Przerywanie podczas jazdy
Odpowiedz do tematu

: Przerywanie podczas jazdy
Witam...motocykl jest po wymianie swiec po synchronizacji a mimo to podczas jazdy przerywa jakby gubil iskre na wszystkich swiecach od razu.najczesciej dzieje sie to przy jednostajnej, rownej jezdzie okolo 80km...rzadziej podczas dodawania gazu..poprostu pare razy przerwie i mozna jechac dalej ale czasem to jest uciazliwe bo swiadomosc ze cos nie gra to wiecie....nie dzieje sie to zawsze, czasem juz po 10km czasem po 50 a czasem przejade 100km i wszytko gra..pojechalem raz jeszce na synchronizacje a tam po zbadaniu zegarami stwierdzili ze wszytko z gaznikiem ok swiece maja wrecz podrecznikowy kolor...co to moze byc przewody WN czy moze coz z elektryka?Gyby gubil prad na jednej albo dwoch swiecach nie byloby to odczuwalne chyba az tak wiec wydaje mi sie ze gubi na wszystkich ale jak mowi wydaje sie...z kolei gdyby gubil iskre na jednym garze byloby to jeszce inaczej odczuwalne no i swiece nie byly by idealne...nie wiem co jest pieć....

:
W sumie to może być wszystko i trzeba czekać aż się całkiem zepsuje:) Oczywiście to żart, ale kolor świecy o niczym w tym przypadku nie świadczy bo jak na chwile nie ma iskry to świeca oda razu koloru nie zmieni. Ogólnie to raczej coś z elektryką ale pewności nie ma. Możesz zacząć grzebać i sprawdzać ale nawet jak naprawisz to nie będziesz wiedział że naprawiłeś. Dla przykładu: impulsator, kable do niego, instalacja, moduł, pompa paliwa, itp itd.

yetiz
[Usunięty]
:
Wydaje mi się że mam podobny przypadek. U mnie się okazało że problem jest z pompą paliwa. W pewnym momencie nie dawkuje paliwa i silnik szarpie jakby gubił iskrę. Może sprawdź sobie z tej strony.

:
A czy regulator napięcie nie jest wtedy gorący?

keras
[Usunięty]
:
oczywiscie przyczyna moze być w kilku miejscach....

... ale wyglada to na przebicie, lub brak impulsu,

jeśli przebicie, to moze byc z kabli WN lub z cewki (czasem cewka ma popękany korpus/obudowę, niby nie widać na pierwszy rzut oka a jednak z cewki gdzies do wiąchy kabli przebicie występuje).



jeśli brak impulsu - tzn że nawala cewka impulsatora



tu przerabiałem temat

http://www.shadow.org.pl/...opic.php?t=5241



a z trzeciej strony moze to nie sprawa iskry tylko po prostu woda z wartościowszego paliwa odłozyła się gdzieniegdzie :-P

:
maka napisał/a:
A czy regulator napięcie nie jest wtedy gorący?




Nie....Jest poprostu cieply ale nie goracy..

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group