To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 700/750/800 - czy warto przeskoczyć z vt600 na vt750 ?

Anonymous - 2010-07-04, 09:31

Ja mam właśnie pytanie odnośnie przesiadki z 600 na 750 spirit moze tam kiedyś w przyszlosci :-) jak to się ma jeśli chodzi o wage czy duzo ciezszy i czy czuc w czasie jazdy ze jedziemy wieksza potega :-) jak ze spalaniem no i osiagi przyspieszenie itd ;) celował bym w wersje kardanowa ;-)
Anonymous - 2010-07-14, 23:35

koledzy, a czemu nie bierzecie pod uwagę przy przesiadkach :-) VT800?



rama wyraźnie większa niż vt750 - moc i osiągi zdecydowanie też - ja ujeżdżam i jestem bardzo zadowolony.

Todek - 2010-07-15, 10:13

celuloz napisał/a:
koledzy, a czemu nie bierzecie pod uwagę przy przesiadkach :-) VT800?



rama wyraźnie większa niż vt750 - moc i osiągi zdecydowanie też - ja ujeżdżam i jestem bardzo zadowolony.




Od której VT750 ma większą ramę VT800, jakos nie wydaje mi się. :mrgreen: :mrgreen:

Jedynie podnóżki kierujacego w VT800 są troche bardziej wysuniete do przodu, niż w modelach VT750 z 83 i bliźniaczych VT700 z 84-85. :lol:

Fatum - 2010-07-15, 10:37

jack8823 napisał/a:
Ja mam właśnie pytanie odnośnie przesiadki z 600 na 750 spirit moze tam kiedyś w przyszlosci :-) jak to się ma jeśli chodzi o wage czy duzo ciezszy i czy czuc w czasie jazdy ze jedziemy wieksza potega :-) jak ze spalaniem no i osiagi przyspieszenie itd ;) celował bym w wersje kardanowa ;-)




powiem Ci ze jestem po takiej przesiadce i nie żaluje jak już wcześniej pisałem, nie jest to motocykl docelowy ale póki co cieszy mnie ogromnie, waga ciut większa ale gabaryty dają takie odczucie,

jeśli chodzi o wersje na kardanie, cóż... miałem okazje wczoraj nakręcić kilka kilometrów, wiecej powiem po weekendowym wypadzie na mazury ale raczej dalej nic dobrego nie będę miał do powiedzenia, jestem wysoki a nóżki są jeszcze bliżej tyłka niż we wcześniejszym modelu, ledwo daje rade zmieniać biegi, siedzi się niżej, górna rura aż pali w d...psko, pasażerka też miała gorsze wrażenia, co do nowszego modelu spirita, ale to może być poprostu kwestia przyzwyczajenia do dobrego :mrgreen:

prędkość maksymalna lepsza raczej ale nie tak agresywne przyspieszenie- takie mam pierwsze odczucia ale po miescie ciężko rzetelnie ocenić





co do vt 800, nie każdy ma odwage kupić maszyne z tych roczników, wiadomo takie motory wymagają wiecej troski i uwagi mechanicznie, części są mniej dostępne itp więc napewno nie jest to złoty środek na rozwiązanie problemu z tematu

Anonymous - 2010-07-25, 11:34

vt800 zdecydowanie się bardziej nadaje dla wyższych osób niż vt750 - sprawdzone empirycznie.

Co do dostępności części - jest naprawdę nieźle - tylko trzeba samemu poszukać numerów katalogowych.

Anonymous - 2010-08-11, 17:12

No pewnie ze warto
Majster666 - 2010-08-17, 14:48

Ja także się chce przesiąść w przyszłym sezonie (jak portfel pozwoli) z vt 600 (r 92, i troszku awaryjny) na Honde vt 750 dc black widow r.2001-2003.

W sumie zadowolonym z mej 600 ale ma mało w baku (9 l.) przez co co chwila trza pamietac o stacji:/ no i troszku sie psuje co chwila cos przez co wątpie bym ją sprzedał:/ no ale trzeba miec nadzieje:D

Wit - 2019-03-06, 15:21

Witajcie :)

Noszę się z zamiarem przesiadki z VT600 na VT750 Aero. Czy poczuję różnicę 3 koni i 10Nm? Ktoś z Was przerabiał ten temat?

Skorupek - 2019-03-06, 16:01

Nie poczujesz. kup 1100 pewnie będzie tańsze
Janek - 2019-03-06, 21:05

Z moje przesiadki z VT600 (1998) na VT750 Spirit (2010) jestem bardzo zadowolony.
Wit - 2019-03-07, 08:18

No właśnie zdania są podzielone :)

Wczoraj miałem okazję przejechać się kawałek tym motocyklem. Swoją drogą naprawdę niezła perełka.

Nie sądziłem, że cruiser może być aż tak wygodny... Jedzie się nim jak w bajce, ale nie wiem czy w trasie z pasażerem poczuję jakąś większą różnicę.

towalsky - 2019-03-07, 09:01

Witek napisał/a:
Nie sądziłem, że cruiser może być aż tak wygodny


A ja Ci polecę swój motocykl- Honda Magna VF750C. Tutaj z pewnością poczujesz różnicę w mocy. Moim zdaniem, komfort jazdy jest o wiele większy niż na cruiserkach (Hondy Shadow są nieco bardziej twarde, jeździłem na VT600, VT750 C2, VT1100C). Silnik jest dobrze wyrównoważony, wibracje właściwie nie istnieją. Siodło bardzo duże, bardzo miękkie i wygodne.

Minusem- nieco przysłabe hamulce (z przodu jedna tarcza, z tyłu bęben). Niektórym brakuje "bulgotu" V-dwójki

mariioo - 2019-03-07, 22:20

przerabiałem taki temat, jeździłem VT 600, następnie przesiadłem się na VT 750 Spirit a następnie VT 1100 Sabre. Zdecydowanie brał bym 1100.np Sabre jest trochę mocniejsza niż C2 ACE więc tym bardziej czuć różnicę między 600 a 1100.
Wit - 2019-03-11, 10:24

towalsky napisał/a:


A ja Ci polecę swój motocykl- Honda Magna VF750C.


Dzięki, ale trochę inny typ preferuję ;)



mariioo napisał/a:


Zdecydowanie brał bym 1100.np Sabre jest trochę mocniejsza niż C2 ACE więc tym bardziej czuć różnicę między 600 a 1100..


Sabre jest bardzo fajna, bo ma szklanki na lagach i kierunki na belce, ale jakoś cięzko mi się przekonać do tych felg...

Teresa - 2019-03-11, 11:28

Witek napisał/a:

mariioo napisał/a:
Zdecydowanie brał bym 1100.np Sabre jest trochę mocniejsza niż C2 ACE więc tym bardziej czuć różnicę między 600 a 1100..


Sabre jest bardzo fajna, bo ma szklanki na lagach i kierunki na belce, ale jakoś cięzko mi się przekonać do tych felg...


Jest kilka modeli 1100, różnią się chociażby wyglądem. Przesiadłam się z 600 na 1100 i jestem zadowolona. Ale już chyba kiedyś rozmawialiśmy o tym :ride:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group