To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

Opony - Kolejna ciekawostka - opona na tył.

Anonymous - 2009-06-02, 19:36
Temat postu: Kolejna ciekawostka - opona na tył.
Dla tych co chcą mieć nową tanią oponę na tył.

http://mcdarksiders.forum...c-t573.htm#5798

skipolo - 2009-06-02, 19:41

Masakra jak dla mnie...... Jak na tym jeździć??
Jamcio - 2009-06-02, 21:21

skipolo napisał/a:
Masakra jak dla mnie...... Jak na tym jeździć??








he, jak to jak ...... tylko na wprost :mrgreen:

GhoustDragon - 2009-06-02, 23:18
Temat postu: Re: Kolejna ciekawostka - opona na tył.
Maniek G napisał/a:
Dla tych co chcą mieć nową tanią oponę na tył.

http://mcdarksiders.forum...c-t573.htm#5798


Przyznać się który to tak kombinował :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Anonymous - 2009-06-03, 01:20

Do jazdy na prostej i bez kładzenia sie na zakrętach bajer, ale pewnie jak sie ktoś bardziej złoży przy skręcie to gleba murowana, tylko czy choperami/cruserami kładziemy sie tak bardzo jak ścigaczami ?? pewnie przy spokojnej jeździe bez kładzenia się na zakrętach taka opona wystarczy i na pewno nowa jest o wiele tańsza a niżeli dedykowana na motor
AJK - 2009-06-03, 01:26

TO JEST TAK , JAK BY OPONĘ ROWEROWĄ"GÓRSKĄ" WŁOŻYŁ NA MOTOR ALE DO PRZODU - JAK DLA MNIE TO BZDURA , NA TAKIM CZYMŚ TO NIE JAZDA. - NA MOTO - OCZYWIŚCIE!
Anonymous - 2009-06-03, 01:31

AJK napisał/a:
TO JEST TAK , JAK BY OPONĘ ROWEROWĄ"GÓRSKĄ" WŁOŻYŁ NA MOTOR ALE DO PRZODU - JAK DLA MNIE TO BZDURA , NA TAKIM CZYMŚ TO NIE JAZDA. - NA MOTO - OCZYWIŚCIE!


Dla mnie tez nie, bo co to za frajda jeśli motorem mam skręcać jak samochodem, ale z 2 strony ciekawy jestem jak naprawdę wygląda jazda na takiej oponie, jakie są odczucia itd.

AJK - 2009-06-03, 02:02

Duch napisał/a:
AJK napisał/a:
TO JEST TAK , JAK BY OPONĘ ROWEROWĄ"GÓRSKĄ" WŁOŻYŁ NA MOTOR ALE DO PRZODU - JAK DLA MNIE TO BZDURA , NA TAKIM CZYMŚ TO NIE JAZDA. - NA MOTO - OCZYWIŚCIE!


Dla mnie tez nie, bo co to za frajda jeśli motorem mam skręcać jak samochodem, ale z 2 strony ciekawy jestem jak naprawdę wygląda jazda na takiej oponie, jakie są odczucia itd.




Chyba jedyna atrakcja to to , że na światłach nie musiał byś się nogami podpierać...hee.hee...a druga to strach aby na zakręcie dupa nie wyprzedziła przodu....

Anonymous - 2009-06-03, 13:24

Może ma to jakiś sens jadąc po równym i prostym hayghweyu w USA :mrgreen: i bez skręcania :!:
Raptor40 - 2009-06-03, 14:53

Jak by to nie miało sensu to tak wielu by nie kombinowało z przeróbką. Laczek 200 czy 240 jest rzeczą normalną. Można zamknąć profil i na takim rozmiarze. Proponuję kiedyś zapisać się na jazde próbną np na VZR'a który ma 200 i poczuć jak to się prowadzi. Z tych samych powodów dla których ludzie wsiadają na ścigi inni przechodzą na "ciemną stronę" Trochę dyskusja o tym dlaczego ktoś montuje frendzle, chromy lub customizuje swoje moto.
AJK - 2009-06-03, 15:04

Raptor40 napisał/a:
Jak by to nie miało sensu to tak wielu by nie kombinowało z przeróbką. Laczek 200 czy 240 jest rzeczą normalną. Można zamknąć profil i na takim rozmiarze. Proponuję kiedyś zapisać się na jazde próbną np na VZR'a który ma 200 i poczuć jak to się prowadzi. Z tych samych powodów dla których ludzie wsiadają na ścigi inni przechodzą na "ciemną stronę" Trochę dyskusja o tym dlaczego ktoś montuje frendzle, chromy lub customizuje swoje moto.




Zgoda , ale te koła , o których piszesz mają opony o profilu eliptycznym a nie walca co ma lekko zaokrąglony brzeg.Mówimy o dwóch różnych oponach, a samochodowy profil się nie nadaje do moto.

Raptor40 - 2009-06-03, 15:26

AJK napisał/a:
Raptor40 napisał/a:
Jak by to nie miało sensu to tak wielu by nie kombinowało z przeróbką. Laczek 200 czy 240 jest rzeczą normalną. Można zamknąć profil i na takim rozmiarze. Proponuję kiedyś zapisać się na jazde próbną np na VZR'a który ma 200 i poczuć jak to się prowadzi. Z tych samych powodów dla których ludzie wsiadają na ścigi inni przechodzą na "ciemną stronę" Trochę dyskusja o tym dlaczego ktoś montuje frendzle, chromy lub customizuje swoje moto.




Zgoda , ale te koła , o których piszesz mają opony o profilu eliptycznym a nie walca co ma lekko zaokrąglony brzeg.Mówimy o dwuch różnych oponach, a samochodowy profil się nie nadaje do moto.




To forum Darkside, z którego jest to zdjęcie przeczy tej opinii. Proponuje poczytać techniczne aspekty. 1200 userów to chyba nie samobójcy albo frustraci "normalnej" opony.

Sylwek - 2009-06-03, 20:03

Witajcie.



Ja na takiej oponce jeździłem Junakiem. Ci co mieli lub się interesowali Junakami za "starych" czasów wiedzą że magicy zmieniali tylną felge Junakowską na felge od Syrenki. Ja już takiego przerobionego na choppra Junaka kupiłem właśnie z tylnym kołem i oponą od Syrenki. Przez jeden sezon przejeździłem. Nie było tak strasznie jak sie jeździło na suchym i na prostych odcinakach, fakt na koleinach - woziło ostro, na zakretach troche sie wykładałem, no ale to tylko troche, a jak było mokro, :lol: , no to prawie pionowo jeździłem :!: . Zimową porą zakupiłem motocyklową oponkę Dunlopa 140/80/15 i to już była inna jazda. :chytrusek:



Sylwek

Anonymous - 2009-08-12, 16:17

To jakiś cygański wynalazek !

Co za asy, pewno do baku Diesla leją hahahahahahah

Anonymous - 2009-08-28, 14:22

powiem szczerze ze kolega do vt 600 zalozyl opone samochodowa na tył i w cale sie tak zle sie jezdzilo, na skrzyzowaniu trzeba bylo sie podpierac a na zakretach nie czułem roznicy.





PS.

Oglądałem zdjecia oldschoolowego customizingu i bardzo wiele motocykli ma wlasnie płaska opone.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group