/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
honda shadow 800 problem
Autor Wiadomość
rino668
[Usunięty]

  Wysłany: 2010-07-14, 18:32   honda shadow 800 problem

WITAM WSZYSTKICH.

MAM TAKI PROBLEM Z MOJĄ SHADOWĄ 800, JECHAŁEM SOBIE OSTATNIO I ZACZEŁA MI POWOLI PRZERYWAĆ POTEM JUŻ BYŁO TYLKO GORZEJ WALIŁ W TŁUMIK I GASŁA BEZ SSANIA NAWET NA GORĄCYM SILNIKU.

WYMIENIŁEM ŚWIECE I NIC TO SAMO, RAZ CHODZI ŻLE NA JEDNYM GARZE POTEM NA DRUGIM NA PRZEMIAN, KOPCI NA BIAŁO ALE W TŁUMIKU NIE MA ANI WODY ANI OLEJU. JAK ROZEBRAŁEM BOCZNĄ POKRYWĘ POD SIEDZENIEM TO ZAUWAŻYŁEM PRZYPALONĄ KOSTKĘ ŁĄCZĄCĄ SILNIK Z REGULATOREM NAPIĘCIA. WYMIENIŁEM TĄ KOSTKĘ BO JAK ODPALIŁEM NA TATEJ TO SIĘ ISKRZYŁO. TERAZ JAK JĄ ODPALĘ TO CHODZI TYLKO NA SSANIU I NA MINIMALNYCH OBROTACH PO DODANIU GAZU GAŚNIE.

NIE WIEM ALE MYŚLE ŻE MA SŁABĄ ISKRĘ NA ŚWIECACH,



PROSZĘ O POMOC W TEJ KWESTI BO NIE WIEM CO NAJPIERW WYMIENIĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



olej w silniku jest normalny, woda w układzie chłodzenia na swoim miejscu nawet centymetra ubytku. jest jeszcze taka kwestia że na max ssanie i chodzi równo na 1000 obrotów a gaz dodaje i gaśnie
 
 
Woder 
Woder


Motocykl: VT 500 C 86, WSK M06 KOS 85
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 629
Skąd: Nysa, Malary
Wysłany: 2010-07-14, 22:52   

Spróbuj wyczyścić gaźniki,bo ten opis na to wygląda,na pewno trzeba zdjąć bak i dyfuzor powietrza nad gaźnikami,chyba bo dokładnie nie wiem jak jest w VT800 ale pewnie podobnie jak u mnie czyli VT 500.Powodzenia!
_________________
Vel Thomas
 
 
skipolo 


Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 774
Skąd: Gdzieś w świecie :)
Wysłany: 2010-07-14, 23:11   

Nie krzycz?
_________________
Z pasją przez życie......
 
 
Woder 
Woder


Motocykl: VT 500 C 86, WSK M06 KOS 85
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 629
Skąd: Nysa, Malary
Wysłany: 2010-07-14, 23:18   

Głośno mówię powodzenia! Tylko...
_________________
Vel Thomas
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9492
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-07-14, 23:20   

W VT800C nie ma dyfuzora. :lol: Zamiast jest taka pusta przestrzeń w ramie. :lol: Żeby wyjąc gaźniki trzeba zdemontować zbiornik, a następnie takie gumowe rury łączące je z tą pustą przestrzenią ramy. :lol:

Kopcenie na biało może świadczyć o walniętej uszczelce pod głowicą. Czy przypadkiem nie gotuje Ci płynu chłodniczego? Jaki jest zapach tych spalin? Czy nie czuć w nich płynu?
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
rino668
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-14, 23:27   

witam. temperatura standardowa jak na tą pore roku, woda mi się nie gotuje, a spaliny nie smierdzą wodą, do tego nie ma ubytku wody w układzie, a olej jest normalny, teraz nawet ma problem utrzymania się na obrotach przy ssaniu, pochodzi troche i gaśnie
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9492
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-07-15, 10:07   

Proponowałbym sprawdzenie zasilanaia paliwem, czy nie są gdzieś przypchane przewody paliwowe, filtr, pompa.

No i pewnie nie obejdzie sie bez wyjęcia gaźników i sprawdzenia membran.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
rino668
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-15, 22:03   

witam ponownie, dzięki kolego za radę......rozebrałem sprzęta i się okazało że regulator napięcia grzeje się jak diabli, przez to była spalona wtyczka łącząca go z silnikem, myslę że to jego wina, chyba że przyczyną zwarcia było coś innego ale teraz muszę wymienić ten regulator i zobaczę. Poza tym układ paliwowy ok.





