VT750C 1984 demontaż silnika |
Autor |
Wiadomość |
emtomek
Motocykl: Honda TA XL650 01
Wiek: 57 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 100 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: 2010-04-17, 13:52 VT750C 1984 demontaż silnika
|
|
|
Witam. Czy ktoś z Was kto wyjmował silnik z VT750 1984 zechciałby podzielić się informacją jak to zrobić. Konkretnie interesuje mnie miejsce rozłączenia z wałem napędowym (na przekładni kątowej czy za nią?) ... a tak w ogóle to w którą stronę on wyjdzie? czy trzeba rozkręcać ramę? czy trudno jest go wrzucić z powrotem i czy jedna osoba da radę? Dzięki za odpowiedź... |
|
|
|
|
emtomek
Motocykl: Honda TA XL650 01
Wiek: 57 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 100 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: 2010-04-17, 18:02
|
|
|
... wszystko jest trudne, do czasu kiedy nie zaczniemy robić. Kilka godzin w garażu i silnik spoczywa już obok rumaka. Po drodze parę błędów, ale na szczęście tylko w chwilowym myśleniu (to z tym rozdzieleniem wału napędowego ). Teraz już ja mogę być pomocny w temacie ... pytajcie |
|
|
|
|
emtomek
Motocykl: Honda TA XL650 01
Wiek: 57 Dołączył: 17 Wrz 2009 Posty: 100 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: 2010-04-19, 14:14
|
|
|
Jak już zacząłem temat to pozwólcie że jeszcze kilka pytań ...
1) Po wyjęciu silnika i zdjęciu pokrywy zaworów (tego pierwszego płaskiego dekielka) ukazały się 3 sprężynki osadzone na trzpieniach współpracujących z ośkami dźwigienek, Wg rysunku w instrukcji każda sprężynka osadzona na kołeczku-trzpieniu osadzona jest od strony pokrywy jakimś kapturkiem ... co to jest, bo u mnie na żadnej z 6 sprężynek nic nie było (opierały się one bezpośrednio o pokrywę)... powinny w końcu być czy nie?
2) Gdzie można kupić uszczelki pod głowicę do VT750C '84 bo jakoś nie mogę namierzyć |
|
|
|
|
|