/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Pierwsze mile po zakupie i pierwszy problem
Autor Wiadomość
dzinks 
Rafał


Motocykl: CRF1000L
Wiek: 46
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 2473
Skąd: Strzelce Kraj. / FSD
Wysłany: 2011-03-26, 18:40   

swiece, filtr powietrza, paliwa powinny byc w poniedzialek. Mam natomiast problem z dopasowaniem klucza do swiec. Mialem jakis stary od auta, nie pasowal. Dzis kupilem niby pasujacy, dwustronny, nie wchodzi. Czy musi byc jakis super specjalny?



Paliwo wlasnie zlalem, ok 13 litrow. Dmuchalem w wezyk, nie bylo syfu. Tylko lekka odrobinka wody na dnie butli, ktora wylalem. Gdy przelaczylem na rezerwe to paliwo lecialo juz z powietrzem i tak do konca. Czyli tu nie widze problemu.



W poniedzialek reszta dzialania.
 
 
 
Woder 
Woder


Motocykl: VT 500 C 86, WSK M06 KOS 85
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 629
Skąd: Nysa, Malary
Wysłany: 2011-03-26, 20:15   

Nie wiem jakie masz świece, ale w moim moto są na klucz 18 mm więc od auta nie pasuje, bo w samochodzie albo będzie 21 mm albo 16 mm, ja kupiłem nasadkę 18 mm taką wyższą i pasowała.
_________________
Vel Thomas
 
 
skipolo 


Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 774
Skąd: Gdzieś w świecie :)
Wysłany: 2011-03-26, 23:04   

Ja do swojej musiałem kupić specjalny klucz, bardzo wąski i jednocześnie długi. Zakup w Hondzie.
_________________
Z pasją przez życie......
 
 
adamoos72 


Motocykl: VTX1800C '03 & VTX1300C '06
Wiek: 52
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 240
Skąd: Koronowo/Limerick
Wysłany: 2011-03-26, 23:39   

Shadow-ki mają swoje wymagania. Nie jestem pewien czy wszystkie, ale ten klucz sprawdza się w vt600 i mniemam że w innych też powinien. Solidny klucz, nie jakieś g... co gnie się przy byle okazji
 
 
dzinks 
Rafał


Motocykl: CRF1000L
Wiek: 46
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 2473
Skąd: Strzelce Kraj. / FSD
Wysłany: 2011-03-27, 00:38   

skipolo napisał/a:
Ja do swojej musiałem kupić specjalny klucz, bardzo wąski i jednocześnie długi. Zakup w Hondzie.




Tak też mi się wydawało, jest jak piszesz.



Czy ktoś może potwierdzić, że klucz wskazany przez adamoos72 będzie ok?
 
 
 
mariioo 
Marcin

Motocykl: V-STROM 650XT
Wiek: 43
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 349
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2011-03-27, 00:41   

Ok ;-) , jesli bak nie jest pordzewiały w środku to może i sie obejdzie bez czyszczenia gaźników, ale synchronizacje bym sprawdził, niezależnie od tego czy motocykl ma rok czy 10. tak na marginesie "koledzy" z za oceanu też lubia grzebć przy moto i nie zawsze chyba robia to poprawnie wię wydaje mi się że lepiej przejrzeć więcej rzeczy by potem nie mieć "niespodzianki" :-/ . wcześniej wpomniałem o tych gaźnikach bo o ile dobrze pamietam to w 750 miałem chyba podobne objawy w czasie kiedy kombinowałem z zakładaniem i regulacja dysz dynojet.
_________________
MOTO-GUZZI V350->VT600->VT750Spirit->VT1100SABRE->VT1100ACE->V-STROM 650XT
 
 
Woder 
Woder


Motocykl: VT 500 C 86, WSK M06 KOS 85
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 629
Skąd: Nysa, Malary
Wysłany: 2011-03-27, 12:57   

Synchro gaziorów niema nic do przerywania(tak jakby paliwa brakowało)!
_________________
Vel Thomas
 
 
mariioo 
Marcin

Motocykl: V-STROM 650XT
Wiek: 43
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 349
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2011-03-27, 23:14   

samo synchro może i nie mieć za dużo wspólnego z tym problemem, ale jak pisałem wcześniej sprawdzić nie zaszkodzi, zreszta pewnie każdy robi według uznania, ja po zakupie moto poza wymianą wszystkich eksploatacyjnych rzeczy sprawdzam wszystkie sprawy które wymagają regulacji wg serwisówki, niezależnie od tego czy moto na pierwszy rzut oka działa jak w zegarku, dzięki temu sumienie mam spokojne że jest tak jak powinno być ;-) a jeszcze jedno pytanie do dzinkas, czy są takie same objawy gdy np jedziesz na 2 lub 3-biegu i wyższych obrotach (jednocześnie prędkość jest mniejsza niż 120km/h) , czy tylko gdzies tam 5 bieg i w okolicach 120 km/h i wyżej?
_________________
MOTO-GUZZI V350->VT600->VT750Spirit->VT1100SABRE->VT1100ACE->V-STROM 650XT
 
