Prośba o opinie (prawie biały kruk) |
Autor |
Wiadomość |
aj
Artur
Motocykl: VN2K | MZ ETZ150 | Simson S51
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2021 Posty: 24 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2021-01-14, 18:19
|
|
|
I chyba tak zrobię właśnie. Na ten weekend robię pass
dzięki wam za porady |
_________________ Molon labe |
|
|
|
|
Kudłaty_1975
Motocykl: Honda Shadow VT750 Spirit 2010
Wiek: 49 Dołączył: 14 Wrz 2019 Posty: 57 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2021-01-15, 09:25
|
|
|
Szanowny Kolega czachar ma rację. Ja swoją SH125, rocznik 2003, z przebiegiem 30 tys., bez ograniczenia prędkości, która wprawdzie nie była aż tak drobiazgowo ubrana jak ta z ogłoszenia, ale miała sakwy ze stelażami oryginalne hondowskie, akcesoryjne oparcie pasażera, gmole i szybę, moto wygłaskane, wypucowane, o proszę bardzo, tu po pierwszym 7 godzinnym pucowaniu po przyprowadzeniu do domu, bo Hania była mocno zapuszczona przez poprzedniego właściciela, który przetarł ją szmatką po baku, przednim błotniku i cygarze, żeby lśniło i tyle z mycia: https://photos.app.goo.gl/JGGGwJ76GwHgiChE6 , sprzedałem w niespełna 24 godziny od publikacji ogłoszenia za tyle samo co kupiłem rok wcześniej, tj. za 12 tys. Mogłem i 13 wziąć, bo wtedy średnio tak kosztowały, ale kasa była potrzebna na kolejny zaklepany już motocykl, także oględziny i transakcja sprzedaży trwała może łącznie z 15 minut. I patrząc po aktualnych cenach widzę, że mój nowy nabytek zakupiony w październiku 2020 był wystawiany w ogłoszeniach średnio taniej o 3.600,00 PLN niż teraz. Także jesień i końcówka sezonu ewidentnie najlepszą porą do kupna. Szukać, szukać, szukać. Na spokojnie. Wytrzymać ciśnienie. |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2021-01-15, 10:20
|
|
|
to może dla ochłody gorącego zakupowego łba - rozrywka - wynajem długoterminowy (powiedzmy od kwietnia/maja do października/listopada):
vt125 na jeden sezon i do zwrotu - a jak szlif to zakup po ustalonej na początku cenie (bo AC nie ma na takie stare dziady).
ile to mogłoby kosztować?
ankieta - ile byś był w stanie zapłacić za wynajęcie ubezpieczonego i przygotowanego do sezonu motocykla na kat B bez limitu kilometrów? |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
aj
Artur
Motocykl: VN2K | MZ ETZ150 | Simson S51
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2021 Posty: 24 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2021-01-15, 12:03
|
|
|
w tym przypadku drzemie we mnie instynkt zachowawczy typowego Polaka - mam silną wolę posiadania
Chyba nie umiałbym jeździć na nie swoim motocyklu...
Jak pisałem kupuję moto bez emocji bo po 1 mam (aktualnie PRL ale mam ) a po 2 już się też najeździłem trochę. Dlatego też założyłem wątek aby przeanalizować temat.
(A był pośpiech na początku z powodu ogarniętego transportu we weekend ale na razie pass)
Ale jakby ktoś chciał wypożyczyć, można taką ankietę przeprowadzić... |
_________________ Molon labe |
|
|
|
|
aj
Artur
Motocykl: VN2K | MZ ETZ150 | Simson S51
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2021 Posty: 24 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2021-01-25, 23:03
|
|
|
Hej,
Znalazłem pewną ofertę gdzie sprzedawca wyeksponował foto ramy przy blokadzie kierownicy.
Wiem, że Honda nie ma najpiękniejszych spawów ale wg mnie to co zostało pokazane na zdjęciu było 'rzeźbione' (też sugerują to odpryski na główce ramy) - co wy na to?
Cena też z kosmosu ale ciekawi mnie czy to jest oryginalny stan - aby uniknąć w przyszłości podobnych sztuk... |
_________________ Molon labe |
|
|
|
|
darosław
Motocykl: VT125 XL700 GL1500SE, była VT750C5
Wiek: 55 Dołączył: 09 Sie 2017 Posty: 509 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2021-01-25, 23:15
|
|
|
Nie obrażajmy rzeźbiarzy, toż to jakaś masakra . Chyba artysta przysnął w trakcie roboty i upalił pół gniazda blokady |
_________________ Apetyt rośnie w miarę jeżdżenia |
|
|
|
|
darosław
Motocykl: VT125 XL700 GL1500SE, była VT750C5
Wiek: 55 Dołączył: 09 Sie 2017 Posty: 509 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2021-01-25, 23:29
|
|
|
Zaraz, zaraz, to jeszcze inna rzeźba, 125-ka ma blokadę z prawej strony a tu ktoś przeniósł na lewą. |
_________________ Apetyt rośnie w miarę jeżdżenia |
|
|
|
|
aj
Artur
Motocykl: VN2K | MZ ETZ150 | Simson S51
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2021 Posty: 24 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2021-01-25, 23:38
|
|
|
darosław napisał/a: | Zaraz, zaraz, to jeszcze inna rzeźba, 125-ka ma blokadę z prawej strony a tu ktoś przeniósł na lewą. |
może to anglik
Damn, i chłopaki wołają za taki sprzęt 16,5k - no ale pokazali co trzeba aby klient wiedział co kupuje.
Ahh ten ukochany Polski rynek |
_________________ Molon labe |
|
|
|
|
darosław
Motocykl: VT125 XL700 GL1500SE, była VT750C5
Wiek: 55 Dołączył: 09 Sie 2017 Posty: 509 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2021-01-25, 23:45
|
|
|
Chyba pomieszałem z tą stroną blokady, moja Hanka na zimowaniu i nie mam jak podejrzeć ale to w 750 jest z prawej a w 125 z lewej, bo koło przy zablokowanej jest skręcone w prawo. Mimo wszystko i tak oryginalne to nie jest. |
_________________ Apetyt rośnie w miarę jeżdżenia |
|
|
|
|
aj
Artur
Motocykl: VN2K | MZ ETZ150 | Simson S51
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2021 Posty: 24 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2021-01-26, 00:05
|
|
|
ok, to z blokadą się wyjaśniło ale dobrze wiedzieć że na takie kwiatki warto zwrócić uwagę
A sprawdzaliście kiedyś moto poprzez przyłożenie np. długiej poziomnicy do obydwu kół jednocześnie?
(każda krawędź opony - najlepiej felgi ale to opony muszą być zdjęte - powinna dotykać poziomnicy tylko problem w tym że trzeba by zrobić to jak najbliżej środka koła) - myślę że to taki dobry test 'jednego śladu'... |
_________________ Molon labe |
|
|
|
|
czachar
czachar
Motocykl: honda shadow VT1100C3 aero
Wiek: 49 Dołączył: 18 Lip 2018 Posty: 264 Skąd: Grójec
|
Wysłany: 2021-01-26, 00:47
|
|
|
aj napisał/a: | ok, to z blokadą się wyjaśniło ale dobrze wiedzieć że na takie kwiatki warto zwrócić uwagę
A sprawdzaliście kiedyś moto poprzez przyłożenie np. długiej poziomnicy do obydwu kół jednocześnie?
(każda krawędź opony - najlepiej felgi ale to opony muszą być zdjęte - powinna dotykać poziomnicy tylko problem w tym że trzeba by zrobić to jak najbliżej środka koła) - myślę że to taki dobry test 'jednego śladu'... |
Nie to żebym się czepiał ale sprzedający będzie miał z Tobą przejeb...
|
_________________ Pięknie jest bez podpisu ... |
|
|
|
|
aj
Artur
Motocykl: VN2K | MZ ETZ150 | Simson S51
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2021 Posty: 24 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2021-01-26, 01:14
|
|
|
czachar napisał/a: | aj napisał/a: | ok, to z blokadą się wyjaśniło ale dobrze wiedzieć że na takie kwiatki warto zwrócić uwagę
A sprawdzaliście kiedyś moto poprzez przyłożenie np. długiej poziomnicy do obydwu kół jednocześnie?
(każda krawędź opony - najlepiej felgi ale to opony muszą być zdjęte - powinna dotykać poziomnicy tylko problem w tym że trzeba by zrobić to jak najbliżej środka koła) - myślę że to taki dobry test 'jednego śladu'... |
Nie to żebym się czepiał ale sprzedający będzie miał z Tobą przejeb...
|
haha dobre
nie no tylko handlarzy tak traktuję bo nie wiadomo czego się tam spodziewać... |
_________________ Molon labe |
|
|
|
|
Maruda
Motocykl: Shadow VT750 83r.
Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 297 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2021-02-04, 07:07
|
|
|
poziomica nigdy nie będzie przylegać do wszystkich krawędzi bo felgi są różnej szerokości |
|
|
|
|
aj
Artur
Motocykl: VN2K | MZ ETZ150 | Simson S51
Wiek: 41 Dołączył: 11 Sty 2021 Posty: 24 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2021-03-04, 13:03
|
|
|
Maruda napisał/a: | poziomica nigdy nie będzie przylegać do wszystkich krawędzi bo felgi są różnej szerokości |
w sumie racja jedyne co to na linię 'na oko' można ewentualnie zerknąć
Dzięki za dyskusję - temat można zakończyć bo do mojego garażu wjechała taka oto maszyna:
|
|
|
|
|
Japa
Motocykl: VN1600 Nomad '07, był VT 600C '89
Wiek: 50 Dołączył: 06 Sie 2011 Posty: 971 Skąd: Ostrowiec Św. / TOS
|
Wysłany: 2021-03-04, 15:42
|
|
|
No i git ! |
|
|
|
|
|