Opony do Szadoły 600 |
Autor |
Wiadomość |
tomek69
Motocykl: Honda Shadow vt600 "94r
Wiek: 55 Dołączył: 22 Lip 2014 Posty: 2 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2016-03-23, 19:22
|
|
|
Ja jeżdżę na Bridgestonach przód i tył
Przód wymieniłem w po 40.000 a na tylnej zrobiłem 51.000 i zamierzam ją wymienić tylko czekam na nową |
_________________ Motorki są w młynkach do kawy,ja jeżdżę motocyklem |
|
|
|
|
bartez06
bartez
Motocykl: shadow VT750 DC Spirit
Wiek: 54 Dołączył: 15 Mar 2016 Posty: 10 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2016-03-24, 19:25
|
|
|
Todek napisał/a: | bogdi napisał/a: | zależy od budowy opony, przy 110/80 nic - przy 110/90 minimalnie podnosiłem błotnik |
Raczej chyba od rozmiaru/profilu, a nie od budowy. |
Witajcie, przeglądając forum znalazłem ten temat i chciałbym sie poradzić. Jestem przy zmianie opon : zdecydowałem sie na metzelery marathon i tu jest problem: orginalnie mam rozmiar 110/80/19 i 160/80/15 dunlopa. Opona przednia nie wystepuje u metzelera w tym rozmiarze, mozna dostac tylko 110/90/19. założyc taką, która jest wyższa o ten centymetr czy po prostu szukać innej marki i róznych bieznikach na tył i pzród. Poradzcie proszę ! |
|
|
|
|
towalsky
Motocykl: GSX 1400 + SV 650 N
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 1232 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2016-03-24, 19:48
|
|
|
Niejeden jeździ na oponach z różnym bieżnikiem na osiach. I jeździ. I nic się nie dzieje. A skoro serwisówka pisze o rozmiarze dedykowanym do Twojego motocykla to takich opon szukaj.
Pozdrawiam. |
_________________ -=ShadoW=- |
|
|
|
|
bogdi
aby do przodu :)
Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59 Dołączył: 06 Cze 2013 Posty: 1052 Skąd: Kiełczów
|
Wysłany: 2016-03-24, 22:59
|
|
|
tensam napisał/a: | Kurde to moze kupie sobie szerszą...
Ogólnie jak wrażenia?? lepiej z szerszą?? |
ciężko powiedzieć w 100%, jednak postój zimowy zatraca pamięć ;) - dodatkowo usztywniłem przednie zawieszenie, czyli podniósł się przód motocykla, co zmienia geometrię, w każdym razie czuję się "pewniej w zakrętach", mniejszy efekt walenia i łatwiejsze pochylanie |
|
|
|
|
Amelka
Motocykl: vt 600 C
Wiek: 100 Dołączyła: 24 Cze 2014 Posty: 55 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2017-01-27, 12:43
|
|
|
też mnie czeka wymiana opon w mojej vt600. Odkryłam wczoraj, że mam opony Metzhelery 880 Marathon z numerem 5511. Czy to oznacza, że są z końca 2011 roku? Prawda to?
Mam o tych oponach niezbyt pochlebną opinię. Przede wszystkim są bardzo śliskie, choć sam bieżnik nie jest jeszcze w tragicznym stanie. Przyczepność jest fatalna i o dziwo, szczególnie na suchej nawierzchni. Nigdy więcej tych opon.
Najczęściej jeżdżę po ulicach miasta i zależy mi na oponie o dobrej przyczepności na asfalcie. Nie ma znaczenia wytrzymałość opony i odporność na pokonywanie długich dystansów.
Wolę lepszą przyczepność, kosztem trwałości.
Macie jakieś pomysły, sugestie oparte bardziej na własnych doświadczeniach?
Za wszelką pomoc z góry bardzo dziękuję |
_________________ igorcze: nie sądziłam, że cień może tak lśnić |
|
|
|
|
towalsky
Motocykl: GSX 1400 + SV 650 N
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 1232 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2017-01-27, 13:21
|
|
|
Amelka napisał/a: | Czy to oznacza, że są z końca 2011 roku? Prawda to? |
Prawda to.
Ja z przodu miałem Michelin Anakee 3. i bardzo sobie chwaliłem. I na mokrym i na suchym jest elegancko i wystarczająco jak na VT600. |
_________________ -=ShadoW=- |
|
|
|
|
Janek
Motocykl: Honda Shadow Spirit VT750C2 2010
Wiek: 70 Dołączył: 01 Lis 2010 Posty: 423 Skąd: RZE
|
Wysłany: 2017-01-27, 16:25
|
|
|
Ja miałem w swojej 600-ce opony Pirelli Route 66 - byłem bardzo zadowolony. |
_________________ Oby drzewa, z których zrobią nasze trumny, rosły jak najdłużej |
|
|
|
|
Amelka
Motocykl: vt 600 C
Wiek: 100 Dołączyła: 24 Cze 2014 Posty: 55 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2017-01-28, 10:13
|
|
|
Anakee 3 ponoć jest gorsza (opinie internautów) od Anakee 2, której już się nie produkuje.
Jeszcze poszukam więcej o niej informacji. Dziękuję za podpowiedź.
Oczywiście mam dętki w środku, bo felga jest szprychowa, tak??? Mam???
Czy indeks nośności 57 (240kg) będzie oka? To jest nacisk na jedną oś? |
_________________ igorcze: nie sądziłam, że cień może tak lśnić |
|
|
|
|
Janek
Motocykl: Honda Shadow Spirit VT750C2 2010
Wiek: 70 Dołączył: 01 Lis 2010 Posty: 423 Skąd: RZE
|
Wysłany: 2017-01-28, 11:03
|
|
|
Pewnie masz opony dętkowe
Zajrzyj na www.oponeo.pl
Ja tam od paru lat kupuję opony do moto |
_________________ Oby drzewa, z których zrobią nasze trumny, rosły jak najdłużej |
|
|
|
|
towalsky
Motocykl: GSX 1400 + SV 650 N
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 1232 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2017-01-28, 11:43
|
|
|
Przede wszystkim anakee3 jest dedykowana na asfalt, i nie typowo do naszych maszyn tylko do turystycznych enduro więc jeśli ktoś na takim enduro miał założone anakee2 (przeznaczone też na szuter) i zmienił na anakee3 to pewnie i opinię da złą ^^
Odnośnie nośności to sprawdź w książce serwisowej. Tam jest dokładnie napisany indeks prędkości i indeks nośności. |
_________________ -=ShadoW=- |
|
|
|
|
Amelka
Motocykl: vt 600 C
Wiek: 100 Dołączyła: 24 Cze 2014 Posty: 55 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2017-01-28, 12:52
|
|
|
z enduro to ja raczej niewiele mam wspólnego.
Znalazłam takie dane, zamieszczę je tu, może też komuś się przydadzą:
Opona
100/90-19 57 S
Zalecane ciśnienie
200 kPa
Tylne koło
Opona
170/80-15 77S
Zalecane ciśnienie
200 kPa (z pasażerem/obciążeniem 250 kPa)
i wszystko jasne |
_________________ igorcze: nie sądziłam, że cień może tak lśnić |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9492 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2017-01-28, 14:32
|
|
|
S - do 180 km/h
57 - do 230 kg
77 - do 412 kg |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
|