/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
pomoc VIN vtx
Autor Wiadomość
mojo 
Wilku


Motocykl: shadow 600,1100,vtx1300
Wiek: 55
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 114
Skąd: śląsk
Wysłany: 2015-04-28, 15:56   pomoc VIN vtx

Witajcie Ponownie

znalazłem coś nowego lecz ni mogę namierzyć coś więcej czy ktoś coś może po vin odkryje ? bo ja jakoś słabo mam z tym tematem ;-) jutro się wybieram na wizję lokalną ale wolę wiedzieć czy mam po co :-)

1HFSC52095A201137

dziekuje za pomoc
_________________
Wilku
 
 
skies 
Sebastian


Motocykl: VTX1800C'03
Wiek: 48
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 467
Skąd: Rybnik ( Bogunice)
Wysłany: 2015-04-28, 19:25   

nie jestem pewien ale to może być jakiś trop https://www.google.pl/sea...%252F%3B96%3B72

Mało widać ale zawsze coś :D
 
 
mojo 
Wilku


Motocykl: shadow 600,1100,vtx1300
Wiek: 55
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 114
Skąd: śląsk
Wysłany: 2015-04-28, 20:11   

dzięki też to znalazłem ale to chyba nie ten bo inny vin ....chyba iż oni coś w usa zmieniają ... ;-)
_________________
Wilku
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2015-04-28, 20:30   

Cytat:
VINCheckSM Theft Record

1HFSC52095A201137 has not been identified as a vehicle listed in the VINCheckSM Theft Records.

VINCheckSM is updated regularly as additional information is reported.


Cytat:
VINCheckSM Total Loss Record
AutoCheck
Further information is available through AutoCheck .

VIN: 1HFSC52095A201137 has been identified as a vehicle listed in the VINCheckSM Salvage Records.

Date of loss: 2010-07-18
Cause of loss: Collision


You are advised to consult with a certified automotive technician before further considering this vehicle, to include verifying the airbag remains intact.

VINCheckSM is updated regularly as additional information is reported.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
mojo 
Wilku


Motocykl: shadow 600,1100,vtx1300
Wiek: 55
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 114
Skąd: śląsk
Wysłany: 2015-04-28, 21:08   

...dzięki za to

jadę go oblukać jutro bo na fotach wygląda znośnie

....chyba iż ktoś coś ma mu do zarzucenia ;-)

http://olx.pl/oferta/hond...html#ad91f2026e
_________________
Wilku
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2015-04-29, 10:12   

mojo napisał/a:
...dzięki za to

jadę go oblukać jutro bo na fotach wygląda znośnie

....chyba iż ktoś coś ma mu do zarzucenia ;-)

http://olx.pl/oferta/hond...html#ad91f2026e

Przecież Ci Todek wkleił raport - szkoda całkowita po kolizji... Poza tym nic do zarzucenia :twisted:
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2015-04-29, 10:18   

GhoustDragon napisał/a:
szkoda całkowita po kolizji.

No tak nie do końca. :mrgreen: Przy szkodzie całkowitej, byłby wpis: total loss.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-04-29, 10:30   

GhoustDragon napisał/a:

Przecież Ci Todek wkleił raport - szkoda całkowita po kolizji... Poza tym nic do zarzucenia :twisted:


czy w przypadku takiego motocykla, zawsze:
szkoda całkowita = moto na złom, nie wsiadać ??

szkoda, że nie piszą jakiego typu to uszkodzenia:
czy jakieś obcierki po wywrotce na piachu i wymiana drogich chromów i lakieru plus akcesoria na to się składają ...
czy krzywa/połamana spawana rama po dzwonie i inne niebezpieczne skutki kolizji?

nie znam dokładnie tych systemów, z których wyciągacie informacje. tzn jakie określenia są tam używane dla poszczególnych typów zdarzeń drogowych. "collision" to bardzo szerokie pojęcie, chyba..

na pewno powinna się nam zapalić lampka ostrzegawcza po takim wpisie,
ale czy czerwona? czy tylko żółta i porządne sprawdzenie moto?
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
mojo 
Wilku


Motocykl: shadow 600,1100,vtx1300
Wiek: 55
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 114
Skąd: śląsk
Wysłany: 2015-04-29, 10:40   

....my tu gadu gadu ....
a moto poszło zanim dojechałem ....."cholibka" jak mawiała moja babcia...

....szkoda...

dzięki za pomoc ....szukam dalej.. :omg:
_________________
Wilku
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2015-04-29, 12:32   

W przypadku mojego Spirita, wpis wyglądał tak:
Cytat:
VINCheckSM Total Loss Record
Carfax
Further information is available through Carfax .

VIN: 1HFSC18034A804115 has been identified as a vehicle listed in the VINCheckSM Salvage Records.

Date of loss: 2008-11-06
Cause of loss: Collision


You are advised to consult with a certified automotive technician before further considering this vehicle, to include verifying the airbag remains intact.

VINCheckSM is updated regularly as additional information is reported.

Uszkodzenia były następujące:
1. Zbity klosz tylnej lampy.
2. Uszkodzona końcówka tylnego błotnika przy lampie (nadawało się do wyklepania).
3. Uszkodzony gmol z jednej strony, złamana dolna rura (nadawał się do naprawy).
4. Zarysowania na lewej krawędzi szyby (do spolerowania).
5. Zarysowania na lewym lusterku (mało widoczne).
6. Zarysowana końcówka klamki sprzęgła (nieznaczne).
Motocykl, normalnie odpalał i jeździł. Zanim naprawiłem uszkodzenia przejechałem około 500 km.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2015-04-29, 12:46   

Todek napisał/a:
GhoustDragon napisał/a:
szkoda całkowita po kolizji.

No tak nie do końca. :mrgreen: Przy szkodzie całkowitej, byłby wpis: total loss.


Przecież jest
Todek napisał/a:


Cytat:
VINCheckSM Total Loss Record...

Date of loss: 2010-07-18
Cause of loss: Collision

...
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Asgalt 


Motocykl: VTX 1300 '03
Wiek: 56
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 1363
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-04-29, 12:56   

mojo napisał/a:
....my tu gadu gadu ....
a moto poszło zanim dojechałem ....."cholibka" jak mawiała moja babcia...

....szkoda...

dzięki za pomoc ....szukam dalej.. :omg:

Podejdź do sprawy nieco filozoficznie - widać tak miało być, a kto wie, czy nie wyszedłeś na tym wcale dobrze, biorąc pod uwagę wątpliwości?
_________________
Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.

Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2015-04-29, 13:31   

GhoustDragon napisał/a:
Przecież jest

Co jest? "Cause of loss", czyli przyczyna utraty. Napisałem, że przy moim Spiricie było napisane tak samo, "Cause of loss: Collision", a moto normalnie jeździło i nie miało poważnych uszkodzeń.
Przy dużych uszkodzeniach jest napisane: Total loss.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM