To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 1100 - vt1100 ACE C2 Synchronizacja gaźników .

Hydrant - 2020-09-07, 18:49
Temat postu: vt1100 ACE C2 Synchronizacja gaźników .
Witam.

Czy macie Panowie jakiś patent, sposób albo może istnieje specjalne narzędzie aby dostać się do śruby synchronizującej gaźniki w modelu ACE 1996?

Krzychoo - 2020-09-07, 20:42

Z tego co pamiętam, trzeba zdjąć bak i dostęp do tej śruby masz po lekkim odkręceniu manetki gazu. Podłączasz manometry uruchamiasz silnik i sprawdzasz ciśnienia. Gasisz, odkęcasz manetkę, przekręcasz śrubę regulacyjną i odpalasz, sprawdzasz efekt. I tak do zsynchronizowania gaźników. Do zasilania benzyną wykorzystałem dużą strzykawkę, największą o poj. 200ml bez tłoczka oczywiście.
Tomek Ł1971 - 2020-09-07, 21:56

Zdejmij osłonę główki ramy po lewej stronie, długi śrubokręt (25 cm), mnie tak się udało :-)
Skorupek - 2020-09-07, 22:11

klucz 7 płasko oczkowy z liroya za 8 zł też da radę
MARQ - 2020-09-08, 09:56

ja poddałem się po kilku próbach podejścia z kluczami, nasadkami i innymi pomysłami dostania się bez zdejmowania zbiornika...
znikomy ruch na boki miałem, myślę, że klucz oczkowy ale z treszczotką/grzechotką miałby największą szansę na sukces. nie wypróbowałem.

ostatecznie robiłem od góry, katując baterię i rozrusznik... ale dało radę.
najlepszy dostęp jest jak odkręcisz manetkę do końca (dlatego w garażu podziemnym musiałem gasić i odpalać)
- wtedy nie trzeba zdejmować nic więcej niż sam zbiornik i wystarczy śrubokręt z zestawu, który pasuje między ramę a biały plastik z prądami.

zasilanie gaźnika - butelka zakręcana takim dla dzieci dzióbkiem, z wyciętym środkiem,
z wężykiem do odciągania wina i to w przewód paliwowy od zdjętego zbiornika pasowało jak ulał ;) .. może wisieć, może leżeć i tylko co jakiś czas podnosisz i dolewasz do układu..

butlę w międzyczasie musiałem zmienić na dużą 1,5l bo zasysało szybko taką 0,3 (odpowietrzenia brakuje).

Hydrant - 2020-09-08, 11:27

Dzięki za pomoc, robiłem to już w kilku motocyklach i zawsze było łatwiej. Dziś mam nadzieję że temat załatwię. :chytrusek:
Hydrant - 2020-09-08, 19:01

I po operacji, Tomek Ł, twoja metoda z długim śrubokrętem jest dobra. Ja nie miałem takiego długiego ale dorobiłem sobie. Dziękuję za poradę.
MARQ - 2020-09-09, 10:36

Tomek Ł1971 napisał/a:
Zdejmij osłonę główki ramy po lewej stronie, długi śrubokręt (25 cm), mnie tak się udało :-)

osłona główki ramy to ten plastik na 3 nakrętki, co z prawej strony zasłania wlew do chłodnicy?

tędy nie próbowałem, super, że potwierdzona metoda na przyszłość, żeby nie katować baterii i rozrusznika..

Hydrant - 2020-09-09, 11:01

Tak, to samo ale z lewej strony.
Tomek Ł1971 - 2020-09-09, 15:44

Cieszę się, że mogłem wesprzeć poradą. Do zobaczenia na trasie. LwG :ride:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group