/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka spraw technicznych co i dlaczego takie
Autor Wiadomość
janus
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-28, 18:09   Kilka spraw technicznych co i dlaczego takie

Witam



Od niedawna w sumie od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem shadow vt 600 dodam że jest to mój pierwszy nowszy motocykl, w zakupie doradził mi jeden internetowy kolega który ma większe doświadczenie (i mieszkał bliżej tego moto), przejechał się nim i stwierdził dwie rzeczy jakie trzeba wymienić pierwsza to uszczelniacze przedniego zawieszenia ( widać było gołym okiem że olej przepuszcza a druga to łożysko główki ramy. Mam kilka pytań:





1. Znalazłem komplet takich uszczelniaczy Tutaj

ale są dwa zestawy który mam wybrać czy w jednym płaci się za marke a w drugim nie czy może jakość jest tak różna jak cena (niby to mało kosztuje ale zawsze lepiej wiedziec co i jak)

2.Łożysko główki ramy waszym zdaniem najlepiej razem z uszczelniaczami wymieniać czy nie jest to skomplikowana rzecz i dość szybko można ją zrobić?

3.Czy waszym zdaniem te czynności są skomplikowane czy raczej nie da się je samemu zrobić, na podstawie pomocy z internetu i forum? (wiem że to nieco ogólne pytanie)



Pozdrawiam
 
 
Globi 


Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1297
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-04-28, 21:46   Re: Kilka spraw technicznych co i dlaczego takie

janus napisał/a:
1. ale są dwa zestawy który mam wybrać czy w jednym płaci się za marke a w drugim nie czy może jakość jest tak różna jak cena (niby to mało kosztuje ale zawsze lepiej wiedziec co i jak)
Ten drugi to:

"komplet uszczelniaczy przedniego zawieszenia 39-51-8/9,5 z przeciwpyłowymi"

tzn z osłonami przeciwpyłowymi, osłaniającymi uszczelniacz zzewnątrz. Jak sam stwierdziłeś

różnica nie jest taka duża i te osłonki też można wymienić za jednym zamachem.



janus napisał/a:
2.Łożysko główki ramy waszym zdaniem najlepiej razem z uszczelniaczami wymieniać czy nie jest to skomplikowana rzecz i dość szybko można ją zrobić?
Jak już zdejmiesz lagi do wymiany uszczelniaczy, to od razu możesz się wziąć za łożyska. Po co później znowu zdejmować amortyzatory...



janus napisał/a:
3.Czy waszym zdaniem te czynności są skomplikowane czy raczej nie da się je samemu zrobić, na podstawie pomocy z internetu i forum? (wiem że to nieco ogólne pytanie)
Nie są skomplikowane, skoro nawet ja jestem w stanie to zrobić ;-)

No, co prawda ostatnio - to dopiero przy pomocy Sztywnego, Kici i czteropaku piwa :mrgreen:

Nie wiem jak to jest w VT 600 - ale przy lagach może być pewien problem z odkręceniem śruby blokującej tłoczysko. Przydałby się wtedy ktoś do pomocy.



Ściągnij sobie serwisówkę do VT 600c. Linki są w "Bank informacji". Może się przydać.



Pozdr

Globi
 
 
janus
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-28, 22:57   

Mam jeszcze kilka drobnych pytań może nieco śmiesznych ale narazie nie mam czasu zajrzeć do moto (zapiernicz w pracy), zapomniałem się zapytać jak się włącza ssanie, druga sprawa dotyczy filtra olejowego ciężko go odkręcić bo tak na pierwszy rzut oka to nie widziałem go, przypuszczam że trzeba coś odkręcić żeby go znaleźć, kurde juz nie moge doczekać się długiego weekendu wtedy wymienię płyny i przejadę się, a w przyszłym tygodniu zacznę w końcu go rejestrować bo głupio bez blach jeździć ;-) Pozdrawiam
 
 
Belgu
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-28, 23:06   

Ssanie masz pod bakiem po lewej stronie motocykla... taki pypec, ktory pociagasz do lewej.

Filtr oleju masz w dolnej tylnej czesci silnika, przy stopce motocykla.
 
 
janus
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-29, 20:19   

Mam jeszcze jedno pytanie też z cyklu banalne jak sie zeruje licznik (ten "mniejszy") bo jakoś też tego nie znalazłem ?
 
 
Seiza
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-29, 21:15   

Masz pokrętełko z lewej strony licznika ;-)
 
 
janus
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-29, 21:27   

Kurcze jednak nie mam bo mam nieco inaczej niz standardowo rozwiązany licznik tzn licznik mam zintegrowany z bakiem, bak też inny niż seryjny, ale pewnie da się jakoś wyzerować bo jak go kupiłem to miał na "małym" liczniku 80km więc przypuszczam że da się wyzerować pytanie jak ?
 
 
Seiza
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-29, 21:28   

Zapytaj poprzedniego właściciela :-)
 
 
janus
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-29, 22:42   

Seiza napisał/a:
Zapytaj poprzedniego właściciela :-)


W tym sęk że poprzedni właściciel jest we Włoszech :-)
 
 
czarny 
Grzesiek


Motocykl: VT 1100 SC23 94r
Wiek: 48
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 177
Skąd: Glinik Średni RSR
Wysłany: 2008-04-30, 09:37   

A może...

Jak masz ten przycisk do podglądu małych km, spróbuj go przytrzymać dłużej.

Tak miałem w poprzednim motocyklu.

U mnie był na konsoli z lewej strony na samym dole.
_________________
Życie jest po to, aby śmigać na moto!!!
Honda Shadow SC 23 1100C 1994r
WSK M06B3 125cm 1976r
 
 
janus
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-30, 19:54   

widzę że najlepiej będzie jak zrobię zdjęcie może coś wtedy się wymyśli
 
 
janus
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-03, 10:51   

Znalazłem gdzie jest kasowanie km faktycznie był z lewej strony, ale było to tak ukryte że przez przypadek znalazłem, jednak pojawiła się kolejna sprawa, ktoś to kasowanie uszkodził bo powinno być tam pokrętło a go nie ma będę musiał znaleźć jakiś nowy patent tj dopasować odpowiednio małą śrubkę bo to właśnie jej brakuje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM