To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum SHOC.PL

Świece, fajki, przewody WN - Świece

Mateusz - 2009-09-02, 09:42

marcin k napisał/a:
na danym cylindrze takie same.różnica teperatur. przedni jest chłodniejszy


No właśnie mnie to dziwi, nigdzie w serwisówce czegoś takiego nie widziałem. Ale wszystko jest możliwe :-)

MCY - 2009-09-02, 10:30

marcin k napisał/a:
na danym cylindrze takie same.różnica teperatur. przedni jest chłodniejszy




W chłodzonych powietrzem.

Todek - 2009-09-02, 10:37

Nigdzie w serwisówce nie widziałem aby były inne świece na przedni, a inne na tylny cylinder. :lol: Zgodnie z serwisówką ida takie świece:

Standard heat range Denso X22EPR-U9 NGK DPR7EA-9

Cold weather X20EPR-U9 DPR6EA-9

Extended high-speed riding X24EPR-U9 DPR8EA-9

marcin k - 2009-09-02, 10:53

dzięki. pozdrawiam
marcin k - 2009-09-03, 12:36

pytanko. co ile km należy wymienić świece?
Todek - 2009-09-03, 15:32

Serwisówka podaje, że co 4000 mil, czyli 6 400 km. :lol:

"Every 4 000 miles (6 400 km) - Replace spark plugs.



Ja w tym sezonie na świecach przelatałem około 5 500 mil + to co najeździł Jankes w USA (?), i nic złego się nie dzieje. :lol:

marcin k - 2009-09-03, 19:26

zrobiłem 5000 km też w sumie się nic nie dzieje. ale lepiej nie czekać aż się zadzieje.dzieki
Anonymous - 2009-09-03, 23:34

Todek napisał/a:
Serwisówka podaje, że co 4000 mil, czyli 6 400 km. :lol:

"Every 4 000 miles (6 400 km) - Replace spark plugs.




A to ciekawe. U mnie R jest co 8.000 mil. Co 4.000 jest I.

Anonymous - 2009-12-29, 23:09

ja zmieniłem w trzech motorkach ze zwykłych NGK na iridium i mam wrażenie że silnik lepiej pracuje, odpala i trzyma obroty -ale to może być subiektywne wrażenie :mrgreen:

wykręcę po 8kk i porównam zużycie

browcu - 2010-02-15, 16:50

Ja też miałem problem z wymianą świec a tu prosze



http://www.larsson.pl/?c=r&no=NzIwMzAyMQ==



Wymiana bez wykręcania baku :chytrusek:

facio - 2010-03-10, 08:44

A czy ktoś stosuje świece trzy-elektrodowe ?
Anonymous - 2010-03-10, 20:20

Jerzy napisał/a:
bodek napisał/a:
KrisZbro napisał/a:
Lbzdz napisał/a:
Jedna świeca jest od zapłonu druga do dopalania. nie iskrzą w tym samym momencie.


z jednej cewki - ciekawe jak?




Yyy jeden przewód dłuższy? prund dłużej leci? :mrgreen:




Mam kiepski dzień, ale po przeczytaniu o długości przewodu poprostu mnie rozłożyłeś, ten humor trzeba zapisać w zeszycie :thx: :thx: :thx:




dopiero zacząłem przeglądać i zauważylem powyższy humor... :)



ciekawe spostrzeżenie jednego z Panów inż. (nazwiska oczywiście nie podam ze wzg na zastrz. danych czy prawa autorskie poniższej sentencji :D )nie dotyczy to elektryki w moto tylko wyładowań atmosferycznych...

który mówi do mnie całkowicie poważnie przekonany o swojej racji (chodzi o listwę wyrównawczą tu akurat w stacjach telefonii komórkowej)że...



"listwa musi koniecznie wisieć niżej rozdzielnicy"

dlaczego?

" ponieważ w przypadku prądu udarowego od masztu prąd wolniej popłynie do ziemi"

wolniej do ziemi nie rozumiem?

"no jak będize zamocowana wyżej rozdzielni to prąd może nie popłynąć pod górę "



i chyba nawet laik z energetyki nie wiedział by czy się śmiać czy płakać....bo pomijając to że prąd "nie popłynie do góry" :D to nawet biorąc indukcję pod uwagę to czy metr przewodu zmieni coś przy tak dużym prądzie udarowym....



więc jak widać zdarzają się poważnie ludzie dla których prąd nie płynie pod górę :D

lukasz - 2010-03-10, 20:23

lech Świderski napisał/a:
A czy ktoś stosuje świece trzy-elektrodowe ?




gdzie znalazłeś świece trzy elektrodowe do moto ??

facio - 2010-03-10, 21:12

Kolega używa takich w swojej Virago- są to świece Championa
facio - 2010-03-11, 21:15

Sory :oops: ale kolega jeździ Virago na świecach 2-elektrodowych marki Bosch

Dzisiaj byłem w hurtowni i do naszych Hanek niestety nie ma w/w zamienników.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group