Opony - Opona na przod - wiekszy rozmiar ???
Dżej dżej - 2014-05-18, 20:02
GhoustDragon napisał/a: | Każde uszkodzenie mechaniczne powoduje utratę gwarancji i zwalnia tym samym producenta od odpowiedzialności. |
W sumie racja, ale co się może w oponie uszkodzić niemechanicznie? Rozpuści się, zmieni kolor na różowy? Jeśli nawet w stojącym motocyklu nagle wybuchnie opona, to też będzie to uszkodzenie mechaniczne. Czyli co ma w ogóle obejmować gwarancja?
GhoustDragon - 2014-05-18, 21:21
Dżej dżej napisał/a: | GhoustDragon napisał/a: | Każde uszkodzenie mechaniczne powoduje utratę gwarancji i zwalnia tym samym producenta od odpowiedzialności. |
W sumie racja, ale co się może w oponie uszkodzić niemechanicznie? Rozpuści się, zmieni kolor na różowy? Jeśli nawet w stojącym motocyklu nagle wybuchnie opona, to też będzie to uszkodzenie mechaniczne. Czyli co ma w ogóle obejmować gwarancja? |
Np. pęknięcie kordu, rozwarstwienie, odklejenie sie bieżnika, błąd wykonania(np. za duże niewyważenie; na to reklamowałem ostatnio dwie nowe letnie gumy do puszki) i pewnie jeszcze kilka innych by się znalazło.
VenoMek - 2014-06-30, 11:16
Odświeżę temat opony na przód do VT750C2 ACE.
Otóż wczoraj odkryłem, że pojawiła się oponka Continental w rozmiarze 130/80 B 17 M/C 65 H TL WW
To co prawda nadal nie rozmiar dedykowany, ale już węższa o 10mm od 140 i być może już się zmieści do błotnika bez obcierania przy mocowaniu...
poczekam do wiosny 2015 i zobaczymy... może się skuszę... a może się pojawi więcej opon z białym pasem w tym rozmiarze.
Przypomnę, że obecnie mam z przodu Metzelera z dorabianym pasem ( http://whitewalltyres.hu/ ) i problem polega na tym, że ten dorabiany pas niestety żółknie. Z oryginalnym nie ma problemu. Nawet smar z łańcucha nie jest straszny na tylnej oponie.
http://www.conti-online.c...lestone_en.html
|
|
|