/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
mój pierwszy problem
Autor Wiadomość
LoKo
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-19, 22:57   mój drugi problem

Panowie ( i panie) pozwolicie, ze w jednym poście zamieszczę swoje rozterki i problemy. Oto kolejny.



Dziwny objaw. Coś dzieje się z elektryką, czasem gdy załączam migacz, w miejscu gdzie powinien znajdować się bezpiecznik ale zwarłem drucikiem następuje iskrzenie. Nie zawsze ale czasem się tak dzieje. Zanim przejdę dalej musicie wiedzieć że nie wniknąłem jeszcze dogłębnie w elektrykę a chciałbym bo tylni hamulec mi nie świecy na stupce..



Dziś, kiedy wkońcu wlałem coś do baku (zezłomowałem kuchenke sąsiadki), na początku normalnie - czyli zamula zanim przeksztusi swoje. Ale po "dłuższej" jeździe już coś nie tak. Kiedy kręci rozrusznikiem to strzela mi z prawej strony i bucha dymem (tu proszę o podpowiedź co to?),a kiedy już "z trudem" wyjdzie z niskich obrotów znów odzywa się układ bezpiecznika - iskrzy, mało tego - wylatują mi iskry z cylindra tam z tego odpowietrznika. Naprawdę nie wiem co się dzieje, proszę o poradę.
 
 
opel3366 
Robert

Motocykl: VTX 1800 N
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1102
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2008-06-19, 23:05   

Myśle że ,powinieneś kupić "prawdziwą" shadowke a wtedy wszystkie problemy znikną.

A z tym drutem zamiast bezpiecznika to przegiołeś stary, nie dziwie się że iskry lecą Tobie zewsząd . To jest karygodne.

ps.

Wozisz ze sobą gaśnice :?:
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż cięzko ich czasem wyprzedzić...
 
 
 
LoKo
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-19, 23:26   

Kupić nie kupić, tu trzeba się skupić. To co na początek proponujesz, zajrzeć w elektrykę?
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-06-20, 07:25   

Jak sie spali bezpiecznik to najpierw sie sprawdza pczyczyne wywalenia bezpiecznika, a potem wklada nowy bezpiecznik.

Nigdy nie rob tak, ze zwierasz drucikiem i patrzysz gdzie iskrzy. Bo mozesz uszkodzic cala instalacje, a nawet i wiecej.

Od czego jest ten bezpiecznik ktory tak pieknie zalatwiles ?

I sprawdz ta instalacje jak najszybciej i nie katuj go tymi iskrami!!!
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
LoKo
[Usunięty]

Wysłany: 2008-06-22, 22:01   

Znalazłem przyczynę i nawet nie zajęło mi to sporo czasu a i niczego nie pokaleczyłem przy okazji. Był to niedociągnięty kabelek co idzie do 'fajki', przez co nie było styku na świecy. Stąd to iskrzenie a dla mnie przestroga żeby stosować już bezpieczniki. Dobra rzecz :->
 
 
bodek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-23, 10:19   

Witam

przez takie przypinanie postów robi się śmietnik i nie wiadomo czego gdzie szukać.

Wracając do tematu kranika, to wczoraj kiedy zamykałem paliwo, zrobiło mi się mokro na palcach, zdziwiłem się bardzo. Dopadło mnie to samo niestety, cieknie spod pokrętła :-( , znalazłem taki zestaw naprawczy http://www.sklep1.larsson...0888&View=Multi , czy to do tego kranika jest odpowiednie? Nie mogę znaleźć w tych fiszkach symbolu kranika.
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-07-23, 10:38   

bodek napisał/a:
Witam

przez takie przypinanie postów robi się śmietnik i nie wiadomo czego gdzie szukać.

Wracając do tematu kranika, to wczoraj kiedy zamykałem paliwo, zrobiło mi się mokro na palcach, zdziwiłem się bardzo. Dopadło mnie to samo niestety, cieknie spod pokrętła :-( , znalazłem taki zestaw naprawczy http://www.sklep1.larsson...0888&View=Multi , czy to do tego kranika jest odpowiednie? Nie mogę znaleźć w tych fiszkach symbolu kranika.


Tak, odpowiednie. Wymień zarówno tą dużą gumę (membranę) jak i sprężynę. I jak będziesz składał z powrotem to musisz bardzo dokładnie ułożyć membranę w obudowie i w rowku. Trochę zabawy ale jak będzie ładnie wykonana to nie powinno być problemu
 
 
bodek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-07-23, 23:16   

Mateusz napisał/a:
.../Tak, odpowiednie. Wymień zarówno tą dużą gumę (membranę) jak i sprężynę. I jak będziesz składał z powrotem to musisz bardzo dokładnie ułożyć membranę w obudowie i w rowku. Trochę zabawy ale jak będzie ładnie wykonana to nie powinno być problemu


Dzięki Mateusz, z ułożeniem nie będzie problemu, ślusarz jestem w końcu. Pamiętam jak w wojsku podchodzili po kolei do przewodu w pompie paliwa w Starze 266, żadem nie mógł w gwint się wpasować, a ja za pierwszym podejściem ;-) .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM