Szybkie pytanie z dziedziny ładowania VT 700 86r |
Autor |
Wiadomość |
derek99
Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54 Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 299 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2019-02-24, 21:22
|
|
|
Todek napisał/a: | Proszę bardzo.
JH2RC1909HM302700
JH2 - wyprodukowany w Japonii
RC190 - oznaczenie modelu, wersja nie na Kalifornię
9 - cyfra kontrolna nr VIN
H - rok prod. 1987
M - fabryka Hamamatsu
302700 - nr seryjny ramy |
I kontrolki
Może trochę nieczytelne ale już tłumaczę:
Centralnie od góry Rezerwa
Następnie:
Kierunek lewy, ciśnienie oleju, przepalona żarówka tylnego oświetlenia, kierunek prawy
Luz, długie, nadbieg, stacyjka😀 |
|
|
|
|
marcin k
KARDAN SHADOG
Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49 Dołączył: 17 Lip 2009 Posty: 480 Skąd: Rokietnica k. P-nia
|
Wysłany: 2019-02-24, 21:25
|
|
|
wydziały komunikacji mają vindecodery, nie wszystkie je stosują- a do tego do starszych modeli to raczej nie mają. z autami jest podobnie, na co dzień robię badania po raz 1. w kraju różne cuda wychodzą po sprawdzeniu. model masz tak jak Todek napisał. amerykanka tam gdzie europejka ma rezerwę tam masz kontrolkę tail light. przygłupy z USA oznaczają nawet rzeczy oczywiste- myślenie nie jest ich mocną stroną. |
_________________ Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer |
|
|
|
|
derek99
Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54 Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 299 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2019-02-24, 21:29
|
|
|
Mój jest California
Jedyne co ma nieoryginalne od tego modelu to obrotomierz,szyba przednia, oparcie pasażera, klocki hamulcowe, gaźnik, świece, łańcuchy rozrządu i oczywiście opony. |
Ostatnio zmieniony przez derek99 2019-02-24, 21:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
marcin k
KARDAN SHADOG
Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49 Dołączył: 17 Lip 2009 Posty: 480 Skąd: Rokietnica k. P-nia
|
Wysłany: 2019-02-24, 21:33
|
|
|
dołożony masz układ "wyłapywania "oparów ,który pewnie i tak po 30-stu latach nie działa. California to przeważnie był 88 rok |
_________________ Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer |
|
|
|
|
derek99
Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54 Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 299 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2019-02-24, 21:50
|
|
|
gaźnik zmienił mi Maruda. W Poprzednim miałem wypięty cały ten system od ekologii i wyluzowane połączenia między gaźnikami powodujące zozsynchronizowanie gaźników. Po ich wymianie ostro spadło spalanie Pb bez utraty mocy. |
|
|
|
|
derek99
Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54 Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 299 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2019-02-24, 21:54
|
|
|
marcin k napisał/a: | dołożony masz układ "wyłapywania "oparów ,który pewnie i tak po 30-stu latach nie działa. California to przeważnie był 88 rok |
88 to już jak Todek pisał to Vt800 |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2019-02-24, 22:07
|
|
|
derek99 napisał/a: | Może trochę nieczytelne ale już tłumaczę:
Centralnie od góry Rezerwa
Następnie:
Kierunek lewy, ciśnienie oleju, przepalona żarówka tylnego oświetlenia, kierunek prawy
Luz, długie, nadbieg, stacyjka😀 |
Panel kontrolek z VT700 z 86 różni się nieznacznie od panelu kontrolek z VT 700 z 87. W 87 nie ma kontrolki taillight, a to dlatego, że w tylnej lampie zastosowano 2 żarówki zamiast jednej.
Dlatego też w miejsce kontrolki Taillight została przeniesiona kontrola rezerwy "fuel". |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2019-02-24, 22:08
|
|
|
derek99 napisał/a: | Mój jest California |
A po nr VIN tego nie widać. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
derek99
Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54 Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 299 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2019-02-25, 20:35
|
|
|
Todek napisał/a: | derek99 napisał/a: | Mój jest California |
A po nr VIN tego nie widać. |
No niestety i ja nie znalazłem żadnego decodera Vin, który mówiłby, że motocykl został wyprodukowany na rynek Californii jedynie miasto i kraj produkcji. Lecz sądząc po systemie wtórnego odzyskiwania powietrza przy gaźniku i zbiorniczka pod chłodnicą wnioskuje, że motocykl został wyprodukowany wyłącznie na Californię.
|
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2019-02-25, 20:56
|
|
|
derek99 napisał/a: | No niestety i ja nie znalazłem żadnego decodera Vin, który mówiłby, że motocykl został wyprodukowany na rynek Californii |
W nr VIN masz RC1903, a na Kalifornię powinno być RC1913. Cyba, że to dotyczy tylko nowszych modeli. Muszę jeszcze poszukać. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
derek99
Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54 Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 299 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2019-02-26, 14:54
|
|
|
MARQ napisał/a: | znalazłem potwierdzenie tego co pisze Todek, serwisówka do VT700C 86-87, strona 5. podział:
RC190* nie California
RC191* California
rzeczona serwisówka |
read with understanding ... |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-02-26, 16:36
|
|
|
derek99 napisał/a: | MARQ napisał/a: | znalazłem potwierdzenie tego co pisze Todek, serwisówka do VT700C 86-87, strona 5. podział:
RC190* nie California
RC191* California
rzeczona serwisówka |
read with understanding ... |
Hę?
od podstawówki staram się to robić m.in. "pa anglijskij" i do tej pory przynajmniej jako tako mi to raczej wychodziło..
czyżbym czegoś nie zrozumiał z przytoczonej serwisówki? podział jest raczej wyraźny.
ze swojej serwisówki od vt1100C2 ACE pamiętam podział identyczny:
...SC320... - non california
...SC321... - california
a np. VT1100C z roku 86 ma:
SC180*G... - non california
SC181*G... - california
i tak każdy rocznik od 86 do 97.
- ten jeden znak, ósmy w kolejności z pełnego VIN (0/1) różnicuje kalifornię od reszty w wielu modelach naszych VT, więc nie za bardzo rozumiem "o co panu kaman"?
staramy się tu chyba sobie pomagać i wyjaśniać pewne, nie do końca jak widać jasne kwestie.. |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
derek99
Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54 Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 299 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2019-02-26, 21:35
|
|
|
Siema MARQ.
Podpowiedz mi proszę gdzie dokładnie pisze:
RC190* nie California
RC191* California
nie mogę znaleźć tego tekstu. Czyżby o ten tekst chodziło?
Chyba że mam inną serwisówkę...
[/URL] |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-02-27, 23:04
|
|
|
dokładnie tak, zerknij np. na serwisówkę od VT1100 od Haynes'a
tam jest w jednym wierszu pisane california i nie kalifornia...
jak mi się uda ten wasz fotosik, to pojawi się tutaj screen...
|
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
|