To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

VT 600 - mały problem z wrzucaniem luzu

asza - 2009-03-31, 18:24
Temat postu: mały problem z wrzucaniem luzu
Witam

Mam od początku (to znaczy od lipca jak kupiłem cienia)taki problem. Jak jadę i się zatrzymam to jeżeli prędzej(jeszcze jak się toczy motor) nie wrzucę luzu to gdy stanę np. na światłach nie mogę go znaleźć. Niby nic a zmusza do tego aby pamiętać o luzie jeszcze jak się koła kręcą. Może jakieś sugestie, za parę dni zakładam gmole to może trochę coś się da podregulować cięgnem od biegów??? :-D

Jamcio - 2009-03-31, 18:39

A kontrolka biegu jałowego nie świeci się?
Divastion - 2009-03-31, 18:50

regulacja cięgna powinna sporo pomóc, jeżeli nie całkiem zniwelować problem, u siebie w 1100 miałem podobnie + zgrzytało i trzeszczało, jak wbijałem 1-nkę.... :-) mała regulacja i wszystko ustało :-D
Sowa - 2009-03-31, 19:56
Temat postu: Re: mały problem z wrzucaniem luzu
asza napisał/a:
Witam

Mam od początku (to znaczy od lipca jak kupiłem cienia)taki problem. Jak jadę i się zatrzymam to jeżeli prędzej(jeszcze jak się toczy motor) nie wrzucę luzu to gdy stanę np. na światłach nie mogę go znaleźć. Niby nic a zmusza do tego aby pamiętać o luzie jeszcze jak się koła kręcą. Może jakieś sugestie, za parę dni zakładam gmole to może trochę coś się da podregulować cięgnem od biegów??? :-D




duże znaczenie ma też sama technika zmiany biegu na postoju . Musisz zmienić z przygazówką wtedy biegi powinny lepiej wchodzić . spróbuj i napisz czy coś pomogło , same chlastanie biegami niszczy skrzynię i ciężko znaleźć potrzebny bieg Miedzygas obowiązkowy

asza - 2009-03-31, 20:19

kontrolka się świeci jak już wrzucę luz, a z przegazówką to jutro sprawdzę. A odnośnie regulacji cięgna (zzgrzytów nie mam) to czy lepiej trochę poluzować czy skrócić cugle???
Divastion - 2009-03-31, 20:45

poeksperymentuj sam :mrgreen: ogólnie to jak poluzujesz, to wywrzesz większy nacisk na 2-gi bieg, analogicznie rzecz ujmując jak zmniejszysz luz, to nacisk na 2-gi bieg zmaleje, na koszt nacisku na 1-szy bieg, może nie tyle należy operować tu słowem "nacisk" co przestrzeń użytkowa danego biegu. :-) Pokręć trochę a zobaczysz czy coś się zmieni. Ogólnie to nawet nie piszę o przegazówce, bo to mi się wydaje bardziej niż oczywiste w silnikach bez synchronizatorów obrotów. Pozdrawiam.
Sowa - 2009-04-01, 00:02

asza napisał/a:
kontrolka się świeci jak już wrzucę luz, a z przegazówką to jutro sprawdzę. A odnośnie regulacji cięgna (zzgrzytów nie mam) to czy lepiej trochę poluzować czy skrócić cugle???


luz na klamce sprzęgła powinien być ok pół cm w żadnym wypadku nie może brać od razu ,przy dobrze wyregulowanym luzie łatwiej jest dozować 1 i jazdę manewrową



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group