Zamknięty przez: Cezar 2009-02-05, 12:17 |
mały remoncik i czujnik temperatury |
Autor |
Wiadomość |
Konrad [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-31, 20:31
|
|
|
Shadok napisał/a: |
I dobrze ci chyba wyszło - bo luknąłem właśnie na rzeczony schemat i rzeczywiscie czujnik włączenia wentylatora działa po "plusowej" stronie mocy.
W VT500 .
Bo w VT1100 po "minusowej" . I w VT700 po "minusowej". I w VT750 po "minusowej"...
Ot siurpryza...
Hau... hau...
|
Umieraj jak mezczyzna (mialem farta)
MAsz moze schemat instalacji VT1100 lub VT700? CIekawi mnie jak to rozwiazali z tym minusem. Tak jak pisalem, wydaje mi sie ze nie jest to najlepszy i najpewniejszy sposob. Skoro masa biega po wszystkich przewodzacych czesciach sprzeta, to rozwiazanie ze zwieraniem masy moze nie byc pewne. Ale to juz taka akademicka dyskusja sie robi |
|
|
|
|
renegade
Handlarz gumek :-)
Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 2433 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: 2007-09-01, 00:04
|
|
|
Konrad napisał/a: | Shadok napisał/a: |
I dobrze ci chyba wyszło - bo luknąłem właśnie na rzeczony schemat i rzeczywiscie czujnik włączenia wentylatora działa po "plusowej" stronie mocy.
W VT500 .
Bo w VT1100 po "minusowej" . I w VT700 po "minusowej". I w VT750 po "minusowej"...
Ot siurpryza...
Hau... hau...
|
Umieraj jak mezczyzna (mialem farta)
MAsz moze schemat instalacji VT1100 lub VT700? CIekawi mnie jak to rozwiazali z tym minusem. Tak jak pisalem, wydaje mi sie ze nie jest to najlepszy i najpewniejszy sposob. Skoro masa biega po wszystkich przewodzacych czesciach sprzeta, to rozwiazanie ze zwieraniem masy moze nie byc pewne. Ale to juz taka akademicka dyskusja sie robi |
Ja mam 700 i z tego co mi się wydaje to czujnik w chłodnicy zwiera plusa. |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1952 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2007-09-03, 16:47
|
|
|
Konrad napisał/a: | Ciekawi mnie jak to rozwiazali z tym minusem. |
Prosto w sumie - do wentylatora dochodzi "+" a "-" z niego jest przez czujnik (czujnik ma wtedy jeden styk) zwierany do masy. Jest też trzeci kabelek który zapewnia dobre "zmasowanie" samej chłodnicy.
Na schemacie wygląda to tak:
To akurat nie "mój" rocznik, ale to miałem pod ręką.
Pozdrawiam! |
|
|
|
|
|