/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
chyba sobie rozregulowalem gazniki
Autor Wiadomość
arturo 
Artur


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 48
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 595
Skąd: celestynów k/otwocka
Wysłany: 2008-09-17, 20:34   chyba sobie rozregulowalem gazniki

kurcze wlasnie tak mi sie wydaje , przeczytalem na forum ze sruba powietrza powinna byc wykrecona na 2 i cwierc obrotu , sprawdzilem w swojej i byly wykrecone na 5 obrotow :-D wiec je wkrecilem ,po odpaleniu wzrosly oroty ,ale je zmiejszylem i bylo ok ,teraz problem ,jak sie zagrzeje niepali a w czesniej bylo ok , na wykreconych srubach na 5 obrotow , wiem wykrecic znow na 5 :lol: nic z tego tez niepali , tzn niepali z pierwszego tylko musi chwilke odpoczac i przestygnac , myslicie ze jakas regulacja konkretna by sie przydala ? bo tylko to mi do glowy przychodzi :-(
_________________
nie myli się ten, kto nic nie robi
 
 
 
bodek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-17, 20:48   

U mnie też były wykręcone na jakieś 4-5 obrotów, po wkręceniu i wykręceniu na 2 i 1/4 obroty spadły. u Ciebie powinno być tak samo, bo zubożasz mieszankę. Pali dobrze, znaczy tak jak paliła, na zimnym na dotyk, jak się zagrzeje po kilku obrotach.
 
 
arturo 
Artur


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 48
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 595
Skąd: celestynów k/otwocka
Wysłany: 2008-09-17, 22:00   

dokladnie tak , jak jest zimna to pali na dotyk ,ale jak sie zagrzeje to nawet po dluzszym kreceniu niechce zapalic
_________________
nie myli się ten, kto nic nie robi
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-09-18, 02:14   

moim zdaniem powinieneś zrzucić gaźniki, rozebrać wyczyścić, i ustawić odpowiedni poziom paliwa w komorze pływakowej, ustawić skład mieszanki śrubą regulacji na 2 i 1/4 obrotów, dobrze by było zrobić jeszcze test color tune'em albo chociażby skontrolować stan świec po kilku jazdach
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
arturo 
Artur


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 48
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 595
Skąd: celestynów k/otwocka
Wysłany: 2008-09-18, 06:27   

no wlasnie teraz bedzie na to czas zeby sie konkretnie zato wszystko wziac
_________________
nie myli się ten, kto nic nie robi
 
 
 
jacabe 


Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 148
Skąd: Lębork
Wysłany: 2008-09-18, 10:00   

Panowie

2,25 obrotu owszem ustawia się ale tylko po to by mić jakiś początek, na tym ustawieniu robi się synchro a potem podłacza sie jakiś dokładniejszy obrotomirz i dopiero reguluje skład mieszanki i wolne obroty (dlatego u niektórych śruby powykręcane są na axa) - odsyłam do serwisówki.

Ja w swojej jak kupiłem miałem na tył 3,5 obrotu a na przód 4 i chodziłą jak ta lala, niestety teraz nie chce chodzić jak lala :-?

pozdrawiam
_________________
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.

http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg

http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-09-18, 11:37   

jacabe napisał/a:
Panowie

2,25 obrotu owszem ustawia się ale tylko po to by mić jakiś początek, na tym ustawieniu robi się synchro a potem podłacza sie jakiś dokładniejszy obrotomirz i dopiero reguluje skład mieszanki i wolne obroty (dlatego u niektórych śruby powykręcane są na axa) - odsyłam do serwisówki.

Ja w swojej jak kupiłem miałem na tył 3,5 obrotu a na przód 4 i chodziłą jak ta lala, niestety teraz nie chce chodzić jak lala :-?

pozdrawiam


Oczywiście masz racje. A możesz powiedzieć jakiego obrotomierza do tego używałeś? Ja próbowałem dokupić od jakiegoś starego pks'a ale w końcu Tomi zrobił elektroniczny, tylko jeszcze nie mieliśmy czasu tego testować na mojej małej.

Z drugiej strony jeśli ustawiamy wstępnie na 2 i 1/4 obrotu to czy żeby obroty zmieniły się o 50rpm trzeba by kręcić kolejne 2 obroty? coś mi się nie wydaje. :koso:
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
jacabe 


Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 148
Skąd: Lębork
Wysłany: 2008-09-18, 14:06   

tak jak w serwisówce jak odkręcisz z jednej srony i obroty się zmieni ą to idziesz na drugą i kręcisz do zmiany V obrotowej i tak na zmianę zawsze musisz wyłapać moment w którym silnik reaguje na manipulacje tak to chyba jakoś z angielskiego na nasze, apropos obrotomierza - ja to na słuch robiłem i jakoś dałem sobie rade spalanie OK 4,5 a przy delikatnej do 100 km/h to poniżej 4 litrów schodzi osiągi bombowe świece odpowiedni kolor więc chyba mi się udało. tyle tylko że jak pisałem w iinnym poście mam problemy z jazdą na 6 biegu. ale to inna para kaloszy
_________________
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.

http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg

http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
 
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1163
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-09-18, 16:18   

Cezar napisał/a:
jacabe napisał/a:
Panowie

2,25 obrotu owszem ustawia się ale tylko po to by mić jakiś początek, na tym ustawieniu robi się synchro a potem podłacza sie jakiś dokładniejszy obrotomirz i dopiero reguluje skład mieszanki i wolne obroty (dlatego u niektórych śruby powykręcane są na axa) - odsyłam do serwisówki.

Ja w swojej jak kupiłem miałem na tył 3,5 obrotu a na przód 4 i chodziłą jak ta lala, niestety teraz nie chce chodzić jak lala :-?

pozdrawiam


Oczywiście masz racje. A możesz powiedzieć jakiego obrotomierza do tego używałeś? Ja próbowałem dokupić od jakiegoś starego pks'a ale w końcu Tomi zrobił elektroniczny, tylko jeszcze nie mieliśmy czasu tego testować na mojej małej.

Z drugiej strony jeśli ustawiamy wstępnie na 2 i 1/4 obrotu to czy żeby obroty zmieniły się o 50rpm trzeba by kręcić kolejne 2 obroty? coś mi się nie wydaje. :koso:




Dzisiaj wsadziłem do obrotomierza nowy procesor i wyświetlacz bo stare poszły z dymem :P

Uruchamiałem go dzisiaj na swoim moto i muszę jeszcze wprowadzić delikatne poprawki programu i będzie git :P
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-09-18, 16:19   

a co zrobiłeś że poszło z dymem? :D Jak już będzie ok to wytestujemy na ustawianiu składu mieszanki u mnie.
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2008-09-18, 17:28   

Cezar napisał/a:
a co zrobiłeś że poszło z dymem? :D Jak już będzie ok to wytestujemy na ustawianiu składu mieszanki u mnie.


Złośliwcy zamiast normalnych kondensatorów wsadzili mu w scalak dymistor. ;-)
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1163
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-09-18, 19:44   

Cezar napisał/a:
a co zrobiłeś że poszło z dymem? :D Jak już będzie ok to wytestujemy na ustawianiu składu mieszanki u mnie.




Ze tak powiem... hmm... kabelek z +12V dotknął tego w którym powinno być +5V :P i wtedy zrobiło się jasno :D a procesor zamienił się w generator dymu :)





Ale procek jest już nowy program poprawiony jutro testuje na swojej maszynie przy ustawianiu jałowych obrotów.
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
arturo 
Artur


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 48
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 595
Skąd: celestynów k/otwocka
Wysłany: 2008-09-18, 20:05   

maly_tomi napisał/a:
Cezar napisał/a:
a co zrobiłeś że poszło z dymem? :D Jak już będzie ok to wytestujemy na ustawianiu składu mieszanki u mnie.




Ze tak powiem... hmm... kabelek z +12V dotknął tego w którym powinno być +5V :P i wtedy zrobiło się jasno :D a procesor zamienił się w generator dymu :)





Ale procek jest już nowy program poprawiony jutro testuje na swojej maszynie przy ustawianiu jałowych obrotów.
tomi to jak bedziesz jechal domnie w sobote, to moze przyjedz wczesniej i bys zabral ten cudowny sprzecik , bysmy u mnie ustawili co :-D :chytrusek:
_________________
nie myli się ten, kto nic nie robi
 
 
 
bodek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-19, 01:31   

Ehhh, ja to mam pecha, że też muszę tak daleko mieszkać ;-(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM