rozrusznik |
Autor |
Wiadomość |
Duch [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-01-15, 20:32
|
|
|
jak położysz motor na boku to nie musisz spuszczać ja tak robiłem jak wyciągałem alternator |
|
|
|
|
Divastion
Dawid
Motocykl: GS 11
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 1239 Skąd: Jeżowe
|
Wysłany: 2010-01-15, 20:48
|
|
|
Zibi665 napisał/a: | Divastion napisał/a: | Ja już po temacie - serwisowanie we własnym zakresie - banał i ogromna radocha. Polecam! |
Wszyscy można powiedzieć, cieszymy się z Twojego sukcesu.
Może opiszesz dokładnie (przykładowy post ,,Todka'', w punktach) co i jak uczyniłeś stając się tak zadowolonym, być może pomożesz innym w razie takiej właśnie awarii.
Ty masz to już z głowy, my jeszcze nie i oby nie, ale opisać możesz.
Pozdrawiam. |
Czołem, jak tylko znajdę więcej czasu, to oczywiście opiszę co i jak |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o
Come on! |
|
|
|
|
keras [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-26, 09:01
|
|
|
hej.
oj przydałoby się. bardzo ciekawi mnie finał tej usterki bo mam dokładnie ten sam problem w magnie z 83r. przez jakiś czas dało się z tym zyć bo częściej odpalał niż "wypuszczał", no ale od kilku dni ciężko rozrusznikowi w ogóle sie silnika uczepić.... |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9501 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-02-26, 09:04
|
|
|
Jeżeli rozrusznik kręci, a tak jak mówisz "puszcza", to nie jest to usterka samego rozrusznika, tylko sprzęgła rozruchowego.
http://www.hdlparts.com/f...=1983&fveh=3916
No niestety, ale silnika w z Magny nie miałem okazji rozbierać. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
Ostatnio zmieniony przez Todek 2010-02-26, 09:10, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
keras [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-26, 09:08
|
|
|
no wlasnie doczytałem to na forum (chyba nawet twoje wypowiedzi;-)
tylko ze opis dotyczył shadowa a ja mam magne.... nie wiem na ile jest to bardziej zakręcone w tej konstrukcji... nie bardzo wiem jak się do tego dobrać i czego tam sie spodziewać... |
|
|
|
|
renegade
Handlarz gumek :-)
Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 2433 Skąd: Lipsko
|
|
|
|
|
keras [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-26, 10:12
|
|
|
z rysunku widać ze sama konstrukcja tego sprzęgła jest identyczna.... to pewnie w umiejscowieniu też nie będzie większej róznicy |
|
|
|
|
golob [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-03-18, 08:16
|
|
|
Dolaczam sie do tematu .W tamtym roku od okresu sierpien do pazdziernik nie miałem problemu.Teraz gdzy jeszcze zima trwa i temperatury sa dosyc niskie tez mi te sprzegiełko przepuszcza.Ciekawostka jest taka, ze jak juz sie silnik troszke rozgrzeje problemy ustaja i za kazdym razem kreci do bólu.Moim zdaniem ma tu ogromny wpływ temperatura a gestosc oleju.Moim zdaniem gdy jest zbyt gesty olej to te sprzegielko przepuszcza a jak już olejek sie rozrzedza to latwiej sie to zazebia.Teraz pytanko co mozna z tym zrobic ? Kolega cos sie ociaga z podaniem odpowiedzi na nasz temat ,a czas nagli .Nie chce cie poganiac ,ale fajnie by było, jakbys sie obszernie na temat usuniecia tej usterki rospisał ;o))Pozdrawiam |
|
|
|
|
keras [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-03-18, 08:23
|
|
|
mozna ognisko pod silnikiem rozpalić i podgrzać
a serio to u mnie te same obiawy były, więc nie ma co od razu panikować, że rozrusznik nawalił, albo sprzęgło startowe.... jak moto stoi w nieogrzewanym garażu to lepiej w mrozie dać mu spokój i poczekać na odwilż... temperatura odgrywa w tym zjawisku ważną rolę....
... sprawdzić świece, naładować ako i jak w dodatniej temperaturze będzie przepuszczać, to wtedy można się zacząć martwić.... |
|
|
|
|
marcin k
KARDAN SHADOG
Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49 Dołączył: 17 Lip 2009 Posty: 480 Skąd: Rokietnica k. P-nia
|
Wysłany: 2010-03-18, 09:59
|
|
|
gęstość też ma swoje znaczenie. ale według mnie różnica w zazębianiu ciepły zimny wynika z rozszerzalności cieplnej materiałów. po prostu jest to sprzęgło już podjechane i brakuje wymiaru na zimnym. dlatego warto to teraz zrobić. dzięki temu ta druga część sprzęgła[ wygląda jak tarcza sprzęgła w samochodzie starten driven gear]po której chodzą wałeczki u mnie przynajmniej po lekkiej polerce trzymała wymiar[wear limit 57.6] u mnie jest 57.8 .samo starter clutch u budzyny na obornickiej w Pniu 310 pln. więc moim skromnym zdaniem warto zaatakować. do mojego modelu tylko tam było dostępne.po złożeniu wszystko gra MOŻNA PAKOWAĆ! |
|
|
|
|
|