Przesunięty przez: Globi 2009-04-03, 15:00 |
Jaka jest norma olejowa? |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2007-07-05, 06:12
|
|
|
cotec napisał/a: | Oj graja graja...Najpierw myslalem ze zawory ale okazalo sie ze niestety to nie one Przynajmniej tak mi wyjasnil jeden oswiecony :) Ze niby juz wiecej slizgacze nie siegaja :) Kiepskie slizgacze japonce wymyslili mysle sobie ;) Nie na nasze warunki :) |
No dobra i co? Brzęczą Ci baaaaardzo i cały czas? Bo jak nie to daj spokój i poczekaj z łańcuchami do końca sezonu. Co będziesz maszynę stawiał "na kołkach" w środku Mi mechanik powiedział "jak już będzie waliło nie do zniesienia to wtedy zrobimy" |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2007-07-05, 06:13
|
|
|
Cezar napisał/a: |
BTW. Co do mulenia motocykl... Ja jeżdże spokojenie, bo tak lubie, biegi zmieniam przy 3,5krpm, nie jeżdżę powyżej 5krpm, no dobra... jeżdżę rzadko..
Co do spalania... Spalał mało bez filtra, z filtrem spala jeszcze mniej :D
Pozdro! |
A mul se mul Toż nikt Ci nie broni i nikt nie gani Przynajmniej Ci mało pali |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-07-05, 10:03
|
|
|
Choć czy ja wiem... czy jazda ze średnią ok 100km/h to "mulenie" VT500? |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
igner
Łukasz Beskitos :)
Motocykl: był VT 500 C 84 a teraz śmigło
Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 501 Skąd: Brześć Kujawski
|
Wysłany: 2007-07-05, 16:10
|
|
|
Czarek wiesz jak to jest-oni nigdy nie zrozumią nas biednych studentów.....
dla których każdy gorsz się liczy.....he he
i dlatego tak delikatnie jeździmy a oni nazywają to muleniem
a tak poważnie-spróbuję zmieniać biegi tak jak Ty przy 3,5 tys.
może w ogóle będzie palić mało mało nic
musze sprawdzić tak z czystej ciekawości już
Pzdr. |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-07-05, 16:12
|
|
|
Ja zmieniam biegi przy 3,5krpm nie ze względów ekonomi spalania, ale dokładnie przy 3,5krpm mogę bez problemu zmieniać biegi w górę bez używania sprzęgła.. Sprzęgła używam tylko do wrzucania z N->1 z 1->2 i od 6 (OD) w dół.... |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2007-07-05, 16:56
|
|
|
Cezar napisał/a: | Ja zmieniam biegi przy 3,5krpm nie ze względów ekonomi spalania, ale dokładnie przy 3,5krpm mogę bez problemu zmieniać biegi w górę bez używania sprzęgła.. Sprzęgła używam tylko do wrzucania z N->1 z 1->2 i od 6 (OD) w dół.... |
Tak se pomyślałem - Cezar, mówiłeś, że ile Ci po mieście pali? 3,2 na setkę? Mi wychodzi, że po mieście jakieś 4,2 - 4,7. Powiedzmy różnica 1,5 litra. Czyli 15 litrów na 1000 km. Czyli jakieś 60 zł na 1000 km. Dla niektórych 1000 km to cały sezon jeżdżenia.
A jaka mam frajdę, jak odkręcam do 8 krpm i zostawiam paru debili w BMW na światłach. Albo redukuję i uciekam dość szybko z nieciekawej sytuacji Tak se tylko pomyślałem, że ... wole frajdę niż 60 zł różnicy |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-07-05, 17:35
|
|
|
Mateusz napisał/a: |
Tak se pomyślałem - Cezar, mówiłeś, że ile Ci po mieście pali? 3,2 na setkę? Mi wychodzi, że po mieście jakieś 4,2 - 4,7. Powiedzmy różnica 1,5 litra. Czyli 15 litrów na 1000 km. Czyli jakieś 60 zł na 1000 km. Dla niektórych 1000 km to cały sezon jeżdżenia.
A jaka mam frajdę, jak odkręcam do 8 krpm i zostawiam paru debili w BMW na światłach. Albo redukuję i uciekam dość szybko z nieciekawej sytuacji Tak se tylko pomyślałem, że ... wole frajdę niż 60 zł różnicy |
No ja wyjeździłem w tym sezonie juz ponad 4k km...
A co do jazdy po mieście to nie powiedziałem że z pod świateł ruszam jak skuterkiem :p
Poprostu nie jeżdżę na 8krpm po długich prostych bo i po co?
Nie śpieszy mi sie nigdzie zazwyczaj, a jak się śpieszy i tak nie muszę sprzęta kręcić na tyle obrotów bo i tak nie nadrobie wiele czasu :p |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
igner
Łukasz Beskitos :)
Motocykl: był VT 500 C 84 a teraz śmigło
Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 501 Skąd: Brześć Kujawski
|
Wysłany: 2007-07-05, 18:08
|
|
|
a ja robie tak-jak mnie podpusci jakiś debil no to czerwone pole potrafi nawet zawitać ale coraz mniej daje się podpuszczać
największy odpust-podpust to koleś w seicento próbujący się scigać z pod świateł
coraz częściej daje sobie spokój bo niewarto-musiałbym ciagle komuś coś udowadniać-a po co-niech myśli że jego seicento jest lepsze i koniec
a jak już jade na trasie to staram się delikatnie
Mateusz chyba nas źle zrozumiałeś
zgadza się że względy ekonomiczne tu grają drugoplanową role
ale ja chcę wiedzieć poprostu ile pali z czystej ciekawości i sprawdzić czy to jest możliwe |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2007-07-05, 18:16
|
|
|
igner napisał/a: | a ja robie tak-jak mnie podpusci jakiś debil no to czerwone pole potrafi nawet zawitać ale coraz mniej daje się podpuszczać
największy odpust-podpust to koleś w seicento próbujący się scigać z pod świateł
coraz częściej daje sobie spokój bo niewarto-musiałbym ciagle komuś coś udowadniać-a po co-niech myśli że jego seicento jest lepsze i koniec
a jak już jade na trasie to staram się delikatnie
Mateusz chyba nas źle zrozumiałeś
zgadza się że względy ekonomiczne tu grają drugoplanową role
ale ja chcę wiedzieć poprostu ile pali z czystej ciekawości i sprawdzić czy to jest możliwe |
Oj chłopaki Toż ja was obu podpuszczam a Wy sie tłumaczycie jak szczeniaki Każdy jeździ jak chce, a że motocykl Cezara niedługo zacznie paliwo produkować ...
Wyluzujcie, uśmiechnijcie się, co Wam szkodzi |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-07-05, 18:21
|
|
|
Mateusz napisał/a: | Każdy jeździ jak chce, a że motocykl Cezara niedługo zacznie paliwo produkować ...
Wyluzujcie, uśmiechnijcie się, co Wam szkodzi |
Heheheheh dobre by to było :)
Może sobie wsteczny zamontuje w VT500C to zacznie produkować :D |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2007-07-05, 18:44
|
|
|
Cezar napisał/a: | Mateusz napisał/a: | Każdy jeździ jak chce, a że motocykl Cezara niedługo zacznie paliwo produkować ...
Wyluzujcie, uśmiechnijcie się, co Wam szkodzi |
Heheheheh dobre by to było :)
Może sobie wsteczny zamontuje w VT500C to zacznie produkować :D |
Nie tam , lepiej załóż magnetyzer, naklej na oparciu napis pionier i zawieś na lusterku CD. Kilkanaście koni więcej a na pewno zacznie produkować Aaaa ... no i filtr stożkowy |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-07-05, 18:54
|
|
|
Mateusz napisał/a: |
Nie tam , lepiej załóż magnetyzer, naklej na oparciu napis pionier i zawieś na lusterku CD. Kilkanaście koni więcej a na pewno zacznie produkować Aaaa ... no i filtr stożkowy |
Powiem Ci ze mnie przekonałeś :)
Tylko CDRW czy CDR? bo to chyba ze 2 konie różnicy...
no i duużo naklejek mocy... może z pokemonów... szkoda ze już gum "Turbo" nie produkują ;/ |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2007-07-05, 19:04
|
|
|
Cezar napisał/a: | Mateusz napisał/a: |
Nie tam , lepiej załóż magnetyzer, naklej na oparciu napis pionier i zawieś na lusterku CD. Kilkanaście koni więcej a na pewno zacznie produkować Aaaa ... no i filtr stożkowy |
Powiem Ci ze mnie przekonałeś :)
Tylko CDRW czy CDR? bo to chyba ze 2 konie różnicy...
no i duużo naklejek mocy... może z pokemonów... szkoda ze już gum "Turbo" nie produkują ;/ |
Ty weź idź na całość i zawieś DVDRW To ze 15 doda I naklej takiego diabełka z kolektorem wydechowym w pysku |
|
|
|
|
renegade
Handlarz gumek :-)
Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 2433 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: 2007-07-05, 20:28
|
|
|
Mateusz napisał/a: | Cezar napisał/a: | Mateusz napisał/a: | Każdy jeździ jak chce, a że motocykl Cezara niedługo zacznie paliwo produkować ...
Wyluzujcie, uśmiechnijcie się, co Wam szkodzi |
Heheheheh dobre by to było :)
Może sobie wsteczny zamontuje w VT500C to zacznie produkować :D |
Nie tam , lepiej załóż magnetyzer, naklej na oparciu napis pionier i zawieś na lusterku CD. Kilkanaście koni więcej a na pewno zacznie produkować Aaaa ... no i filtr stożkowy |
No i jeszcze naklejkę NOS (podtlenek azotu) na oparciu żeby rozgrzać cylinder do czerwoności i stopić tłoki.
|
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-07-05, 20:54
|
|
|
renegade26 napisał/a: |
No i jeszcze naklejkę NOS (podtlenek azotu) na oparciu żeby rozgrzać cylinder do czerwoności i stopić tłoki.
|
NOS to ja mam w swojej VT500C tyle że jest to system działający czasem na moja tylną opone.
Czyli NOS (Nawilżanie Olejem Silnikowym) :) Z odmy wali ;) |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
|