/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
wypadająca trójka - częste w VT 1100 z lat 84-86??
Autor Wiadomość
Mr.DiPi
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-18, 14:15   wypadająca trójka - częste w VT 1100 z lat 84-86??

Ostatnio zaczęło mnie intrygować czemu w wielu ogłoszeniach o sprzedaży VT 1100C z tamtych roczników pojawia się problem z 3 biegiem, albo piszą że defekt albo że wypada przy mocniejszym dodaniu gazu...czego to jest skutek?



Zużyte koło zębate w skrzyni?



czy może coś innego...
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2009-08-18, 14:40   Re: wypadająca trójka - częste w VT 1100 z lat 84-86??

Mr.DiPi napisał/a:
Ostatnio zaczęło mnie intrygować czemu w wielu ogłoszeniach o sprzedaży VT 1100C z tamtych roczników pojawia się problem z 3 biegiem, albo piszą że defekt albo że wypada przy mocniejszym dodaniu gazu...czego to jest skutek?



Zużyte koło zębate w skrzyni?



czy może coś innego...


Nieumiejętne zmienianie biegów i wyrobione zęby kłowe trybów trzeciego biegu. Wiem coś o tym. I teraz na "pociechę" dodam, że części do tych silników - właśnie tych zębatek - nie ma ani w Europie ani - niestety - w Stanach. Może uda mi się w końcu znaleźć jakiegoś rozbitka albo cały silnik. Ciekawe za ile lat siądę na motor :-)
 
 
Miki01 
Miki01


Motocykl: VT 1100C 86, HD Electra FLHT 06
Wiek: 46
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-08-18, 14:54   

Czołem Mati,

Czyżby to "te" części, o które kiedyś pytałem? Bo jak tak to je mieli podobno w MCS, przynajmniej jak wtedy pytałem.....

A co do skrzyń, to znałem kiedyś takie vt, które było nie jeżdżone, a katowane i skrzynia dziarsko znosiłe wszelkie bóle, padł, wtedy chyba dyfer... Ale Honda dostawała od Gościa równo... Ale tak jak pisal Mati wszystko zależy od techniki zmiany biegów... Kiedyś spotkałem taką szt., która miała na zegarze ponad 100tysi i skrzynia latała bezproblemowo.. Poza tym sprzęt ogólnie zaje... sam dosiadam już drugi taki model i szczerze polecam (moc, osiągi, moment, hamulce... same zalety) :chytrusek:

Pzdr
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2009-08-18, 14:55   

Miki01 napisał/a:
Czołem Mati,

Czyżby to "te" części, o które kiedyś pytałem? Bo jak tak to je mieli podobno w MCS, przynajmniej jak wtedy pytałem.....

A co do skrzyń, to znałem kiedyś takie vt, które było nie jeżdżone, a katowane i skrzynia dziarsko znosiłe wszelkie bóle, padł, wtedy chyba dyfer... Ale Honda dostawała od Gościa równo... Ale tak jak pisal Mati wszystko zależy od techniki zmiany biegów... Kiedyś spotkałem taką szt., która miała na zegarze ponad 100tysi i skrzynia latała bezproblemowo.. Poza tym sprzęt ogólnie zaje... sam dosiadam już drugi taki model i szczerze polecam (moc, osiągi, moment, hamulce... same zalety) :chytrusek:

Pzdr


Tak, te.

W MCS? A dokładniej? :-)



Już znalazłem :-) Znaczy MCS a nie części :-)
 
 
yanucha 


Motocykl: VF 750 C 97
Wiek: 59
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2780
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-08-18, 16:55   

Nie wiedziałem Mati, że z wypadającą trójką jest taki problem. Z tego co pamiętam podobny problem miał chyba setny ze swoją VT 700. Wiem, że został naprawiony w Łodzi. Spytaj się może setnego jakie były koszty i skąd gościu miał części.
_________________
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2009-08-19, 07:26   

yanucha napisał/a:
Nie wiedziałem Mati, że z wypadającą trójką jest taki problem. Z tego co pamiętam podobny problem miał chyba setny ze swoją VT 700. Wiem, że został naprawiony w Łodzi. Spytaj się może setnego jakie były koszty i skąd gościu miał części.


Do 700 i 750 nie ma najmniejszego problemu ze zdobyciem części. Niestety do 1100 z lat 85-86 są.
 
 
Mr.DiPi
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-20, 09:38   

czy nie ma możliwości dorobienia/dokupienia pojedynczej zębatki w jakimś zakładzie?





albo czy nie będzie pasowała z nowszych modeli np.87-89? bo silnik na oko wygląda podobnie...



a tak generalnie - czego nie idzie do VT1100 dostać a co się czasem sypie - pytam żeby wiedzieć na co zwrócić uwagę przy ewentualnym kupnie...
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2009-08-20, 14:34   

Mr.DiPi napisał/a:
czy nie ma możliwości dorobienia/dokupienia pojedynczej zębatki w jakimś zakładzie?





albo czy nie będzie pasowała z nowszych modeli np.87-89? bo silnik na oko wygląda podobnie...



a tak generalnie - czego nie idzie do VT1100 dostać a co się czasem sypie - pytam żeby wiedzieć na co zwrócić uwagę przy ewentualnym kupnie...
Dorobienie to spory problem - te zębatki są dość skomplikowane. Jak na razie nikt się nie chce podjąć.

Będzie pasowała ale są inne przełożenia i spadek mocy silnika.

Bebechów do silnika - głównie do skrzyni biegów.
 
 
Mr.DiPi
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-20, 14:49   

czyli trzeba sprawdzić skrzynię przy kupnie tego moto...



dobrze myślę że robi się to poprzez przyspieszanie na każdym z biegów?
 
 
MCY 
Marcin


Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 2199
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2009-08-20, 14:55   

Mr.DiPi napisał/a:
czyli trzeba sprawdzić skrzynię przy kupnie tego moto...



dobrze myślę że robi się to poprzez przyspieszanie na każdym z biegów?




Najlepiej z plecaczkiem i ostro.
_________________
Marcin
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2009-08-20, 15:00   

Mr.DiPi napisał/a:
czyli trzeba sprawdzić skrzynię przy kupnie tego moto...



dobrze myślę że robi się to poprzez przyspieszanie na każdym z biegów?


Sprawdzisz przy normalnej zmianie biegów i rozpędzeniu motocykla aż do 5-tki. Wcale nie trzeba jakoś bardzo motocykla "pałować" ... i głównie trzeba sprawdzić trójkę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM