Wyciek oleju pod głowicą. |
Autor |
Wiadomość |
McGregor
vel. Gregorman
Motocykl: VT 1100C2 SABRE 06
Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 806 Skąd: Kock /LLB/
|
Wysłany: 2008-09-24, 16:24
|
|
|
Pytanie czy po odtłuszczeniu obu krawędzi silikon położyć z góry i z dołu uszczelki .
Czy tylko na część uszczelki która idzie na cylinder. |
_________________ VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06 |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-09-24, 16:36
|
|
|
generalnie silikonu nie trzeba, ja go dawałem od strony pokrywy zaworowej w celu... jak sam się zapewne dowiesz jakim :) Chodzi o to żeby przy zakładaniu dekla uszczelka trzymała się dekla i nie spadała Ci na głowice, daj silikonu z obu stron wcześniej dokładnie odtłuszczając wszystkie powierzchnie, tylko tego silikonu daj na prawdę cieniutką warstwę, nie to żeby to całą tubkę wycisnąć od razu. |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
McGregor
vel. Gregorman
Motocykl: VT 1100C2 SABRE 06
Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 806 Skąd: Kock /LLB/
|
Wysłany: 2008-09-24, 16:46
|
|
|
Cezar napisał/a: | generalnie silikonu nie trzeba, ja go dawałem od strony pokrywy zaworowej w celu... jak sam się zapewne dowiesz jakim :) Chodzi o to żeby przy zakładaniu dekla uszczelka trzymała się dekla i nie spadała Ci na głowice, daj silikonu z obu stron wcześniej dokładnie odtłuszczając wszystkie powierzchnie, tylko tego silikonu daj na prawdę cieniutką warstwę, nie to żeby to całą tubkę wycisnąć od razu. |
Nie ma sprawy pól tubki starczy myślę .
Dzięki Cezar.
Z innej beczki czy do podświetlenia OD jak spaliła się żarówka 12V3W mogę dać 12V1,2W
czy będzie za słaba. |
_________________ VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06 |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-09-24, 16:50
|
|
|
pewnie się spali, możesz dać większej mocy ale raczej nie mniejszej |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2008-09-24, 17:04
|
|
|
GREGORMAN napisał/a: | Cezar napisał/a: | generalnie silikonu nie trzeba, ja go dawałem od strony pokrywy zaworowej w celu... jak sam się zapewne dowiesz jakim :) Chodzi o to żeby przy zakładaniu dekla uszczelka trzymała się dekla i nie spadała Ci na głowice, daj silikonu z obu stron wcześniej dokładnie odtłuszczając wszystkie powierzchnie, tylko tego silikonu daj na prawdę cieniutką warstwę, nie to żeby to całą tubkę wycisnąć od razu. |
Nie ma sprawy pól tubki starczy myślę .
Dzięki Cezar.
Z innej beczki czy do podświetlenia OD jak spaliła się żarówka 12V3W mogę dać 12V1,2W
czy będzie za słaba. | Pokombinuj i daj diode z opornikiem. Będziesz miał święty spokój |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-09-24, 17:07
|
|
|
właśnie miałem to samo zaproponować. Dioda elektroluminescencyjna i opornik odpowiedniej rezystancji o nie za małym współczynniku maksymalnej możliwej mocy wydzielanej na nim załatwi sprawę :) Jeśli zdecydujesz się na takie rozwiązanie i miałbyś kłopoty z policzeniem opornika albo coś to chętnie pomogę |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2008-09-24, 17:11
|
|
|
Cezar napisał/a: | właśnie miałem to samo zaproponować. Dioda elektroluminescencyjna i opornik odpowiedniej rezystancji o nie za małym współczynniku maksymalnej możliwej mocy wydzielanej na nim załatwi sprawę :) Jeśli zdecydujesz się na takie rozwiązanie i miałbyś kłopoty z policzeniem opornika albo coś to chętnie pomogę |
Ty, to ja się do Ciebie zgłoszę, jak niunie rozbiorę ... to jej kokpit zrobię z diodami |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-09-24, 17:16
|
|
|
Mateusz napisał/a: | Cezar napisał/a: | właśnie miałem to samo zaproponować. Dioda elektroluminescencyjna i opornik odpowiedniej rezystancji o nie za małym współczynniku maksymalnej możliwej mocy wydzielanej na nim załatwi sprawę :) Jeśli zdecydujesz się na takie rozwiązanie i miałbyś kłopoty z policzeniem opornika albo coś to chętnie pomogę |
Ty, to ja się do Ciebie zgłoszę, jak niunie rozbiorę ... to jej kokpit zrobię z diodami |
nie ma sprawy jakieś diody i oporniki posiadam także może oddać w dobre ręce jeśli podpasują ;) |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
McGregor
vel. Gregorman
Motocykl: VT 1100C2 SABRE 06
Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 806 Skąd: Kock /LLB/
|
Wysłany: 2008-09-24, 18:07
|
|
|
Cezar napisał/a: | właśnie miałem to samo zaproponować. Dioda elektroluminescencyjna i opornik odpowiedniej rezystancji o nie za małym współczynniku maksymalnej możliwej mocy wydzielanej na nim załatwi sprawę :) Jeśli zdecydujesz się na takie rozwiązanie i miałbyś kłopoty z policzeniem opornika albo coś to chętnie pomogę |
Za głupi na to jestem ,jak by mi ktoś to zrobił to i owszem ale sam się tego nie podejmuję.
Ale dzięki panowie za zainteresowanie tematem . |
_________________ VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06 |
|
|
|
|
Dziubek
Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 613 Skąd: Skierniewice
|
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1164 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-09-24, 21:57
|
|
|
Cezar napisał/a: | pewnie się spali, możesz dać większej mocy ale raczej nie mniejszej |
A dlaczego by sie miala spalic???
Bedzie poprostu 2x mniej swiatla dawala i tyle.
A większej mocy bym nie dawał bo większa moc to więcej ciepła i nie wiadomo na jaką temperature to jest zaprojektowane żeby kontrolka Ci się nie stopiła :P |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9504 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2008-09-24, 22:04
|
|
|
Otóż to, na pewno się nie spali. Żarówka o mniejszej mocy będzie słabiej świeciła, a o większej mocy jaśniej , i tyle. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-09-24, 23:36
|
|
|
Todek napisał/a: | Otóż to, na pewno się nie spali. Żarówka o mniejszej mocy będzie słabiej świeciła, a o większej mocy jaśniej , i tyle. |
hmmm to widać i ja jestem do tego za głupi ;) |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
McGregor
vel. Gregorman
Motocykl: VT 1100C2 SABRE 06
Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 806 Skąd: Kock /LLB/
|
Wysłany: 2008-09-27, 16:38
|
|
|
Jak na razie problem z głowy założyłem wczoraj nową uszczelkę i delikatnie uszczelniłem silikonem.
Zrobiłem wczoraj ok 50km i żadnych wycieków nie stwierdziłem.
Czyli wszystko w porządku .
A żarówka no cóż ciężko dostępny towar więc wyjąłem z podświetlenia wskaźnika temperatury i dałem pod podświetlenie OD.
Na jej miejsce wsadziłem 1,2W i też daje rade. |
_________________ VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06 |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2008-09-29, 08:02
|
|
|
GREGORMAN napisał/a: | Jak na razie problem z głowy założyłem wczoraj nową uszczelkę i delikatnie uszczelniłem silikonem.
Zrobiłem wczoraj ok 50km i żadnych wycieków nie stwierdziłem.
Czyli wszystko w porządku .
A żarówka no cóż ciężko dostępny towar więc wyjąłem z podświetlenia wskaźnika temperatury i dałem pod podświetlenie OD.
Na jej miejsce wsadziłem 1,2W i też daje rade. |
No i git Najważniejsze, że działa |
|
|
|
|
|