/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
nowe membrany w kranie a praca silnika
Autor Wiadomość
jacabe 


Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 148
Skąd: Lębork
Wysłany: 2008-05-08, 19:40   nowe membrany w kranie a praca silnika

Kurde wymieniłem bebechy w kraniku i jak mi zejdzie paliwko poniżej połowy zbiornika to przy nagłym przyspieszaniu i wysokich obrotach silnika maszyna nagle przestaje przyspieszać i czasami można sie zdziwić . A na rezerwie wyprzedzanie robi się niebezpieczne a czasami nawet ruszanie ze skrzyżowania nie obchodzi sie bez zachamowania silnikiem i strzałem w rure czasami musze wycisnąć sprzęgło i ponownie ruszać. Jak zbiornik na full zalany to nic takiego sie nie dzieje.

Kurde czy to tak już zawsze będzioe?? :evil:
_________________
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.

http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg

http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-05-08, 21:55   

a jeśli można.. to na co wymieniłeś bebechy? kupowałeś jakiś "zestaw naprawczy"? jeśli tak to jaki i gdzie?
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
jacabe 


Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 148
Skąd: Lębork
Wysłany: 2008-05-09, 15:54   

w larssonie a tam zdaje sie maja tylko 1 rodzaj do tego moto
_________________
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.

http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg

http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-05-12, 22:46   Re: nowe membrany w kranie a praca silnika

jacabe napisał/a:
Kurde wymieniłem bebechy w kraniku i jak mi zejdzie paliwko poniżej połowy zbiornika to przy nagłym przyspieszaniu i wysokich obrotach silnika maszyna nagle przestaje przyspieszać i czasami można sie zdziwić . A na rezerwie wyprzedzanie robi się niebezpieczne a czasami nawet ruszanie ze skrzyżowania nie obchodzi sie bez zachamowania silnikiem i strzałem w rure czasami musze wycisnąć sprzęgło i ponownie ruszać. Jak zbiornik na full zalany to nic takiego sie nie dzieje.

Kurde czy to tak już zawsze będzioe?? :evil:


To teraz wymień jeszcze ten przewodzik podciśnieniowy między kranikiem a cylindrem. Na nowy i ściśle przylegający. A, i jeszcze rozkręć kranik i raz jeszcze bardzo dokładnie ułóż nowe membrany ... możliwe, że któraś się leciutko podwinęła i przy większym przyspieszeniu nie robi się odpowiednie podciśnienie.
 
 
jacabe 


Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 148
Skąd: Lębork
Wysłany: 2008-05-19, 16:23   

a moze by tak wymienić na uniwersalny taki samociek bez podcisnienia??? :koso:
_________________
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.

http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg

http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-05-19, 21:55   

jacabe napisał/a:
a moze by tak wymienić na uniwersalny taki samociek bez podcisnienia??? :koso:


Może:

a) zalewać silnik

b) dostarczać za dużo paliwa przy wolnych obrotach

c) dostarczać za mało paliwa przy wysokich obrotach

d) przeciekać tak samo jak oryginał :-)

e) maszyna jest przystosowana do kranika podciśnieniowego
 
 
jacabe 


Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 148
Skąd: Lębork
Wysłany: 2008-05-19, 22:02   

jakby sie nad tym zastanowić to membrana w kraniku służy tylko do otwarcia swobodnego spływu paliwa natomiast nad tym żeby gażnik sie nie przelewał czuwają zawory iglicowe and in my opinion zwykły samociek dałby rade pod warunkiem że zapewniłby odpowiednią ilość paliwa w odpowiednim czasie w stosunku do obrotów silnika jak to było w starszych maszynach. uważam też że ta membrana w kraniku i podciśnieniowe otwarcie kranu jest zainstalowane ze względu na gapiostwo niektórych kierujących którzy nie zakręcają kranu po zakonczeniu jazdy - bo w takim przypadku gdyby niechcący zawiesił się zaworek iglicowy a kranik pozostał by otwarty to paliwo z komory pływakowej lałoby się na silnik a na efekty nie trzebabyłoby długo czekać

oczywiście mogę sie mylic bo jestem po 2 piwach i sexie :twisted:

pozdrawiam
_________________
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.

http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg

http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-05-19, 22:06   

jacabe napisał/a:
jakby sie nad tym zastanowić to membrana w kraniku służy tylko do otwarcia swobodnego spływu paliwa natomiast nad tym żeby gażnik sie nie przelewał czuwają zawory iglicowe and in my opinion zwykły samociek dałby rade pod warunkiem że zapewniłby odpowiednią ilość paliwa w odpowiednim czasie w stosunku do obrotów silnika jak to było w starszych maszynach. uważam też że ta membrana w kraniku i podciśnieniowe otwarcie kranu jest zainstalowane ze względu na gapiostwo niektórych kierujących którzy nie zakręcają kranu po zakonczeniu jazdy - bo w takim przypadku gdyby niechcący zawiesił się zaworek iglicowy a kranik pozostał by otwarty to paliwo z komory pływakowej lałoby się na silnik a na efekty nie trzebabyłoby długo czekać

oczywiście mogę sie mylic bo jestem po 2 piwach i sexie :twisted:

pozdrawiam




Gratuluję !! :twisted:

Podzielam Twoja teorię... Szczególnie jeśli chodzi o sex :mrgreen:
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
czarny 
Grzesiek


Motocykl: VT 1100 SC23 94r
Wiek: 48
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 177
Skąd: Glinik Średni RSR
Wysłany: 2008-05-19, 22:40   

Po dwóch piwach

Uwarzaj na gumę w kranie.
_________________
Życie jest po to, aby śmigać na moto!!!
Honda Shadow SC 23 1100C 1994r
WSK M06B3 125cm 1976r
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-05-19, 22:45   

Ale kolega mówi że może lepiej załatwić sprawę starą metodą, grawitacyjnie bez gum i innych wynalazków :lol:
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
czarny 
Grzesiek


Motocykl: VT 1100 SC23 94r
Wiek: 48
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 177
Skąd: Glinik Średni RSR
Wysłany: 2008-05-19, 22:50   

Stare metody są najlepsze.

Nie zawsze do końca :mrgreen:

Dobra wróćmy do tematu bo nas stąd pogonią.
_________________
Życie jest po to, aby śmigać na moto!!!
Honda Shadow SC 23 1100C 1994r
WSK M06B3 125cm 1976r
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-05-20, 11:06   

jacabe napisał/a:
jakby sie nad tym zastanowić to membrana w kraniku służy tylko do otwarcia swobodnego spływu paliwa natomiast nad tym żeby gażnik sie nie przelewał czuwają zawory iglicowe and in my opinion zwykły samociek dałby rade pod warunkiem że zapewniłby odpowiednią ilość paliwa w odpowiednim czasie w stosunku do obrotów silnika jak to było w starszych maszynach. uważam też że ta membrana w kraniku i podciśnieniowe otwarcie kranu jest zainstalowane ze względu na gapiostwo niektórych kierujących którzy nie zakręcają kranu po zakonczeniu jazdy - bo w takim przypadku gdyby niechcący zawiesił się zaworek iglicowy a kranik pozostał by otwarty to paliwo z komory pływakowej lałoby się na silnik a na efekty nie trzebabyłoby długo czekać

oczywiście mogę sie mylic bo jestem po 2 piwach i sexie :twisted:

pozdrawiam


Byc może się mylę ale wydaje mi się, że po to podciśnienie idzie z cylindra, żeby membrana podawała odpowiednią dawkę paliwa i odcinała kiedy potrzeba ... ale ...

Guma faktycznie nie zawsze jest najlepsza ... zwłaszcza, jak pani w kiosku slucha jedynie slusznego radyja i jest uzbrojona w szpilkę :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM