/
|
nierówna praca silnika |
Autor |
Wiadomość |
greg [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-01, 13:28
|
|
|
greg napisał/a: | Cezar napisał/a: | To się rozwierca i wkręca wkręt tak aby wypchnąć zapierając o śrubę. Później się wyrzuca i nie wstawia już nowych.
Tylko wstrzymaj się. moim zdaniem na rysunku wskazałeś złe zaślepki...
Ta dolna to tak, ale druga jest chyba po drugiej stronie gaźnika - symetrycznie. To co wskazałeś na górze to chyba po prostu kształt odlewy taki i tego się nie wierci, przynajmniej tak jest w VT1100 i VT 500 a i w VT600 gaźniki są podobne...
Drugie pytanie. Jeśli chcesz się dostać do śrub regulacji składu mieszanki to rozumiem, że wiesz po co, w jakim celu i jak regulować? |
Ta druga to tez zaślepka,tylko manual nic o niej nie mówi Chyba postąpię tak, jak mówi książka i jak doradzasz Ty. Rozwierce tę dolna i jeszcze jedną, o której mówi manual. Sprawdzę stan wizualnie i poskładam wszystko tak samo, zachowujac ilość obrotów śrub taką samą jak była. |
Link ponizej
http://picasaweb.google.p...664379979995810 |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2008-11-03, 09:54
|
|
|
Kolego Greg - mam wielką prośbę do Ciebie.
Jak już rozbierasz te gaźniki postaraj się troche udokumentować to zdjęciami.
Mam Aero `98 versja Niemiecka, które okazało się być zablokowane (dławione na krućcach pod gaźnikiem- mniejszy przekrój ,na filtrze powietrza - mniejszy przekrój i na wydechu) Mechanik mi mówił że może być też sam gaźnik zdławiony. W twoim ACE masz ten sam silnik (single pin).
I tu prośba:
- jaka jest długość sprężyn w twoich gaźnikach i z jakiej średnicy drutu, ewentualnie ile zwoji one mają (chodzi o sprężyny nad menbranami)?
- jaka jest średnica dysz głównych (i tu uwaga jak będziesz czyścił to ich przypadkiem nie zamień - są różne), średnica jest wybita na dyszach
- Jaką masz iglicę czy taką do regulacji czy nie (prosił bym o zdjęcie) |
|
|
|
|
greg [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-03, 13:05
|
|
|
KrisZbro napisał/a: | Kolego Greg - mam wielką prośbę do Ciebie.
Jak już rozbierasz te gaźniki postaraj się troche udokumentować to zdjęciami.
Mam Aero `98 versja Niemiecka, które okazało się być zablokowane (dławione na krućcach pod gaźnikiem- mniejszy przekrój ,na filtrze powietrza - mniejszy przekrój i na wydechu) Mechanik mi mówił że może być też sam gaźnik zdławiony. W twoim ACE masz ten sam silnik (single pin).
I tu prośba:
- jaka jest długość sprężyn w twoich gaźnikach i z jakiej średnicy drutu, ewentualnie ile zwoji one mają (chodzi o sprężyny nad menbranami)?
- jaka jest średnica dysz głównych (i tu uwaga jak będziesz czyścił to ich przypadkiem nie zamień - są różne), średnica jest wybita na dyszach
- Jaką masz iglicę czy taką do regulacji czy nie (prosił bym o zdjęcie) |
Wielkie sorki, ale wczoraj juz zamontowalem gazniki do moto. Foty robilem, ale tylko czynnosci demontazowe gaznika z motocykla i sam gaznik. Nie robilem fot tego, co wymontowalem ze srodka
Faktycznie, moglem to sfotografowac i udokumentowac. Za pozno
Pozdro |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2008-11-04, 12:19
|
|
|
W każdym razie dzięki za dobre chęci. Bdyby ktoś z czytających to forum miał takie informacje to proszę o kontakt.
I jak tam po czyszczeniu poprawła się praca silnika na biegu jałowym? |
|
|
|
|
greg [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-04, 20:11
|
|
|
Pomimo reanimacji, pacjent zszedł...
Zrobiłem rundkę, ale widzę że nic się nie zmieniło, dalej objawy są takie same. No cóż, przynajmniej wiem, jak wygladają gaźniki od wewnatrz
Jutro szukam dalej. |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2008-11-05, 13:46
|
|
|
A świece wymieniałeś?
A tak wogóle to jaki masz przebieg? |
|
|
|
|
greg [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-05, 13:56
|
|
|
Nie, swiec nie wymienialem bo problem pojawil sie zaraz po tym, jak zabraklo mi paliwa. Ale nie zaszkodzi wymienic, moze akurat pomoze? :)
A przebieg mam prawie 18.000 mil.
Pozdro |
|
|
|
|
Drifter [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-02, 00:52
|
|
|
Odświeżę temat - czy znalazłeś już rozwiązanie tego problemu? Jeśli tak, napisz co było przyczyną. A jeśli nie, kup nowy akumulator, tak jak radził kolega na początku. Ja mam podobny problem i zaczynam coraz bardziej podejrzewać akumulator - podobno w VT600 to on m.in. podaje iskrę na świece. Niebawem, a na pewno na wiosnę go wymienię. |
|
|
|
|
greg [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-02, 08:10
|
|
|
Nie znalazlem przyczyny nierownej pracy. Przegonilem moje malenstwo po autostradzie, w nadziei ze ,,naprawi sie samo'' ;) Nic z tego. Nie jestem przekonany czy jest to wina akumulatora bo po naladowaniu, rozrusznik kreci jak glupi i pali na dotyk. Nie rozladowuje go gdy jezdze, wiec mysle ze problem tkwi gdzies indziej. Ale sprobuje przelozyc akumulator z innego sprzeta i zrobie rundke.
Ida swieta i jakos nie chce mi sie brac za naprawianie moto w tym miesiacu. Ale od nowego roku biore sie za robote i nie spoczne, az bedzie tak, jak wczesniej :)
O pracach bede informowal na biezaco, moze z pomoca Kolegow, uda mi sie naprawic to, co zepsulem ;)
Pzdr. |
|
|
|
|
Drifter [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-02, 21:41
|
|
|
Dzięki za info. Mój aku też po naładowaniu ładnie pali, itp. Tylko, że jego pojemność może już być mniejsza, szczególnie w niższej temperaturze, a to może mieć wg mnie znaczenie - przynajmniej mam taką nadzieję, bo to byłoby dość łatwe rozwiązanie :) No nic, sam sprawdzę to też wiosną, a wcześniej jeśli mi się zechce. I też dam znać, czy pomogło. |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2008-12-10, 13:39
|
|
|
greg napisał/a: | Nie znalazlem przyczyny nierownej pracy. Przegonilem moje malenstwo po autostradzie, w nadziei ze ,,naprawi sie samo'' ;) Nic z tego. Nie jestem przekonany czy jest to wina akumulatora bo po naladowaniu, rozrusznik kreci jak glupi i pali na dotyk. Nie rozladowuje go gdy jezdze, wiec mysle ze problem tkwi gdzies indziej. Ale sprobuje przelozyc akumulator z innego sprzeta i zrobie rundke.
Ida swieta i jakos nie chce mi sie brac za naprawianie moto w tym miesiacu. Ale od nowego roku biore sie za robote i nie spoczne, az bedzie tak, jak wczesniej :)
O pracach bede informowal na biezaco, moze z pomoca Kolegow, uda mi sie naprawic to, co zepsulem ;)
Pzdr. |
Jak uda Ci się to naprawić to koniecznie daj znać, bo mój sprzęt też za równo nie pracuje.
Jak jadę to jest ok. ale na wolnych obrotach czasem strzeli w gaźnik. Świece już wymieniłem, a sprzęt raczej za mało wyekspoatowany, aby podejrzewać przewody WN czy cewki. Gaźnik też ok. Już sam nie wiem. |
|
|
|
|
greg [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-08, 11:01
|
|
|
No i nadszedł czas pozimowego odpalenia moto.
Wymieniłem olej (półsyntetyk Castrol 10W40), filtr oleju i wszystkie 4 świece.
Jako że pogoda zrobiła się naprawdę śliczna, zabrałem moją ,,małą'' na przejażdżkę po okolicy. I co !? I nic, silniczek pracuje równo i bez żadnych niepokojących objawów. No, może wolne obroty są ciut za wysokie, ale to na skutek mojego grzebania w gaźnikach Jutro je zmniejszę.
Maaaaaaatko! To ja się tyle narobiłem, a tu wystarczyło wymienić świece i.......i już! Ale przynajmniej poznałem troche anatomię Shadow
I po raz kolejny sprawdza się stara mądrość, że na początku trzeba sprawdzić sprawy proste i oczywiste, a nie rozgrzebywać od razu pół moto Mam tylko nadzieję, że nic się nie zmieni na gorsze samoistnie i cały sezon będę sie cieszył długąa i bezawaryjną jazdą czego innym i sobie szczerze życzę! |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|