Ustawianie obrotow. |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Motocykl: VT 1100 C2 ACE '96
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 527 Skąd: Jelcz-Laskowice
|
Wysłany: 2009-04-13, 11:43 Ustawianie obrotow.
|
|
|
Witka.
Panie i panowie wiecie jak obnizyc deczko oborty w Vt 1100?
Jak go odpalam chodzi jeszcze w miare ( w sumie i tak z szybko jak na moj gust), ale po dluzszej jezdzie mam wrazenie, ze obroty sa jeszcze troche wyzsze. Zalezy mi na milym bulgocie nie odglosach, jak by na ssaniu chodzil :P
Czytalem cos o tym, ze jest pokretlo z prawej strony pod bakiem, tylko powiedzcie mi jak wyglada takie ingerowanie? Przy moim Junaku ustawiam wys polozenia przepustnicy, czyli ilosc doplywu paliwa i ustawiam dysze biegu jalowego... wszystko to trzeba zgrac, aby uzyskac pewne ale nie za wysokie obroty..... i tu moja wiedza sie konczy, bo z Shadowka mam praktycznie zerowy staz. Jak delikatnie obnizyc obroty? |
_________________ ... |
|
|
|
|
Divastion
Dawid
Motocykl: GS 11
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 1239 Skąd: Jeżowe
|
Wysłany: 2009-04-13, 11:45
|
|
|
Zabieg prosty i bezbolesny, masz chyba z lewej strony (jak siedzisz na moto) takie czarne pokrętło (do regulacji obrotów biegu jałowego) i regulujesz sobie nim, poziom otwarcia przepustnic. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o
Come on! |
|
|
|
|
Złoty
Motocykl: VT 1100 C2 ACE '96
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 527 Skąd: Jelcz-Laskowice
|
Wysłany: 2009-04-13, 11:49
|
|
|
hmmm musze to obadac zaraz jak bede w garazu. Mnie sie wydawalo, ze to z prawej strony jest (bo widze tam zaraz pod bakiem pokretlo na kluczyk chyba 10tkę). |
_________________ ... |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9492 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-04-13, 11:50
|
|
|
Z lewej strony moto pod gaźnikami, pomiędzy , takie czarne karbowane pokrętełko. Kręcisz nim i regulujesz. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Złoty
Motocykl: VT 1100 C2 ACE '96
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 527 Skąd: Jelcz-Laskowice
|
Wysłany: 2009-04-13, 11:51
|
|
|
No chyba mnie przekonaliscie :D
Zaraz lece i spowaaalniam Cienia :D |
_________________ ... |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2009-04-13, 13:47
|
|
|
Silnik zasilany gaźnikiem zawsze po rozgrzaniu będzie miał nieco wyższe obroty. Musisz pogodzić odpowiednią ilośc odbrtów na ciepłym silniku i to żeby nie gasł na lekko tylko zagrzanym! |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
Złoty
Motocykl: VT 1100 C2 ACE '96
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 527 Skąd: Jelcz-Laskowice
|
Wysłany: 2009-04-13, 23:26
|
|
|
No i ustawilem
Ustawilem po rozgrzaniu silnika takie, azybe moto nie przygasal ale chodzil wolniutko... no i zeby przy wkrecaniu na obroty nie krztusil sie.
Dzieki za podpowiedz |
_________________ ... |
|
|
|
|
Piotr 75
burAS
Motocykl: VT 1100 C2 ACE -96, FLHTC 88"
Wiek: 48 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 287 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2009-04-15, 22:22
|
|
|
ZŁOTY widzę że mamy w tym samym umaszczeniu C2- pozdrawiam |
|
|
|
|
Złoty
Motocykl: VT 1100 C2 ACE '96
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 527 Skąd: Jelcz-Laskowice
|
Wysłany: 2009-04-16, 01:18
|
|
|
No witam i ja Ciebie
Zadko widuje Shadowki w tym kolorze... a wlasciwie, to wczesniej nie widywalem
Pozdrawiam. |
_________________ ... |
|
|
|
|
|