/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulatory napięcia
Autor Wiadomość
Globi 


Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1297
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-07-08, 08:00   Regulatory napięcia

Jak w temacie:

http://www.reg_mot.republika.pl/
 
 
yanucha 


Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2780
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-05, 23:23   Re: Regulatory napięcia

Globi napisał/a:
Jak w temacie:

http://www.reg_mot.republika.pl/




Sprawdzałem u niego i nic z tego :-(



Markiz 70 jest zadowolony z tych gości :

http://www.elektronika-mo...otocyklowe.html
_________________
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-08-07, 22:12   Re: Regulatory napięcia

yanucha napisał/a:
Globi napisał/a:
Jak w temacie:

http://www.reg_mot.republika.pl/




Sprawdzałem u niego i nic z tego :-(



Markiz 70 jest zadowolony z tych gości :

http://www.elektronika-mo...otocyklowe.html




A co jest nie tak? W tabeli zastosowań, wychodzi, że ten droższy pasuje do VT700. :?:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
yanucha 


Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2780
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-07, 22:53   

Gdy zadzwoniłem do niego i chciałem zamówić, to stwierdził, że z tymi wzmocnionymi regulatorami ma pewne kłopoty, gdyż miał już kilka reklamacji i na razie ich nie produkuje. Ponadto zastanawia mnie dlaczego mają tylko 7 przewodów, gdy mój regulator ma ich 8.

3 żółte do alternatora, dwa zielone, dwa czerwone i jeden czarny.
_________________
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-08-07, 23:11   

A z którego roku jest Twoje moto. Mam serwisówkę Clymera do vt 700, są tam schematy elektryczne. W mojej też jest 8 przewodów, zaraz sprawdze na schemacie ile przewodów wychodzi z alternatora.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
yanucha 


Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2780
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-08-07, 23:20   

:mrgreen: 1984 :mrgreen:
_________________
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-08-07, 23:21   

Sprawdziłem w serwisówce. Od 1983 do 1987 roku wszystkie mają po 6 przewodów,

3 żółte, 1 czerwono-biały, 1 ciemnozielony i 1 czarny. Ze schematu wychodzi, że w złączce są one jakby jeszcze dodatkowo mostkowane i jest tam 8 przewodów.

W 1984 roku jest identycznie jak w pozostałych, może serwisówka kłamie, bo mój reg. ma 8 przewodów(1987).
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
markiz70 


Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 4158
Skąd: Sztum-Malbork
Wysłany: 2008-10-02, 19:49   

od wakacji testuję ten zregenerowany regulator.Wszystko jest ok,ładowanie w porządku.Ilość przewodów przy nim to zmostkowanie mające zwiększenie niezawodności.Słyszałem że przy montażu zamiennika o mniejszej liczbie przewodów instalacja się paliła-czyli tak ma być.Pozdro dla Yanuchy!
_________________
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
 
 
 
yanucha 


Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2780
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-03, 20:41   

Ja też mam zregenerowany ale chyba nie jest O.K. :-( ,

Nie mam ładowania. Dokładnie przekonam się w niedzielę, gdy przełożę regulator Globiego do mojego moto.
_________________
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
 
 
markiz70 


Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 4158
Skąd: Sztum-Malbork
Wysłany: 2008-10-04, 14:28   

daj znać jak poszło.Masz jakby co jakąś gwarancję?
_________________
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-04, 17:38   

Skoro alternator daje napięcie to regulator powinien je prostować i ograniczać i tym napięciem ładować aku.... za regulatorem w ogóle nie ma napięcia? Gdzie ono znika?
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-04, 18:09   

Pewnie w jakiejś przerwie :P
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
yanucha 


Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2780
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-10-04, 19:59   

Marshall rozmawiał z jakimś elektrykiem samochodowym, który twierdzi na 100 %, że brak jest masy. Przekonamy się jutro.
_________________
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-10-04, 20:29   

maly_tomi napisał/a:
Pewnie w jakiejś przerwie :P


Właśnie to chciałem zasugerować... Może Yanucha wcale nie ma kłopotów z alternatorem czy reglem a chodzi po prost o jakiś głupi nie kontakt?
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2008-10-04, 22:49   

Ja myśle , ze na ropie ma za małe obroty i nie jest w stanie wzbudzić alernatora :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM