nowe membrany w kranie a praca silnika |
Autor |
Wiadomość |
jacabe
Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 148 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 2008-05-08, 19:40 nowe membrany w kranie a praca silnika
|
|
|
Kurde wymieniłem bebechy w kraniku i jak mi zejdzie paliwko poniżej połowy zbiornika to przy nagłym przyspieszaniu i wysokich obrotach silnika maszyna nagle przestaje przyspieszać i czasami można sie zdziwić . A na rezerwie wyprzedzanie robi się niebezpieczne a czasami nawet ruszanie ze skrzyżowania nie obchodzi sie bez zachamowania silnikiem i strzałem w rure czasami musze wycisnąć sprzęgło i ponownie ruszać. Jak zbiornik na full zalany to nic takiego sie nie dzieje.
Kurde czy to tak już zawsze będzioe?? |
_________________ Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-05-08, 21:55
|
|
|
a jeśli można.. to na co wymieniłeś bebechy? kupowałeś jakiś "zestaw naprawczy"? jeśli tak to jaki i gdzie? |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
jacabe
Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 148 Skąd: Lębork
|
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2008-05-12, 22:46 Re: nowe membrany w kranie a praca silnika
|
|
|
jacabe napisał/a: | Kurde wymieniłem bebechy w kraniku i jak mi zejdzie paliwko poniżej połowy zbiornika to przy nagłym przyspieszaniu i wysokich obrotach silnika maszyna nagle przestaje przyspieszać i czasami można sie zdziwić . A na rezerwie wyprzedzanie robi się niebezpieczne a czasami nawet ruszanie ze skrzyżowania nie obchodzi sie bez zachamowania silnikiem i strzałem w rure czasami musze wycisnąć sprzęgło i ponownie ruszać. Jak zbiornik na full zalany to nic takiego sie nie dzieje.
Kurde czy to tak już zawsze będzioe?? |
To teraz wymień jeszcze ten przewodzik podciśnieniowy między kranikiem a cylindrem. Na nowy i ściśle przylegający. A, i jeszcze rozkręć kranik i raz jeszcze bardzo dokładnie ułóż nowe membrany ... możliwe, że któraś się leciutko podwinęła i przy większym przyspieszeniu nie robi się odpowiednie podciśnienie. |
|
|
|
|
jacabe
Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 148 Skąd: Lębork
|
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2008-05-19, 21:55
|
|
|
jacabe napisał/a: | a moze by tak wymienić na uniwersalny taki samociek bez podcisnienia??? |
Może:
a) zalewać silnik
b) dostarczać za dużo paliwa przy wolnych obrotach
c) dostarczać za mało paliwa przy wysokich obrotach
d) przeciekać tak samo jak oryginał
e) maszyna jest przystosowana do kranika podciśnieniowego |
|
|
|
|
jacabe
Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 148 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 2008-05-19, 22:02
|
|
|
jakby sie nad tym zastanowić to membrana w kraniku służy tylko do otwarcia swobodnego spływu paliwa natomiast nad tym żeby gażnik sie nie przelewał czuwają zawory iglicowe and in my opinion zwykły samociek dałby rade pod warunkiem że zapewniłby odpowiednią ilość paliwa w odpowiednim czasie w stosunku do obrotów silnika jak to było w starszych maszynach. uważam też że ta membrana w kraniku i podciśnieniowe otwarcie kranu jest zainstalowane ze względu na gapiostwo niektórych kierujących którzy nie zakręcają kranu po zakonczeniu jazdy - bo w takim przypadku gdyby niechcący zawiesił się zaworek iglicowy a kranik pozostał by otwarty to paliwo z komory pływakowej lałoby się na silnik a na efekty nie trzebabyłoby długo czekać
oczywiście mogę sie mylic bo jestem po 2 piwach i sexie
pozdrawiam |
_________________ Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-05-19, 22:06
|
|
|
jacabe napisał/a: | jakby sie nad tym zastanowić to membrana w kraniku służy tylko do otwarcia swobodnego spływu paliwa natomiast nad tym żeby gażnik sie nie przelewał czuwają zawory iglicowe and in my opinion zwykły samociek dałby rade pod warunkiem że zapewniłby odpowiednią ilość paliwa w odpowiednim czasie w stosunku do obrotów silnika jak to było w starszych maszynach. uważam też że ta membrana w kraniku i podciśnieniowe otwarcie kranu jest zainstalowane ze względu na gapiostwo niektórych kierujących którzy nie zakręcają kranu po zakonczeniu jazdy - bo w takim przypadku gdyby niechcący zawiesił się zaworek iglicowy a kranik pozostał by otwarty to paliwo z komory pływakowej lałoby się na silnik a na efekty nie trzebabyłoby długo czekać
oczywiście mogę sie mylic bo jestem po 2 piwach i sexie
pozdrawiam |
Gratuluję !!
Podzielam Twoja teorię... Szczególnie jeśli chodzi o sex |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
czarny
Grzesiek
Motocykl: VT 1100 SC23 94r
Wiek: 48 Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 177 Skąd: Glinik Średni RSR
|
Wysłany: 2008-05-19, 22:40
|
|
|
Po dwóch piwach
Uwarzaj na gumę w kranie. |
_________________ Życie jest po to, aby śmigać na moto!!!
Honda Shadow SC 23 1100C 1994r
WSK M06B3 125cm 1976r |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-05-19, 22:45
|
|
|
Ale kolega mówi że może lepiej załatwić sprawę starą metodą, grawitacyjnie bez gum i innych wynalazków |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
czarny
Grzesiek
Motocykl: VT 1100 SC23 94r
Wiek: 48 Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 177 Skąd: Glinik Średni RSR
|
Wysłany: 2008-05-19, 22:50
|
|
|
Stare metody są najlepsze.
Nie zawsze do końca
Dobra wróćmy do tematu bo nas stąd pogonią. |
_________________ Życie jest po to, aby śmigać na moto!!!
Honda Shadow SC 23 1100C 1994r
WSK M06B3 125cm 1976r |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2008-05-20, 11:06
|
|
|
jacabe napisał/a: | jakby sie nad tym zastanowić to membrana w kraniku służy tylko do otwarcia swobodnego spływu paliwa natomiast nad tym żeby gażnik sie nie przelewał czuwają zawory iglicowe and in my opinion zwykły samociek dałby rade pod warunkiem że zapewniłby odpowiednią ilość paliwa w odpowiednim czasie w stosunku do obrotów silnika jak to było w starszych maszynach. uważam też że ta membrana w kraniku i podciśnieniowe otwarcie kranu jest zainstalowane ze względu na gapiostwo niektórych kierujących którzy nie zakręcają kranu po zakonczeniu jazdy - bo w takim przypadku gdyby niechcący zawiesił się zaworek iglicowy a kranik pozostał by otwarty to paliwo z komory pływakowej lałoby się na silnik a na efekty nie trzebabyłoby długo czekać
oczywiście mogę sie mylic bo jestem po 2 piwach i sexie
pozdrawiam |
Byc może się mylę ale wydaje mi się, że po to podciśnienie idzie z cylindra, żeby membrana podawała odpowiednią dawkę paliwa i odcinała kiedy potrzeba ... ale ...
Guma faktycznie nie zawsze jest najlepsza ... zwłaszcza, jak pani w kiosku slucha jedynie slusznego radyja i jest uzbrojona w szpilkę |
|
|
|
|
|