Moduł zapłonowy n51f |
Autor |
Wiadomość |
Duszeek
Motocykl: Honda vt shadow
Wiek: 52 Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 133 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2015-10-13, 13:36
|
|
|
4t to nie 2t, że wymieni się wydech na sportowy i ma się + 20 km/h ...
W 4t to max + 6 km/h |
|
|
|
|
romk
Motocykl: Shadow VT 125 1999
Wiek: 69 Dołączył: 19 Lut 2015 Posty: 4 Skąd: Dawny Pegeer
|
Wysłany: 2016-02-17, 13:08
|
|
|
Odgrzeję temat.
Z numeru VIN mojej Hondy'99 wynika, że zastosowano ograniczenie przez moduł n51f do 103 km/h. I to by się zgadzało z moimi doświadczeniami z szosy. Szukam odpowiedzi na pytanie: Czym zastąpić rzeczony moduł, żeby nie było ograniczenia.
Pozdrawiam |
_________________ Pozdrawiam
Romk |
|
|
|
|
borejek343
Marek
Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54 Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 1090 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-02-17, 18:31
|
|
|
romk napisał/a: | Z numeru VIN mojej Hondy'99 wynika, że zastosowano ograniczenie przez moduł n51f do 103 km/h. Czym zastąpić rzeczony moduł, żeby nie było ograniczenia. |
Zatem nie masz ograniczenia, nic już nie szukaj. |
_________________ Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C |
|
|
|
|
Meehoo
Motocykl: była Hania VT 125 '99 jest Kawa VN900
Wiek: 45 Dołączył: 20 Lip 2015 Posty: 28 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-02-17, 20:09
|
|
|
Romk - próbowaliśmy przerabiać temat w zeszłym roku. Chyba potrzeba niezłego magika, który w końcu rozkmini dlaczego niektóre Hanie mają większa parę niż inne. Były już poruszane moduły, tłumiki, zwężki, dysze, paliwo, żagle i diabeł wie co jeszcze :) |
_________________ Niby tylko V2 ale to już 25% V8 |
|
|
|
|
Toma
+Kasia
Motocykl: Drag Star 650 Była VTX1800C 2002 ST 1300 2007
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 746 Skąd: Mława
|
Wysłany: 2016-02-17, 20:17
|
|
|
romk napisał/a: | Odgrzeję temat.
Z numeru VIN mojej Hondy'99 wynika, że zastosowano ograniczenie przez moduł n51f do 103 km/h. I to by się zgadzało z moimi doświadczeniami z szosy. Szukam odpowiedzi na pytanie: Czym zastąpić rzeczony moduł, żeby nie było ograniczenia.
Pozdrawiam |
107 km/h szła Yamaha TZR 50 mojej córki Czyli moim zdaniem ograniczenie jakiś musi być ! |
|
|
|
|
borejek343
Marek
Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54 Dołączył: 19 Kwi 2015 Posty: 1090 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-02-17, 20:56
|
|
|
Toma napisał/a: | 107 km/h szła Yamaha TZR 50 mojej córki Czyli moim zdaniem ograniczenie jakiś musi być ! |
A ta Yamaha to nie był 2T? |
_________________ Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2016-02-17, 21:51
|
|
|
owszem ograniczenie jest, ale nie w module. moduł n51f znajduje sie w egzemplarzach ograniczonych do 103 i w tych co daja rade szybciej. mi został do sprawdzenia wydech i pierścien w gazniku ograniczajacy skok iglicy (czy czegoś tam innego ). kiedys na ebayu widziałem moduł n51f z dopiskiem "unlocked" ale na pln wychodził 600zł.. korciło mnie ale jednak troche za drogo no i nie bylo pewnosci czy bedzie 103 czy wiecej. przyfarciło mi sie i u mnie w mieścinie trafił sie za 170. |
_________________
|
|
|
|
|
greli
Piotrek
Motocykl: Nareszcie honda vtx 1300 R :)
Dołączył: 28 Kwi 2016 Posty: 61 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 2016-04-28, 23:12
|
|
|
Witam wszystkich. Zakupiłem tydzień temu moją HS. Mam pytanko jak objawia się ta blokada bo umnie wchodzi na obroty na karzdym biegu tak na połowę manetki a potem zaczyna szarpać i się dusić. W tym stanie prędkość to max. 70. Jednak jak wyciągnę na maxa ssanie to na 4biegu bujnie się do około 105 km/h. |
|
|
|
|
hałabała
Motocykl: HONDA SHADOW VT 1100 85r
Dołączył: 15 Lut 2016 Posty: 30 Skąd: BIA
|
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2016-04-28, 23:28
|
|
|
jak bez ssania dławi a na ssaniu normalnie to chyba coś nie tak ze składem mieszanki - niech mnie ktoś poprawi jeśli sie myle. wszystko masz opisane - sprawdz jaki masz napęd, zajrzyj pod siedzenie jaki masz moduł ale skoro dobijasz do 100 to n51f |
_________________
|
|
|
|
|
greli
Piotrek
Motocykl: Nareszcie honda vtx 1300 R :)
Dołączył: 28 Kwi 2016 Posty: 61 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 2016-04-29, 00:00
|
|
|
Był na czyszczeniu i ustawieniu gaźników. Mechanik powiedział że może być przypchany kranik choć po zdjęciu przewodu paliwo leci dość mocno. |
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2016-04-29, 08:17
|
|
|
wg mnie mechanik spaprał sprawę, jedź do poprawki, aha jak jeździł przed czyszczeniem? |
_________________ LWG |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2016-04-29, 10:06
|
|
|
może gamoń ustawił wszystko na cacy i nie zauważył że ssanie miał ciągle wyciągnięte? |
_________________
|
|
|
|
|
greli
Piotrek
Motocykl: Nareszcie honda vtx 1300 R :)
Dołączył: 28 Kwi 2016 Posty: 61 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 2016-04-29, 17:13
|
|
|
Przed czyszczeniem jeżdziła tak samo. Poprzedni właściciel mówił że do ostatniej chwili chodziła dobrz. Jak ja ją kupiłem to nie była odpalana 1,5 roku. A co do ssania to musi być wyciągnięte żeby weszła na obroty a potem można wcisnąć i jest ok dopuki nie odpuści się gazu a wtedy zaczyna się od nowa. Dziś wyciągnę kranik i wyczyszczę i odrazu zobaczę jaki jest zamontowany moduł. jednak po vin-ie wychodzi że max 103. |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2016-04-29, 19:55
|
|
|
ale tu już pomijając wszelkie blokady, jest "coś nie tak" poza konkursem. nie ważne czy ma blokade czy nie, powinna pracować równo i ładnie wkręcać się na obroty. skoro stała ponad rok no to bardziej trzeba sprawdzić rzeczy jak po zimie czyli aku, świeczki, paliwo masz to półtora roczne w baku? zajrzeć do filtra powietrza czy mysza nie uwiła tam sobie gniazda.. czy pająk kokonu jakiegoś czyszczenie i kompleksowa regulacja gaźnika itd itp |
_________________
|
|
|
|
|
|