/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
wakuometr domowej roboty
Autor Wiadomość
jacabe 


Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 148
Skąd: Lębork
Wysłany: 2008-09-07, 21:38   wakuometr domowej roboty

http://www.virago.com.pl/...der=asc&start=0



Może to już przerabialiście ale myśle że nie wszyscy i warto sie z tym tematem zapoznać dogłębnie

pozdrawiam
_________________
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.

http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg

http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-09-08, 00:28   Re: wakuometr domowej roboty

jacabe napisał/a:
http://www.virago.com.pl/viewtopic.php?t=73&postdays=0&postorder=asc&start=0



Może to już przerabialiście ale myśle że nie wszyscy i warto sie z tym tematem zapoznać dogłębnie

pozdrawiam




Proste :) podoba mi się temat.. spróbuję wykonać na zimę :D
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
KoSS
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-09, 23:14   

Jako że śmigam na Virago (miała być shadow) mogę potwierdzić że regulacja takim wakumetrem jest dokładniejsza niż na zegarach. Wskazówki mają zawsze jakąś bezwładność a tu olej w tej rurce po prostu się zatrzymuje no i wtedy jest wszystko ok. Poprawiał mi kolega po serwisie Yamahy w Katowicach i teraz moto chodzi równiutko.
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2008-09-10, 21:14   

To jeszcze zależy jakie masz zegary

Na starych ustawiłem -było super

Jak zapiąłem dokładniejsze to sie przeraziłem wskazaniami
 
 
 
mavarick 

Motocykl: VT 1100 C 85r
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 488
Skąd: Gorzanów
Wysłany: 2008-09-13, 10:51   

Na prawym gaźniku miałem zrobioną dziurkę i założoną gumową osłonkę natomiast po lewej była ona zalana i musiał bym w nim wiercić, poniżej był króciec z głowicy wiec postanowiłem na spróbowanie podłączyć ten patent w taki sposób by sprawdzić czy to wogóle działa i DZIAŁA, jest małe ale jak to robimy to musimy podłączać jednak jednocześnie albo tylko do gaźnika(po obu stronach maja być drożne te dynksy i założona na nich gumki ) albo do głowicy (załatwiając taki drugi króciec)





PS wystarczy 2 metry przewodu i nalać tylko 10 cm(strzykawkę) tego oleju bo jak nalejecie więcej nie będziecie mieli dużo miejsca na manewry. A i ostrożnie wciepujcie te igły do rurki
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM