Linka obrotomierza |
Autor |
Wiadomość |
Syrnik19
Show must go on
Motocykl: Honda VT 500 1985
Wiek: 37 Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 112 Skąd: Nowa Dęba
|
Wysłany: 2011-10-08, 12:36 Linka obrotomierza
|
|
|
Chodzi o to że wracając wczoraj z trasy nagle obrotomierz przestał działać i zatrzymał się na 0. Po dzisiejszych oględzinach stwierdziłem że linka sama w sobie jest ok, tzn jak zapale moto i przytrzymam wciśniętą linkę w ten otwór co wchodzi do głowicy to działa jak zwykle. Pytanie brzmi czy można wymienić linkę na nową bez odkręcania pokrywy zaworów? Ewentualnie jedynie co mi przychodzi do głowy to że koniec linki co wchodzi do głowicy obrobił się i śruba kontrująca nie trzyma i dlatego linka wyskakuje i nie pokazuje obrotów. Czekam na opinie speców od 500.. |
|
|
|
|
Sebastian
SEBA
Motocykl: Honda VT 500 C Shadow PC08 84r FZI
Wiek: 48 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 873 Skąd: zielona góra
|
Wysłany: 2011-10-08, 18:02
|
|
|
Kolego nowa linka do obrotomierza kosztuje max 30 zeta z przesyłka i po temacie ale jak chcesz kąbinowac mozesz ja przyspawać lub przykleić he he.
ale ja bym wymienił na nową.
wykręc swoja linke z moto i sprawdż i porównaj z ta z allegro. |
_________________ Tylko ja wiem ze jutro bedzie lepszy dzien. |
|
|
|
|
Syrnik19
Show must go on
Motocykl: Honda VT 500 1985
Wiek: 37 Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 112 Skąd: Nowa Dęba
|
Wysłany: 2011-10-08, 18:06
|
|
|
Wiem ile kosztuje nowa linka tylko chcę się dowiedzieć czy da się ja zwyczajnie wykręcić z głowicy... bo jak próbowałem to nie che wyjść.. |
|
|
|
|
Sebastian
SEBA
Motocykl: Honda VT 500 C Shadow PC08 84r FZI
Wiek: 48 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 873 Skąd: zielona góra
|
Wysłany: 2011-10-08, 18:34
|
|
|
z boku masz śrubkę i musisz ja wykręcić , jak widać na kołnierzu linki masz nacięcie na śrubkę w głowicy |
_________________ Tylko ja wiem ze jutro bedzie lepszy dzien. |
|
|
|
|
FurmanS
Motocykl: Vt 500 C
Wiek: 36 Dołączył: 19 Maj 2008 Posty: 174 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2011-10-08, 22:54
|
|
|
bez problemu . nie trzeba zdejmować dekli. wystarczy odkręcić 1 śrubę i ją wyciągasz. tyle.
pozdrawiam |
|
|
|
|
Syrnik19
Show must go on
Motocykl: Honda VT 500 1985
Wiek: 37 Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 112 Skąd: Nowa Dęba
|
Wysłany: 2011-10-08, 23:15
|
|
|
Odkręciłem tą śrubkę co tam jest z boku co wchodzi linka ale nie chciała za bardzo wyjść.. może zbyt delikatnie się z nią obchodziłem a tak będę coś działał bo jak napisałem jak docisnę linkę do głowicy to obrotomierz działa więc pewnie na lince się już wyrobiło |
|
|
|
|
FurmanS
Motocykl: Vt 500 C
Wiek: 36 Dołączył: 19 Maj 2008 Posty: 174 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2011-10-09, 11:52
|
|
|
w środku jest wyprowadzony trzpień który wchodzi w linkę. Sprawdź go. Sprawdź też uszczelnienie - w tym miejscu lubi się 'pocić'. Można dobrać o-ring. Co do linki to kup nową najlepiej |
|
|
|
|
Marecki
Marek
Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54 Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 963 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-11-01, 19:54
|
|
|
Witam!
Dołączę się ze swoim pytaniem do tego tematu zamiast tworzyć nowy.
Czy ktoś byłby tak miły i zrobił foto albo wytłumaczył jak powinna wyglądać "trasa" linki obrotomierza?
U mnie jakoś tak biegnie z pominięciem jakiegokolwiek zaczepu pod główką ramy i nie powiem ale przy pełnym skręcie moim zdaniem nie układa się właściwie i stąd pęknięcia pancerza.
Nową linkę chciałbym zainstalować tak jak być powinna a nie jakoś "bokiem" jak to jest teraz.
Pozdrawiam!
Marek |
_________________ były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r. |
|
|
|
|
Okarynek
Motocykl: Honda VT500c 1986
Wiek: 67 Dołączył: 23 Paź 2018 Posty: 90 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2018-11-04, 14:44
|
|
|
Witam!
Jak czas pozwoli to, jutro wstawię foty jak jest w mojej. |
_________________ Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
|
|
|
Marecki
Marek
Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54 Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 963 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-11-04, 17:09
|
|
|
Dzięki - dzień w jedną czy drugą stronę mnie nie zbawi 😉 |
_________________ były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r. |
|
|
|
|
Okarynek
Motocykl: Honda VT500c 1986
Wiek: 67 Dołączył: 23 Paź 2018 Posty: 90 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2018-11-05, 16:19
|
|
|
Opisuje co i jak,linka od napędu przechodzi przez prostokątną ramkę przy błotniku a następnie od przodu opiera się o dolne mocowanie teleskopu,następnie linka napędu i przewód
hamulca zabezpieczone są haczykiem.Od licznika do obrotomierza wychodzą przewody elektryczne.
|
_________________ Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
|
|
|
Marecki
Marek
Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54 Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 963 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-11-05, 17:02
|
|
|
Okarynek - chciałeś dobrze i dzięki Ci za to ale ...trochę nie zrozumieliśmy się 😉
Mi chodziło o linkę do obrotomierza a nie do szybkościomierza.
Ot taka drobna ale istotna różnica 😉 |
|
|
|
|
Okarynek
Motocykl: Honda VT500c 1986
Wiek: 67 Dołączył: 23 Paź 2018 Posty: 90 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2018-11-05, 17:21
|
|
|
Linki obrotomierza nie ma,tylko linka licznika a od licznika, obrotomierz jest zasilany elektrycznie rocznik 1986. |
_________________ Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
|
|
|
Marecki
Marek
Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54 Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 963 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-11-05, 19:02
|
|
|
W roku 1984 obrotomierz był napędzany mechanicznie |
_________________ były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r. |
|
|
|
|
Okarynek
Motocykl: Honda VT500c 1986
Wiek: 67 Dołączył: 23 Paź 2018 Posty: 90 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 2018-11-05, 19:48
|
|
|
Miałem dobre chęci LWG |
_________________ Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
|
|
|
|
|