/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
kolejne pytanko
Autor Wiadomość
Tomek G
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-16, 08:25   kolejne pytanko

Jak u was wygląda z przyspieszaniem na ostatnim biegu w shadowce vt 500.Bo u mnie wygląda to tak że do 110 km/h to spoko ani górka ani wiatr nie przeszkadza ale żeby ją bujnąć do większej prędkości to trzeba zredukować na niższe biegi i poprzeciągać ją troche ale z utrzymaniem prędkości na nadbiegu też jest ciężko jakby brakowało jej mocy.Wasze sprzęty tez tak mają?Sory że zadaje tyle pytań ale to mój pierwszy taki motocykl,do tej pory tłukłem same komarki,simsony,wsk,mtz.A to troche inny sprzęt.
 
 
jacabe 


Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 148
Skąd: Lębork
Wysłany: 2008-04-16, 10:54   

no troche to nienormalne, na 6 biegu ta maszynka też przyspiesza powoli ale zawsze a z utrzymaniem prędkości nie powinno być problemów chyba że zapakowany jesteś i jedziesz pod wiatr i pod górke no to niestety trzeba zredukować.



powinieneś zacząć wiosenke od sprawdzenia układu zapłonowego i czyszczenia i regulacji (synchronizacji) gaźnika no i luzy zaworowe też mógłbyś podregulować.
_________________
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.

http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg

http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-04-16, 14:07   Re: kolejne pytanko

Tomek G napisał/a:
Jak u was wygląda z przyspieszaniem na ostatnim biegu w shadowce vt 500.Bo u mnie wygląda to tak że do 110 km/h to spoko ani górka ani wiatr nie przeszkadza ale żeby ją bujnąć do większej prędkości to trzeba zredukować na niższe biegi i poprzeciągać ją troche ale z utrzymaniem prędkości na nadbiegu też jest ciężko jakby brakowało jej mocy.Wasze sprzęty tez tak mają?Sory że zadaje tyle pytań ale to mój pierwszy taki motocykl,do tej pory tłukłem same komarki,simsony,wsk,mtz.A to troche inny sprzęt.


Po pierwsze - nie przepraszaj bo po to jest ten dział, żeby pytać.

Po drugie - jak kolega napisał - sprawdzić kompresję, wyczyścić układ zasilania paliwem, sprawdzić stan membran i wężyków, wyregulować, wyczyścić i zsynchronizować gaźniki. Warto sprawdzić stan świec, fajek i przewodów WN.
 
 
Tomek G
[Usunięty]

  Wysłany: 2008-04-16, 18:28   

Już mam wszystko sprawdzone i wymienione.Zostało mi się jeszcze synchro które bedzie mnie kosztować 50 zł bo już machaniora znalazłem,kompresja w cylindrach i zapłon z kompresją i zapłonem to sobie dam rade.DZIEKI ZA ODPWIEDZI
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-04-16, 21:22   

Koniecznie synchro i regulacja składu mieszanki... Pode mną ta maszyna zbiera sie na nadbiegu jak głupia... o braku stabilnej prędkości też nie ma mowy :)
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM