4cm, a od opony z lewej strony moto do błotnika mam tylko 3 cm.
Tulejka z prawej ok 4cm a z lewej ok 2 cm. Wszytko mierzone metrówką.. Tyle mogłem ;)
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
waldi.kaszuby 
Mechanika


Motocykl: Shadow vt125 03'' Virago125 00''
Wiek: 47
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 51
Skąd: GKS
Wysłany: 2015-03-15, 20:00   

MARQ napisał/a:
Nie mam jak sprawdzić odległości środka koła od środka błotnika, ale od boku opony z prawej strony do błotnika mam 4cm, a od opony z lewej strony moto do błotnika mam tylko 3 cm.
Tulejka z prawej ok 4cm a z lewej ok 2 cm. Wszytko mierzone metrówką.. Tyle mogłem ;)

Ok dzieki,o to mi chodzilo.Czyli przy zebatce jest ta mniejsza.U mnie jakis magik dal odwrotnie.
 
 
Śp.JERZY I 

Motocykl: honda shadow125 cc 1999r
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 516
Skąd: małopolska Kłaj
Wysłany: 2015-03-15, 20:59   

lewa strona dystans 20mm..prawa strona dystans 38mm
_________________
26-05-1962
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-15, 21:10   

waldi.kaszuby napisał/a:
U mnie jakis magik dal odwrotnie.


Albo u mnie ;)
Popatrzę wieczorem w literaturze a jutro w necie na schematach
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
waldi.kaszuby 
Mechanika


Motocykl: Shadow vt125 03'' Virago125 00''
Wiek: 47
Dołączył: 02 Paź 2014
Posty: 51
Skąd: GKS
Wysłany: 2015-03-15, 21:28   

Na 100% u mnie jest zle Bo nawet lancuch jest poza swoja oslona .

[ Dodano: 2015-03-15, 21:32 ]
DZIADEK JUREK napisał/a:
lewa strona dystans 20mm..prawa strona dystans 38mm

Ok Dzieki
 
 
bieru 


Motocykl: Honda VT 600 VLX 88'
Wiek: 34
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 969
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-05-04, 21:38   

hej łańcuchowcy!

Mój łańcuch zaczął w tym sezonie wydawać dziwny dźwięk "ziiiut - cyk". Macie jakiś pomysł?
Próbowałem ostatnio go napinać bardziej, to samo. Dzisiaj ustawiałem koło w różnych kątach natarcia (nie nazbyt radykalnie) niby jest mała poprawa ale dalej problem występuje. Najbardziej przy przyspieszaniu, mniej na luzie.
Moim zdaniem łańcuch może krzywo nachodzić na zębatkę "ziuiut" i wracać na miejsce "cyk", ale czy jest to możliwe przy mocno naciągniętym łańcuchu?
Inna hipoteza to zardzewiałe oczka które nie chcą się rozprostować, ale siły rozciągające łańcuch powninny sobie z tym poradzić.
Schemat dźwiękowy postępuje cyklicznie, ale jak po cyku wróci się natychmiast i przeleci jeszcze raz przez to miejsce to jest cisza... dopiero po jakimś obrocie następuje ziuut-cyk. :-/
Miałem jechać na przegląd jutro ale chyba sobie podaruję, jeszcze mi coś zleci i sie przytnie i będzie słabo.

Łańcuch jest stary, ale mam jeszcze ok 4 ząbki naciągu na nim.

Macie jakieś sugestie? :omg:
 
 
 
Trom 
Tomek


Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 2618
Skąd: Otwock
Wysłany: 2015-05-04, 21:51   

Sugeruję wymianę :mrgreen: napędu,a wskazuje na to ziiiut,cyk ;-)
_________________
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
 
 
bieru 


Motocykl: Honda VT 600 VLX 88'
Wiek: 34
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 969
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-05-04, 23:32   

Ojj... co tak po najmniejszej linii oporu? :-)8
Ząbki mam wszystkie, łańcuch jeszcze nie wyciągnięty.
Choć pewnie tak się to skończy, najpierw spróbuję wszystkich innych metod póki mam cierpliwość...
 
 
 
Śp.JERZY I 

Motocykl: honda shadow125 cc 1999r
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 516
Skąd: małopolska Kłaj
Wysłany: 2015-05-05, 10:39   

mysle że dopuki nie robi cyk--ziuut to jest spoko :-)8
_________________
26-05-1962
 
 
Alabaster 
Maciej


Motocykl: VT 1100 C Spirit '03 SC18
Wiek: 52
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 2818
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-05-05, 11:24   

bieru, ja tam o łańcuchach wielkiego pojęcia nie mam ale
może najpierw go dobrze umyj i nasmaruj ?
Jest opcja że dźwięki zanikną. A te czynności na pewno mu nie zaszkodzą.
_________________
Silnik, dwa koła i mina wesoła :-)
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-05, 12:30   

może faktycznie zanim postanowisz go wymienić, to spróbuj na "lewą" stronę założyć...
:-)8 przecież jest nieużywana :-)8
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
Śp.JERZY I 

Motocykl: honda shadow125 cc 1999r
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 516
Skąd: małopolska Kłaj
Wysłany: 2015-05-05, 12:43   

MARQ napisał/a:
może faktycznie zanim postanowisz go wymienić, to spróbuj na "lewą" stronę założyć...
:-)8 przecież jest nieużywana :-)8


:toast: :-)8
 
 
bieru 


Motocykl: Honda VT 600 VLX 88'
Wiek: 34
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 969
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-05-05, 17:39   

Skoro brak jest konkretów, przemyję go w weekend w rozpuszczalniku i nasmaruję na nowo, przy okazji sprawdzę czy wszystkie oczka pracują, założę na nowo i zobaczymy.

ściągaliście kiedyś zębatę z tyłu, bo tam dziwne nakrętki są i ciężko będzie je odkręćić...
 
 
 
MCY 
Marcin


Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 2199
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-05-05, 18:52   

bieru napisał/a:
Skoro brak jest konkretów, przemyję go w weekend w rozpuszczalniku i nasmaruję na nowo, przy okazji sprawdzę czy wszystkie oczka pracują, założę na nowo i zobaczymy.

ściągaliście kiedyś zębatę z tyłu, bo tam dziwne nakrętki są i ciężko będzie je odkręćić...


Przemyj go naftą. Ja myłem po zdjęciu koła.
_________________
Marcin
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM