vt1100 ACE C2 Synchronizacja gaźników . |
Autor |
Wiadomość |
Hydrant
Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46 Dołączył: 12 Kwi 2017 Posty: 105 Skąd: NBR
|
Wysłany: 2020-09-07, 18:49 vt1100 ACE C2 Synchronizacja gaźników .
|
|
|
Witam.
Czy macie Panowie jakiś patent, sposób albo może istnieje specjalne narzędzie aby dostać się do śruby synchronizującej gaźniki w modelu ACE 1996? |
|
|
|
|
Krzychoo
Krzysiek
Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 855 Skąd: Kurów LPU
|
Wysłany: 2020-09-07, 20:42
|
|
|
Z tego co pamiętam, trzeba zdjąć bak i dostęp do tej śruby masz po lekkim odkręceniu manetki gazu. Podłączasz manometry uruchamiasz silnik i sprawdzasz ciśnienia. Gasisz, odkęcasz manetkę, przekręcasz śrubę regulacyjną i odpalasz, sprawdzasz efekt. I tak do zsynchronizowania gaźników. Do zasilania benzyną wykorzystałem dużą strzykawkę, największą o poj. 200ml bez tłoczka oczywiście. |
_________________ <-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1 |
|
|
|
|
Tomek Ł1971
Motocykl: Honda Shadow 1100 ACE
Dołączył: 07 Wrz 2020 Posty: 2 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 2020-09-07, 21:56
|
|
|
Zdejmij osłonę główki ramy po lewej stronie, długi śrubokręt (25 cm), mnie tak się udało |
|
|
|
|
Skorupek
Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 1176 Skąd: Morszków/WSK, Marki
|
Wysłany: 2020-09-07, 22:11
|
|
|
klucz 7 płasko oczkowy z liroya za 8 zł też da radę |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-09-08, 09:56
|
|
|
ja poddałem się po kilku próbach podejścia z kluczami, nasadkami i innymi pomysłami dostania się bez zdejmowania zbiornika...
znikomy ruch na boki miałem, myślę, że klucz oczkowy ale z treszczotką/grzechotką miałby największą szansę na sukces. nie wypróbowałem.
ostatecznie robiłem od góry, katując baterię i rozrusznik... ale dało radę.
najlepszy dostęp jest jak odkręcisz manetkę do końca (dlatego w garażu podziemnym musiałem gasić i odpalać)
- wtedy nie trzeba zdejmować nic więcej niż sam zbiornik i wystarczy śrubokręt z zestawu, który pasuje między ramę a biały plastik z prądami.
zasilanie gaźnika - butelka zakręcana takim dla dzieci dzióbkiem, z wyciętym środkiem,
z wężykiem do odciągania wina i to w przewód paliwowy od zdjętego zbiornika pasowało jak ulał ;) .. może wisieć, może leżeć i tylko co jakiś czas podnosisz i dolewasz do układu..
butlę w międzyczasie musiałem zmienić na dużą 1,5l bo zasysało szybko taką 0,3 (odpowietrzenia brakuje). |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
Hydrant
Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46 Dołączył: 12 Kwi 2017 Posty: 105 Skąd: NBR
|
Wysłany: 2020-09-08, 11:27
|
|
|
Dzięki za pomoc, robiłem to już w kilku motocyklach i zawsze było łatwiej. Dziś mam nadzieję że temat załatwię. |
|
|
|
|
Hydrant
Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46 Dołączył: 12 Kwi 2017 Posty: 105 Skąd: NBR
|
Wysłany: 2020-09-08, 19:01
|
|
|
I po operacji, Tomek Ł, twoja metoda z długim śrubokrętem jest dobra. Ja nie miałem takiego długiego ale dorobiłem sobie. Dziękuję za poradę. |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2020-09-09, 10:36
|
|
|
Tomek Ł1971 napisał/a: | Zdejmij osłonę główki ramy po lewej stronie, długi śrubokręt (25 cm), mnie tak się udało |
osłona główki ramy to ten plastik na 3 nakrętki, co z prawej strony zasłania wlew do chłodnicy?
tędy nie próbowałem, super, że potwierdzona metoda na przyszłość, żeby nie katować baterii i rozrusznika.. |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
Hydrant
Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46 Dołączył: 12 Kwi 2017 Posty: 105 Skąd: NBR
|
Wysłany: 2020-09-09, 11:01
|
|
|
Tak, to samo ale z lewej strony. |
|
|
|
|
Tomek Ł1971
Motocykl: Honda Shadow 1100 ACE
Dołączył: 07 Wrz 2020 Posty: 2 Skąd: Kobyłka
|
Wysłany: 2020-09-09, 15:44
|
|
|
Cieszę się, że mogłem wesprzeć poradą. Do zobaczenia na trasie. LwG |
|
|
|
|
|