 
dzinks 
Rafał


Motocykl: CRF1000L
Wiek: 46
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 2473
Skąd: Strzelce Kraj. / FSD
Wysłany: 2011-03-28, 07:40   

mariioo napisał/a:
..... a jeszcze jedno pytanie do dzinkas, czy są takie same objawy gdy np jedziesz na 2 lub 3-biegu i wyższych obrotach (jednocześnie prędkość jest mniejsza niż 120km/h) , czy tylko gdzies tam 5 bieg i w okolicach 120 km/h i wyżej?




Nie sprawdziłem tego w taki sposób, nie pamiętam na jakim biegu. Dziś mają być części to po wymianie na pewno sprawdzę.
 
 
 
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2114
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-03-28, 07:43   

Klucz na pewno rurkowy, nasadowe nie podejdą bo mają za grubą ściankę.
 
 
mariioo 
Marcin

Motocykl: V-STROM 650XT
Wiek: 43
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 349
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2011-03-28, 09:39   

w takim razie życzę Ci by motocykl po wymianie części ozdrowiał :-D a gdyby jednak nie (odpukać) to tak "łopatologicznie" chodzi mi o to by sprawdzić czy dławienie występuje tylko przy wyższych-wysokich obrotach czy w jakiś inny niestety nie logiczny sposób.
_________________
MOTO-GUZZI V350->VT600->VT750Spirit->VT1100SABRE->VT1100ACE->V-STROM 650XT
 
 
dzinks 
Rafał


Motocykl: CRF1000L
Wiek: 46
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 2473
Skąd: Strzelce Kraj. / FSD
Wysłany: 2011-03-29, 00:11   

Dziś wieczorkiem zasiedliśmy do Hani:

wymiana świec pożyczonym kluczem od kolegi z sąsiedztwa, bardzo podobny do tego co podał adamoos72. Mój miał 15 cm długości.

Filtr powietrza poszedł bez problemu, natomiast z filtrem paliwa już nie było tak łatwo. Wężyki długo się opierały. Ale poszło :-D

Niestety 3 czynniki: godzina 23:10, temp 2 st. C i osadzający się szron na szybach auta, nie zachęciły nas do wypalania świec.



Druga sprawa wciąż czekam na dostawę filtra, oleju do silnika i kardana. Niestety czekam już tydzień :evil:

Jak jutro nie dojdzie szukam innego dostawcy :twisted:



PS. Kolega od klucza zaprasza na rozpoczęcie sezonu: sfora 05
 
 
 
Agathocles 
master of disaster


Motocykl: VT1100C, NX650 , VTR1100 , CRF1000A
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 361
Skąd: Gorzyce/Nurnberg
Wysłany: 2011-03-29, 12:20   

Czy sprawdzaliscie wydajnosc pompy paliwa? O ile sie nie myle Hayes podaje ze takie objawy moze dawac uszkodzona pompa paliwa. Jest tam nawet opisana procedura jak sprawdzic prawidlowe dzialanie pompy.
 
 
 
dzinks 
Rafał


Motocykl: CRF1000L
Wiek: 46
Dołączył: 17 Wrz 2009
Posty: 2473
Skąd: Strzelce Kraj. / FSD
Wysłany: 2011-03-29, 12:34   

Agathocles napisał/a:
Czy sprawdzaliscie wydajnosc pompy paliwa? O ile sie nie myle Hayes podaje ze takie objawy moze dawac uszkodzona pompa paliwa. Jest tam nawet opisana procedura jak sprawdzic prawidlowe dzialanie pompy.




Nie sprawdzałem. Jeśli nasze wczorajsze działania nie pomogą, na pewno sprawdzę.



[ Dodano: 2011-03-30, 10:07 ]

Jeszcze nie miałem czasu sprawdzić maszyny po wymianie. :-|



Ale przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz. Xdarzało się że po skręceniu manetki słyszałem strzały z tłumika. Wydechy oryginalne, niby nic nie robione.
 
 
 
Mrozo 
+ Mrozonka


Motocykl: XV750 Custom
Wiek: 43
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 90
Skąd: Krakow
Wysłany: 2011-03-31, 09:14   

dzinks: Mi Sabra na oryginalnych wydechach b. sporadycznie strzeli. Regulacja gaznikow tego nie zmienila.
_________________
"Zycie jest sztuka pozytywnego myslenia"
Byla Shadowka. Jest Virazka Custom
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM