Filtr powietrza K&N |
Autor |
Wiadomość |
Toma
+Kasia
Motocykl: Drag Star 650 Była VTX1800C 2002 ST 1300 2007
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 746 Skąd: Mława
|
Wysłany: 2015-04-01, 18:57 Filtr powietrza K&N
|
|
|
Czy to prawda ?????
Filtry powietrza firmy K&N są tak skonstruowane, aby uzyskiwać wysoki, praktycznie nieograniczony przepływ powietrza przy jednoczesnym zachowaniu koniecznych poziomów filtrowania zapewniających długą żywotność silnika.
Filtry powietrza K&N składają się z czterech do sześciu arkuszy gazy bawełnianej ułożonej warstwami pomiędzy dwoma arkuszami aluminiowej siatki drucianej. Taki materiał jest składany harmonijkowo i nasączany olejem, co poprawia zdolność filtrowania i ogólną wydajność filtrowania. W rezultacie otrzymujemy filtr powietrza, który pozwala na pobrania znacznie większej ilości powietrza do silnika.
Filtry K&N można wielokrotnie myć i używać w motocyklu praktycznie bez ograniczeń. Firma K&N, udziela bowiem gwarancji na jakość produkowanych przez siebie filtrów na dystansie 1,6 miliona kilometrów. |
|
|
|
|
Dziki HTL
Motocykl: VTX 1800F1 `07
Wiek: 48 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 1605 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2015-04-01, 19:08
|
|
|
Toma napisał/a: | Czy to prawda ?????
Filtry powietrza firmy K&N są tak skonstruowane, aby uzyskiwać wysoki, praktycznie nieograniczony przepływ powietrza przy jednoczesnym zachowaniu koniecznych poziomów filtrowania zapewniających długą żywotność silnika.
Filtry powietrza K&N składają się z czterech do sześciu arkuszy gazy bawełnianej ułożonej warstwami pomiędzy dwoma arkuszami aluminiowej siatki drucianej. Taki materiał jest składany harmonijkowo i nasączany olejem, co poprawia zdolność filtrowania i ogólną wydajność filtrowania. W rezultacie otrzymujemy filtr powietrza, który pozwala na pobrania znacznie większej ilości powietrza do silnika.
Filtry K&N można wielokrotnie myć i używać w motocyklu praktycznie bez ograniczeń. Firma K&N, udziela bowiem gwarancji na jakość produkowanych przez siebie filtrów na dystansie 1,6 miliona kilometrów. |
Prawda
używam i jestem zadowolony. Stosuję przy Hyperchargerze i zapomniałem już o papierowych filtrach na amen. Mam do niego dwa preparaty. Jednym pryskam, odstawiam na kilka chwil i potem myje filtr pod bieżącą wodą. Potem pozostawiam do wyschnięcia i nasączam specjalnym olejkiem. Gotowe !!!
Polecam |
_________________ Honda - The Power of Dreams |
|
|
|
|
Zibi665
dVa gary
Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 2458 Skąd: Libiąż, KCH
|
Wysłany: 2015-04-01, 21:23
|
|
|
Dziki HTL napisał/a: | używam i jestem zadowolony. | No, to masz tak samo jak ja |
_________________ To mówiłem ja - Jarząbek .
================
Ach ten oddech . |
|
|
|
|
januszek
Motocykl: Yamaha 1900 Stratoliner
Wiek: 67 Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 1413 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2015-04-01, 21:24
|
|
|
Potwierdzam w całej rozciągłości. |
_________________ Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami |
|
|
|
|
Gibek
Mroczny Kosiarz Traw
Motocykl: VT 750 Aero C7
Wiek: 54 Dołączył: 30 Mar 2012 Posty: 664 Skąd: Karczew
|
Wysłany: 2015-04-01, 22:39
|
|
|
I Ja. |
_________________ Ukłony dla ciebie Gość .
|
|
|
|
|
Szymon
Motocykl: VT 700C 1985
Wiek: 29 Dołączył: 06 Lip 2012 Posty: 216 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-04-01, 22:50
|
|
|
A jak wychodzi koszt eksploatacji ?? |
|
|
|
|
k0d0
Motocykl: Honda Shadow VT750 C2 ACE
Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2013 Posty: 134 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-04-02, 07:11
|
|
|
Raz wydajesz 250-300 zł do tego kupujesz płyn do oliwienia po myciu ok 80-100 zł i masz praktycznie na całe życie motocykla. Raczej sie opłaca |
|
|
|
|
Matrix
Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53 Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 3151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-04-02, 07:13
|
|
|
Ja nie mam bo nie znalazłem takiego, który by pasował bez przerabiania VT700 z 1986 r. |
_________________ Matrix w Trasie
Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com |
|
|
|
|
Alabaster
Maciej
Motocykl: VT 1100 C Spirit '03 SC18
Wiek: 52 Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 2818 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-04-02, 08:19
|
|
|
Zestaw do czyszczenia i nasączania filtra kosztuje relatywnie mało - poniżej 50 zł. |
|
|
|
|
Toma
+Kasia
Motocykl: Drag Star 650 Była VTX1800C 2002 ST 1300 2007
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 746 Skąd: Mława
|
Wysłany: 2015-04-02, 17:04
|
|
|
Dzięki za podpowiedż.
Na skutek Waszych opinii filtr kupiony.
Spojrzałem na Hanię a ona |
|
|
|
|
yorguś
Motocykl: Yamaha xv 1900 Stratoliner
Wiek: 50 Dołączył: 05 Lut 2013 Posty: 87 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
|
As Kier
Andrzej
Motocykl: VT 800
Wiek: 51 Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 674 Skąd: Białystok
|
|
|
|
|
Dżej dżej
Motocykl: VT700C, GL500, GL1500CF
Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1072 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-04-03, 16:28
|
|
|
As Kier napisał/a: | Matrix napisał/a: | Ja nie mam bo nie znalazłem takiego, który by pasował bez przerabiania VT700 z 1986 r. |
Nie żartuj! |
Bo VT700 to jakiś strasznie porzucony model. Jak w sklepach internetowych wybierze się go jako swój motocykl (o ile w ogóle jest na liście) to z części proponują zwykle filtr oleju. To samo z producentami gmoli, szyb itp. Jakby VT700 nigdy nie istniał. |
_________________ ___________________________
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami. |
|
|
|
|
Matrix
Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53 Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 3151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-04-03, 20:12
|
|
|
Otóż to, niestety to samo dotyczy VT700, VT750 i VT800 z roczników od 1986 do 1988 (ostatni rocznik tylko dla VT800) |
_________________ Matrix w Trasie
Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com |
|
|
|
|
Dwoogie
Motocykl: Yamaha Warrior, Shadow VT 750 C2
Wiek: 53 Dołączył: 30 Gru 2010 Posty: 732 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2015-04-03, 23:35
|
|
|
yorguś napisał/a: | Teraz jak nie zamienisz dysz w gaziorze to będą strzały z armaty |
No I teraz sie zacznie... |
|
|
|
|
|