/
|
Zmatowiałe,popękane oczka poziomu płynu. |
Autor |
Wiadomość |
zenon407
Motocykl: Honda 700c 1987r
Wiek: 64 Dołączył: 04 Lut 2012 Posty: 387 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2020-06-14, 05:56
|
|
|
OK. TNX
1) całkowicie usuń stare wzierniki, w tym metalowy pierścień i gumowa uszczelka. Upewnij się, że zbiornik jest odprowadzany z całego płyn hamulcowy i został umyty.
2) umieść gumowa uszczelka w otworze wziernika.
3) delikatnie wciśnij element wziernika do otworu.
4) przykryj twarz ściereczka lub ręcznikiem, aby zapobiec uszkodzeniu i ostrożnie stuknij w miejsce młotkiem. Sprawdź, czy twarz jest płaska, a nawet z twarzą czcionki.
5) napełnij płyn hamulcowy, krwaw hamulce i wróć bezpiecznie do jazdy!
,, krwaw hamulce " :) |
|
|
|
|
Dżej dżej
Motocykl: VT700C, GL500, GL1500CF
Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1072 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2020-06-14, 14:04
|
|
|
zenon407 napisał/a: | przykryj twarz ściereczka lub ręcznikiem, aby zapobiec uszkodzeniu i ostrożnie stuknij w miejsce młotkiem. Sprawdź, czy twarz jest płaska | |
_________________ ___________________________
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami. |
|
|
|
|
Marecki
Marek
Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54 Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 960 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2020-06-14, 14:31
|
|
|
Tłumaczenia są boskie |
_________________ były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r. |
|
|
|
|
shad'OS
Po prostu... "OS"
Motocykl: VTX1800 '02
Dołączył: 17 Lis 2017 Posty: 262 Skąd: 16°41'E 53°43'N
|
Wysłany: 2020-06-25, 18:39
|
|
|
Dostali paczki
Wymiana jest na luzie.Dziś "zmarnowałem" jedną sztukę na starej pompie od sprzęgła.Mam filmik,ale w sumie dacie radę,no chyba,że ktoś chce posłuchać mojego buczenia.Najwięcej dłubaniny jest z wyjęciem.Ja wyciskałem przy pomocy klucza nasadowego popychanego kluczem francuskim .Spokojnie można to zrobić bez demontażu pompy z kierownicy oczywiście po opróżnieniu z płynu i napchaniu czegoś dla zabezpieczenia przed przypadkowymi farfoclami.Tylko trzeba uważać by nie porysować obudowy.Ja w sumie się nie bawiłem w zabezpieczanie i nie było tragedii,trochę rysek,jedna dziura...hehe .A wciskanie to już bajka.Też francuzem.Ale wcześniej proponuję zlikwidować taki jeden mały nadlew,widać go przy pierścieniu.Potem z jednej strony jakaś guma do zabezpieczenia,a oczko przez kawałek drewienka,jakaś klepka nie za twarda,nie za miękka i wchodzi jak w masło,tylko trzeba równo osadzić wstępnie i lekko docisnąć palcem.Po zamontowaniu nalałem płynu by sprawdzić szczelność i jest gicio.No i wygląda jak nowa,napatrzeć się nie można.
No i wymienione,zdjęcia na "co dziś zrobiłem...".Teraz pozostaje tylko krwawienie hamulców i sprzęgła... |
_________________ Na 100% mam już z górki... |
|
|
|
|
KenediMLG
Motocykl: Shadow VT1100 87 r.
Dołączył: 23 Lip 2019 Posty: 9 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2020-09-25, 14:24
|
|
|
siema. masz jeszcze jakieś na zbyciu? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|