kolejne pytanko |
Autor |
Wiadomość |
Tomek G [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-16, 08:25 kolejne pytanko
|
|
|
Jak u was wygląda z przyspieszaniem na ostatnim biegu w shadowce vt 500.Bo u mnie wygląda to tak że do 110 km/h to spoko ani górka ani wiatr nie przeszkadza ale żeby ją bujnąć do większej prędkości to trzeba zredukować na niższe biegi i poprzeciągać ją troche ale z utrzymaniem prędkości na nadbiegu też jest ciężko jakby brakowało jej mocy.Wasze sprzęty tez tak mają?Sory że zadaje tyle pytań ale to mój pierwszy taki motocykl,do tej pory tłukłem same komarki,simsony,wsk,mtz.A to troche inny sprzęt. |
|
|
|
|
jacabe
Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 148 Skąd: Lębork
|
Wysłany: 2008-04-16, 10:54
|
|
|
no troche to nienormalne, na 6 biegu ta maszynka też przyspiesza powoli ale zawsze a z utrzymaniem prędkości nie powinno być problemów chyba że zapakowany jesteś i jedziesz pod wiatr i pod górke no to niestety trzeba zredukować.
powinieneś zacząć wiosenke od sprawdzenia układu zapłonowego i czyszczenia i regulacji (synchronizacji) gaźnika no i luzy zaworowe też mógłbyś podregulować. |
_________________ Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2008-04-16, 14:07 Re: kolejne pytanko
|
|
|
Tomek G napisał/a: | Jak u was wygląda z przyspieszaniem na ostatnim biegu w shadowce vt 500.Bo u mnie wygląda to tak że do 110 km/h to spoko ani górka ani wiatr nie przeszkadza ale żeby ją bujnąć do większej prędkości to trzeba zredukować na niższe biegi i poprzeciągać ją troche ale z utrzymaniem prędkości na nadbiegu też jest ciężko jakby brakowało jej mocy.Wasze sprzęty tez tak mają?Sory że zadaje tyle pytań ale to mój pierwszy taki motocykl,do tej pory tłukłem same komarki,simsony,wsk,mtz.A to troche inny sprzęt. |
Po pierwsze - nie przepraszaj bo po to jest ten dział, żeby pytać.
Po drugie - jak kolega napisał - sprawdzić kompresję, wyczyścić układ zasilania paliwem, sprawdzić stan membran i wężyków, wyregulować, wyczyścić i zsynchronizować gaźniki. Warto sprawdzić stan świec, fajek i przewodów WN. |
|
|
|
|
Tomek G [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-04-16, 18:28
|
|
|
Już mam wszystko sprawdzone i wymienione.Zostało mi się jeszcze synchro które bedzie mnie kosztować 50 zł bo już machaniora znalazłem,kompresja w cylindrach i zapłon z kompresją i zapłonem to sobie dam rade.DZIEKI ZA ODPWIEDZI |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-04-16, 21:22
|
|
|
Koniecznie synchro i regulacja składu mieszanki... Pode mną ta maszyna zbiera sie na nadbiegu jak głupia... o braku stabilnej prędkości też nie ma mowy :) |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
|