VT 125/250 - Czym kierować sie przy wyborze shadow 125?
Piwek - 2016-03-18, 10:50
saxo napisał/a: | może i tak, to skąd max speedy podawane na poziomie 125km/h..... |
A co na to serwis hondy? Ktoś dzwonił, pytał?
Moim zdaniem wpływa na to wiatr, waga, oszustwo licznika, opony i HGW co jeszcze... Może...
Myślę, że konkretne zapytanie do HONDY dałoby jakieś wyjaśnienie.
saxo - 2016-03-18, 11:22
znalazłem piękny prospekt http://www.hoc.org.uk/gal..._Shadow_125.PDF nie ma tam nic o v-max ale jest ciekawe porównanie graficzne na str 11 VT125 vs VT600
AHA na anglojęzycznych stronach max speed jest podawany jako 70mph czyli 112km/h
garnett - 2016-03-18, 11:32
saxo napisał/a: | ciekawe porównanie graficzne na str 11 VT125 vs VT600 |
Na tej stronie http://cycle-ergo.com/ możesz sobie zrobić podobne porównanie i też z innymi modelami.
qharon - 2016-03-18, 12:25
facet z plazy ma do mnie oddzwonić ....czekam. może się czegoś dowiem.
Trom - 2016-03-18, 12:35
qharon napisał/a: | facet z plazy ma do mnie oddzwonić ..... |
Ty znad morza i nie wiesz że pisze się "z plaży" a nie z plazy.
wodnik57 - 2016-03-18, 16:06
A wiec obejrzalem jeszcze raz wczoraj honde i juz nie jest tak super, chociaz i tak niezle. Do wymiany opony, szczeki w bebnie z tylu, caly naped, oraz problem zzamkiem blokady kierownicy. I tutaj pytanie: do zamka blokady powinien pasowac klucz ze stacyjki? W tej , ktora ogladalem nie pasowal i brak innego. Zamek podejrzewam, ze jest wymienialny?
Goldix - 2016-03-18, 16:08
Powinien być jeszcze jeden kluczyk specjalny do blokady kierownicy.
qharon - 2016-03-18, 16:59
Mam info z hondy . Tak sa dwie blokady to do 103 km/h to tez blokada prawdopodobnie na krusccach ssących albo dlawik, Pan nie umial powiedziec dokladnie . Mozna sie tego dowiedzie jedynie podajac vin w honda polska z apytanie w tej sprawie. Tak czy owak potwierdzil ze niemcy blokuja na dwa sposoby A i B czli do 103 km/h i 80km/h
Trom - 2016-03-18, 19:31
wodnik57 napisał/a: | ..... problem zzamkiem blokady kierownicy. I tutaj pytanie: do zamka blokady powinien pasowac klucz ze stacyjki? W tej , ktora ogladalem nie pasowal i brak innego. Zamek podejrzewam, ze jest wymienialny? |
Do blokady nie pasuje kluczyk ze stacyjki. Nie ma dużego problemu w dorobieniu klucza do istniejącej blokady kierownicy.
MARQ - 2016-03-19, 09:02
qharon napisał/a: | Mam info z hondy . Tak sa dwie blokady to do 103 km/h to tez blokada prawdopodobnie na krusccach ssących albo dlawik, Pan nie umial powiedziec dokladnie . Mozna sie tego dowiedzie jedynie podajac vin w honda polska z apytanie w tej sprawie. Tak czy owak potwierdzil ze niemcy blokuja na dwa sposoby A i B czli do 103 km/h i 80km/h |
Jakby to były krućce lub dławik to raczej nie blokowałby obrotów tylko na piątym biegu... A tak się zachowuje... Zobaczymy.
oktan77 - 2016-03-19, 13:25
Trom napisał/a: | wodnik57 napisał/a: | ..... problem zzamkiem blokady kierownicy. I tutaj pytanie: do zamka blokady powinien pasowac klucz ze stacyjki? W tej , ktora ogladalem nie pasowal i brak innego. Zamek podejrzewam, ze jest wymienialny? |
Do blokady nie pasuje kluczyk ze stacyjki. Nie ma dużego problemu w dorobieniu klucza do istniejącej blokady kierownicy. |
U mnie pasuje
Trom - 2016-03-19, 18:21
oktan77, piszemy o VT125
Zamek1200 - 2016-03-19, 23:50
qharon napisał/a: | Tak sa dwie blokady to do 103 km/h to tez blokada prawdopodobnie na krusccach ssących albo dlawik, [...] Tak czy owak potwierdzil ze niemcy blokuja na dwa sposoby A i B czli do 103 km/h i 80km/h |
potwierdzam. krućce ssące można odrzucić bo sprawdzałem u siebie (chyba że mechanik w konia mnie zrobił i nie sprawdził bądź fujara i uznał że te są właściwe). zostają 2 możliwości: dławik w układzie wydechowym albo pierścień w gaźniku ograniczający skok igiełki. jeśli chodzi o gaźnik to zleciłem jego czyszczenie i mechanik nic nie mówił (np mógł nieposiadać wiedzy że tego nie powinno być) albo wziął kase ale nie wykonał zadania, no albo faktycznie gaźnik mam "ok"
niemniej przymierzam sie do sprawdzenia tego osobiście. co do dławika w wydechu to nie wiem jak to ugryźć. to będzie gdzieś w kolanku na początku? czy może w tłumiku?
qharon - 2016-03-20, 01:46
ja myślę, że jeśli dławik to raczej w tłumiku, a nie na kolankach. Jeśli w ogóle bo słuchajcie w innym serwisie hondy dwa dni później otrzymałem całkowicie sprzeczną odpowiedz co do blokady typu A (czyli do 103km/h) ten drugi serwisant powiedział, że typ A to wpełni odblokowany motocykl. Co Wy na to? rozmawiałem z wieloma ludźmi i wszyscy co mają typ A potwierdzają że przekraczają 110km/h wiec możne faktycznie typ A to brak blokad?, a te 103km/h to taka prędkość maksymalna producenta. Miałem w swoim życiu parę aut nowych z salonu i zawsze było tak, że jak w instrukcji było napisane np. prędkość max 180km/h, to i tak mogłem lecieć 195km/h itp i chyba każdy z Was się z tym spotkał ? może tu jest tak samo?
Zamek1200 - 2016-03-20, 16:40
zawsze z róznych źródeł będą różne informacje - bardziej lub mniej rozbieżne. nie przeszkadza mi ta rozmowa ale skoro znów debatujemy na temat Vmax i blokad to proponuje przenieść się do wątków które są temu poświęcone co by nie robić bałaganu i nie utrudniać odszukania istotnych informacji kiedyś w przyszłości. myśle że temat dot. MODUŁU ZAPŁONOWEGO będzie najbardziej odpowiedni. chyba wszystko zostało tam powiedziane. no i teraz dopóki ktoś nie znajdzie dławika w wydechu lub pierścienia w gaźniku to będziemy stać w miejscu
|
|
|