/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Różnica SINGLEPIN, a DUALPIN
Autor Wiadomość
kuba1100
[Usunięty]

Wysłany: 2009-11-29, 10:41   Re: Różnica SINGLEPIN, a DUALPIN

KrisZbro napisał/a:
kuba1100 napisał/a:
Chcę zastosować filtr K&N oraz wypróbować "MODYFIKATOR+". Wg opisów można uzyskać dzięki temu parę koników i łatwiejsze wkręcanie się na obroty bez żadnej ingerencji w gaźniki' układ zapłonowy i silnik. Teoretycznie to wzrost mocy do ok. 15% z każdego z tych "cudów", ale niech będzie łącznie z 10%, a i tak będzie te 5KM. Albo przynajmniej będzie miał silniczek troszkę łatwiej do rozbujania mojej krówki :mrgreen:


K&N bez wzbogacenia mieszanki (czyli bez modyfikacji w gaźniku) raczej nic nie da, a już na pewno nie 15% więcej mocy. Nawet po modyfikacjach motor tylko "wydaje" się mocniejszy, sam sprawdzałem.




Generalnie filtr K&N ma tylko zmniejszone opory przepływu, co napewno wpływa na zmniejszenie oporów ssania. Podejrzewam, że ma to dość mizerny wpływ na "przyrost" mocy, ale napewno ułatwia silnikowi "wkręcanie się" na obroty. Podobnie MODYFIKATOR+. Zmniejsza tarcie i eliminuje ewentualne "przedmuchy" przez co wpływa korzystnie na sprawność silnika. Nie spodziewam się gargantuicznych (super słowo :mrgreen: ) przyrostów mocy, ale w połączeniu z "pełnoprzelotowym" tłumikiem może się zacznie lepiej zbierać :chytrusek: . MOŻE.... W każdym razie nie przewiduję POGORSZENIA sprawności silnika i spadków mocy :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM