/
|
Dziwne stuki w silniku na wolnych obrotach. |
Autor |
Wiadomość |
marcinosss [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-11-20, 05:26
|
|
|
Dzięki prawdopodobnie wezme sie za to w przyszlym tygodniu i od razu sprawdze luzy zaworowe |
|
|
|
|
marcinosss [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-04, 09:14
|
|
|
Witam ponownie sprawdzilem luzy zaworowe i jest ok (0,10mm). Ten stuk u mnie po nagrzaniu ucicha ale też po przechyleniu na prawą stronę też znika tak więc pomyślałem że może to jakiś łańcuszek po stronie sprzęgła, a jak dostanie więcej oleju (po przechyleniu na prawo) to znika. |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2008-12-04, 09:36
|
|
|
marcinosss napisał/a: | Witam ponownie sprawdzilem luzy zaworowe i jest ok (0,10mm). Ten stuk u mnie po nagrzaniu ucicha ale też po przechyleniu na prawą stronę też znika tak więc pomyślałem że może to jakiś łańcuszek po stronie sprzęgła, a jak dostanie więcej oleju (po przechyleniu na prawo) to znika. |
Ja bym się tym za bardzo nie przejmował - pamiętaj, że akurat 500 to taki typ co sobie stuka Jeśli niknie po nagrzaniu, to znaczy, że gdzieś niweluje się jakiś luz. Ewentualnie użyj stetoskopu i dokładnie osłuchaj silnik, zlokalizuj ten stuk jak najdokładniej. Bo tak to gdybanie. Ewentualnie rozbierz silnik, ściągnij serwisówkę, pomierz wszystkie podzespoły i będziesz wiedział, co stuka To wcale nie taka straszna robota A masz sezon zimowy przed sobą |
|
|
|
|
marcinosss [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-04, 09:42
|
|
|
Mateusz napisał/a: | marcinosss napisał/a: | Witam ponownie sprawdzilem luzy zaworowe i jest ok (0,10mm). Ten stuk u mnie po nagrzaniu ucicha ale też po przechyleniu na prawą stronę też znika tak więc pomyślałem że może to jakiś łańcuszek po stronie sprzęgła, a jak dostanie więcej oleju (po przechyleniu na prawo) to znika. |
Ja bym się tym za bardzo nie przejmował - pamiętaj, że akurat 500 to taki typ co sobie stuka Jeśli niknie po nagrzaniu, to znaczy, że gdzieś niweluje się jakiś luz. Ewentualnie użyj stetoskopu i dokładnie osłuchaj silnik, zlokalizuj ten stuk jak najdokładniej. Bo tak to gdybanie. Ewentualnie rozbierz silnik, ściągnij serwisówkę, pomierz wszystkie podzespoły i będziesz wiedział, co stuka To wcale nie taka straszna robota A masz sezon zimowy przed sobą |
Dzięki też myślałem ze niebęde się już tym przejmował skoro po nagrzaniu cichnie. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|