Pozdrawiam



a potrzebuję regulator o sygnaturze SH541A-12 ( 1.D) jeśli ktoś ma to dajcie znać
 
 
rino668
[Usunięty]

Wysłany: 2010-07-16, 20:19   

jesli ktoś wie jaki inny regulator można wsadzić to proszę o informacje!!!
 
 
atrox3 
atrox3


Motocykl: Triumph Sprint Executive 900
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 110
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2010-07-18, 10:46   

hej. co do regulatora napiecia bedzie pewnie problem z jego znalezieniem. tak jak i ja mialem do swojej vt 700c. gosio mi na forum polecil ta firme : http://www.elektronika-motocyklowa.pl/ . wyslalem do niech regulator i naprawili. chodzi do tej pory. w twoim przypadku nie wiem jak to bedzie. czy wystapily w nim jakies powazne uszkodzenia. u mnie przypadek byl taki ze spalalo mi zarowke mijania przy odpalaniu motoru. poprostu regulator dawal napiecie od 12,5V do 15,6V. zrobili i dziala. jestem zadowolony. kosztowalo mnie to 150 zl.po jakims miesiacu znajomy znalazl nowiutki w katalogu i kosztowal 250 zl. tak wiec pomysl co bardziej sie oplaca. co to byl za katalog motocyklowy tego nie wiem. no i sprawdz czy taki sam regulator siedzie w VT 700C jak i VT 800C. Wtedy bedziesz mial wieksza mozliwosc znalezienia.
 
 
 
Pavello61 


Motocykl: Honda shadow 1100 (1989)
Wiek: 63
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 215
Skąd: Józefów / Otwocka
Wysłany: 2010-07-18, 11:24   regulator

sprawdz to

Regulatory napięcia Eletronika Motocyklowa S. Dudek

ul. Ofiar Katynia 8/133 35-215 Rzeszów tel. 692 612 373

W/ g specyfikacji do VT 800 pasuje typ RN- 07 cena 245 zł ( nie wiem , czy aktualna )

Zyczę powodzenia

Pavello61
 
 
emtomek 

Motocykl: Honda TA XL650 01
Wiek: 57
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 100
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2010-07-19, 10:09   

Przy okazji podłącze się do tematu - przy zmianie biegów gdy cofam manetkę gazu i wciskam klamkę sprzęgła to silnik nie schodzi z obrotów przez jakieś 5 sek. ... czy to też może być wina regulatora, bo widzę że ktoś tam kiedyś grzebał? ... i co daje czujnik na klamce sprzęgła?
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9492
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-07-19, 10:41   

emtomek napisał/a:
Przy okazji podłącze się do tematu - przy zmianie biegów gdy cofam manetkę gazu i wciskam klamkę sprzęgła to silnik nie schodzi z obrotów przez jakieś 5 sek. ... czy to też może być wina regulatora, bo widzę że ktoś tam kiedyś grzebał? ... i co daje czujnik na klamce sprzęgła?




To raczej nie jest wina regulatora. Sprawdź czy linki gazu chodzą odpowiedni luźno, w razie potrzeby przesmaruj. Zobacz czy przepustnica zamyka sie od razu po puszczeniu manetki.

Czujnik przy klamce sprzęgła, to takie zabezpieczenie. Jak masz moto na biegu, to go nie odpalisz bez wciśnięcia sprzęgła. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
emtomek 

Motocykl: Honda TA XL650 01
Wiek: 57
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 100
Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2010-07-19, 10:49   

Todek napisał/a:
emtomek napisał/a:
Przy okazji podłącze się do tematu - przy zmianie biegów gdy cofam manetkę gazu i wciskam klamkę sprzęgła to silnik nie schodzi z obrotów przez jakieś 5 sek. ... czy to też może być wina regulatora, bo widzę że ktoś tam kiedyś grzebał? ... i co daje czujnik na klamce sprzęgła?




To raczej nie jest wina regulatora. Sprawdź czy linki gazu chodzą odpowiedni luźno, w razie potrzeby przesmaruj. Zobacz czy przepustnica zamyka sie od razu po puszczeniu manetki.

Czujnik przy klamce sprzęgła, to takie zabezpieczenie. Jak masz moto na biegu, to go nie odpalisz bez wciśnięcia sprzęgła. :lol:




Właśnie w tym rzecz, że linki gazu chodzą luźno, przesmarowałem je, sprawdziłem ssanie czy nie "zaczepia", przepustnica zamyka od razu (jak tylko puszczę manetkę to stuka o śrubę oporową) ... myślałem że może ten czujniczek-styczniczek przy sprzęgle nie daje impulsu do regulatora że wycisnąłem sprzęgło ... hmmmm, sam nie wiem co to może być? A może coś z gaźnikami?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM