chyba sobie rozregulowalem gazniki |
Autor |
Wiadomość |
arturo
Artur
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 48 Dołączył: 12 Lip 2008 Posty: 595 Skąd: celestynów k/otwocka
|
Wysłany: 2008-09-17, 20:34 chyba sobie rozregulowalem gazniki
|
|
|
kurcze wlasnie tak mi sie wydaje , przeczytalem na forum ze sruba powietrza powinna byc wykrecona na 2 i cwierc obrotu , sprawdzilem w swojej i byly wykrecone na 5 obrotow wiec je wkrecilem ,po odpaleniu wzrosly oroty ,ale je zmiejszylem i bylo ok ,teraz problem ,jak sie zagrzeje niepali a w czesniej bylo ok , na wykreconych srubach na 5 obrotow , wiem wykrecic znow na 5 nic z tego tez niepali , tzn niepali z pierwszego tylko musi chwilke odpoczac i przestygnac , myslicie ze jakas regulacja konkretna by sie przydala ? bo tylko to mi do glowy przychodzi |
_________________ nie myli się ten, kto nic nie robi |
|
|
|
|
bodek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-17, 20:48
|
|
|
U mnie też były wykręcone na jakieś 4-5 obrotów, po wkręceniu i wykręceniu na 2 i 1/4 obroty spadły. u Ciebie powinno być tak samo, bo zubożasz mieszankę. Pali dobrze, znaczy tak jak paliła, na zimnym na dotyk, jak się zagrzeje po kilku obrotach. |
|
|
|
|
arturo
Artur
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 48 Dołączył: 12 Lip 2008 Posty: 595 Skąd: celestynów k/otwocka
|
Wysłany: 2008-09-17, 22:00
|
|
|
dokladnie tak , jak jest zimna to pali na dotyk ,ale jak sie zagrzeje to nawet po dluzszym kreceniu niechce zapalic |
_________________ nie myli się ten, kto nic nie robi |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-09-18, 02:14
|
|
|
moim zdaniem powinieneś zrzucić gaźniki, rozebrać wyczyścić, i ustawić odpowiedni poziom paliwa w komorze pływakowej, ustawić skład mieszanki śrubą regulacji na 2 i 1/4 obrotów, dobrze by było zrobić jeszcze test color tune'em albo chociażby skontrolować stan świec po kilku jazdach |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
arturo
Artur
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 48 Dołączył: 12 Lip 2008 Posty: 595 Skąd: celestynów k/otwocka
|
Wysłany: 2008-09-18, 06:27
|
|
|
no wlasnie teraz bedzie na to czas zeby sie konkretnie zato wszystko wziac |
_________________ nie myli się ten, kto nic nie robi |
|
|
|
|
jacabe
Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 148 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 2008-09-18, 10:00
|
|
|
Panowie
2,25 obrotu owszem ustawia się ale tylko po to by mić jakiś początek, na tym ustawieniu robi się synchro a potem podłacza sie jakiś dokładniejszy obrotomirz i dopiero reguluje skład mieszanki i wolne obroty (dlatego u niektórych śruby powykręcane są na axa) - odsyłam do serwisówki.
Ja w swojej jak kupiłem miałem na tył 3,5 obrotu a na przód 4 i chodziłą jak ta lala, niestety teraz nie chce chodzić jak lala
pozdrawiam |
_________________ Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-09-18, 11:37
|
|
|
jacabe napisał/a: | Panowie
2,25 obrotu owszem ustawia się ale tylko po to by mić jakiś początek, na tym ustawieniu robi się synchro a potem podłacza sie jakiś dokładniejszy obrotomirz i dopiero reguluje skład mieszanki i wolne obroty (dlatego u niektórych śruby powykręcane są na axa) - odsyłam do serwisówki.
Ja w swojej jak kupiłem miałem na tył 3,5 obrotu a na przód 4 i chodziłą jak ta lala, niestety teraz nie chce chodzić jak lala
pozdrawiam |
Oczywiście masz racje. A możesz powiedzieć jakiego obrotomierza do tego używałeś? Ja próbowałem dokupić od jakiegoś starego pks'a ale w końcu Tomi zrobił elektroniczny, tylko jeszcze nie mieliśmy czasu tego testować na mojej małej.
Z drugiej strony jeśli ustawiamy wstępnie na 2 i 1/4 obrotu to czy żeby obroty zmieniły się o 50rpm trzeba by kręcić kolejne 2 obroty? coś mi się nie wydaje. |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
jacabe
Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 148 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 2008-09-18, 14:06
|
|
|
tak jak w serwisówce jak odkręcisz z jednej srony i obroty się zmieni ą to idziesz na drugą i kręcisz do zmiany V obrotowej i tak na zmianę zawsze musisz wyłapać moment w którym silnik reaguje na manipulacje tak to chyba jakoś z angielskiego na nasze, apropos obrotomierza - ja to na słuch robiłem i jakoś dałem sobie rade spalanie OK 4,5 a przy delikatnej do 100 km/h to poniżej 4 litrów schodzi osiągi bombowe świece odpowiedni kolor więc chyba mi się udało. tyle tylko że jak pisałem w iinnym poście mam problemy z jazdą na 6 biegu. ale to inna para kaloszy |
_________________ Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1163 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-09-18, 16:18
|
|
|
Cezar napisał/a: | jacabe napisał/a: | Panowie
2,25 obrotu owszem ustawia się ale tylko po to by mić jakiś początek, na tym ustawieniu robi się synchro a potem podłacza sie jakiś dokładniejszy obrotomirz i dopiero reguluje skład mieszanki i wolne obroty (dlatego u niektórych śruby powykręcane są na axa) - odsyłam do serwisówki.
Ja w swojej jak kupiłem miałem na tył 3,5 obrotu a na przód 4 i chodziłą jak ta lala, niestety teraz nie chce chodzić jak lala
pozdrawiam |
Oczywiście masz racje. A możesz powiedzieć jakiego obrotomierza do tego używałeś? Ja próbowałem dokupić od jakiegoś starego pks'a ale w końcu Tomi zrobił elektroniczny, tylko jeszcze nie mieliśmy czasu tego testować na mojej małej.
Z drugiej strony jeśli ustawiamy wstępnie na 2 i 1/4 obrotu to czy żeby obroty zmieniły się o 50rpm trzeba by kręcić kolejne 2 obroty? coś mi się nie wydaje. |
Dzisiaj wsadziłem do obrotomierza nowy procesor i wyświetlacz bo stare poszły z dymem :P
Uruchamiałem go dzisiaj na swoim moto i muszę jeszcze wprowadzić delikatne poprawki programu i będzie git :P |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-09-18, 16:19
|
|
|
a co zrobiłeś że poszło z dymem? :D Jak już będzie ok to wytestujemy na ustawianiu składu mieszanki u mnie. |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
potfur
miś przekliniak
Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2333 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2008-09-18, 17:28
|
|
|
Cezar napisał/a: | a co zrobiłeś że poszło z dymem? :D Jak już będzie ok to wytestujemy na ustawianiu składu mieszanki u mnie. |
Złośliwcy zamiast normalnych kondensatorów wsadzili mu w scalak dymistor. |
_________________ Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów. |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1163 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-09-18, 19:44
|
|
|
Cezar napisał/a: | a co zrobiłeś że poszło z dymem? :D Jak już będzie ok to wytestujemy na ustawianiu składu mieszanki u mnie. |
Ze tak powiem... hmm... kabelek z +12V dotknął tego w którym powinno być +5V :P i wtedy zrobiło się jasno :D a procesor zamienił się w generator dymu :)
Ale procek jest już nowy program poprawiony jutro testuje na swojej maszynie przy ustawianiu jałowych obrotów. |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
arturo
Artur
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 48 Dołączył: 12 Lip 2008 Posty: 595 Skąd: celestynów k/otwocka
|
Wysłany: 2008-09-18, 20:05
|
|
|
maly_tomi napisał/a: | Cezar napisał/a: | a co zrobiłeś że poszło z dymem? :D Jak już będzie ok to wytestujemy na ustawianiu składu mieszanki u mnie. |
Ze tak powiem... hmm... kabelek z +12V dotknął tego w którym powinno być +5V :P i wtedy zrobiło się jasno :D a procesor zamienił się w generator dymu :)
Ale procek jest już nowy program poprawiony jutro testuje na swojej maszynie przy ustawianiu jałowych obrotów. | tomi to jak bedziesz jechal domnie w sobote, to moze przyjedz wczesniej i bys zabral ten cudowny sprzecik , bysmy u mnie ustawili co |
_________________ nie myli się ten, kto nic nie robi |
|
|
|
|
bodek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-09-19, 01:31
|
|
|
Ehhh, ja to mam pecha, że też muszę tak daleko mieszkać ;-( |
|
|
|
|
|