/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Wyciek z chłodnicy VT 600 2000r
Autor Wiadomość
Kawior 

Motocykl: VT 600C
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 6
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-07-20, 16:15   Wyciek z chłodnicy VT 600 2000r

Witam

Ostatnio zauważyłem wyciek płynu chłodniczego z okolic chłodnicy,
po odkręceniu osłony okazało się że następuje on w górnej części chlodnicy przy gwincie od sruby mocującej osłonę, oczywiście nie wycieka przez gwint tylko wokół niego czyli wokół tego pierścienia dookoła,
Wyciek pojawia się po ok 2 min od odpaleniu, w momencie zgaszenia przez jakiś czas nasila się i ustaje.

Co może być przyczyną tego stanu rzeczy? jak temu zaradzić?

poniżej zdjęcia - widoczny ten pierścień i strużka płynu.

http://i47.tinypic.com/2ednvnt.jpg

http://i47.tinypic.com/2af02zl.jpg

Czekam na wskazówki - pogoda się robi, weekend nadciąga a sprzęt stoi :-(
 
 
Grzechoo 

Motocykl: Honda
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 276
Skąd: RRS
Wysłany: 2012-07-20, 16:54   

Spróbuj zastosować płynny metal oczywiście po wcześniejszym dokładnym odtłuszczeniu i osuszeniu :-)
 
 
browcu 
Jasne pełne


Motocykl: VT 750 DCA 03
Wiek: 45
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 105
Skąd: Warszawa-Ursus
Wysłany: 2012-07-20, 17:26   

Ja bym radził spawać, miałem u siebie podobne zdarzenie i po jakimś czasie klej póścił pod wpływem drgań, a spaw trzyma:))
 
 
 
Kawior 

Motocykl: VT 600C
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 6
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-07-20, 17:47   

tak się zastanawiam czy przypadkiem nadciśnienie nie mogłoby być powodem takiej sytuacji ale w takim przypadku czemu akurat w tym miejscu wywala a nie gdzieś indziej najpierw. co sądzicie o takiej hipotezie?
 
 
saretar 
known as: mikmac


Motocykl: Suzuki V-STROM DL650A '11
Wiek: 44
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 781
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-20, 18:02   

Co może być przyczyną tego stanu rzeczy? jak temu zaradzić?
seriously? no zrobila sie dziura to cieknie... jak w kazdym ukladzie hydraulicznym...
zaspawac aluminium i bedzie po klopocie.

tak się zastanawiam czy przypadkiem nadciśnienie nie mogłoby być powodem takiej sytuacji

nie mogloby. Uklad chlodzenia jest ukladem otwartym, nadcisnienie pojdzie w asfalt przewodoem przelewowym, niedobor zostanie zassany ze zbiorniczka wyrownawczego.
_________________
"trzeba się tylko dobrze napędzić..." @by Radosław
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM