Prostowanie zbiornika paliwa |
Autor |
Wiadomość |
voytec [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-09-17, 16:42
|
|
|
Takie właśnie urządzenie mamy u nas w firmie tylko ze jest dodatkowo jeszcze zgrzewarka
Znalazłem lepsze rozwiązanie
Zakupiłem zbiornik na alledrogo.
Ale tamten zbiornik i tak spróbuje wyprostować na ile się da |
Ostatnio zmieniony przez voytec 2010-11-21, 21:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
voytec [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-11-21, 11:24
|
|
|
Panowie trochę to trwało ale już jest...posunąłem się dalej w moich pracach nad zbiornikiem.
Najpierw skończyłem moto i stąd te opóźnienie ale to chyba logiczne co miało priorytet wyższy
Przy moto zostało mi parę pierdołków (lusterko,siedzenia obszyć,wyłacznik zapłonu) już będzie cacy
Wracając do zbiornika..jak pisnąłem że wezmę sie za niego tak tez i się stało
spodziewałem się że będzie to trudniejsza sprawa ale poszło ja dotąd dość głądko i tylko z jedną małą niespodzianką
Na początku było tak.. |
Ostatnio zmieniony przez voytec 2010-11-21, 18:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MCY
Marcin
Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51 Dołączył: 09 Lip 2008 Posty: 2199 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2010-11-21, 11:28
|
|
|
Czytamy i czekamy. |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
voytec [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-11-21, 11:31
|
|
|
Qurna nie mogę znaleźć dodawania fotek..a już dodawałem |
|
|
|
|
ciachu
Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51 Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 3676 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
voytec [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-11-21, 11:47
|
|
|
Dzieki Ciachu zaraz będą fotki
Na początku tak wyglądał..
Po próbach z łyżką i ciśnieniem powietrza a z tym to radzę uważać bo mi wydęło zbiornik od spodu (w miejscu na ramę )..może jak by podgrzać to były by lepsze efekty ale niestety byłem sam w warsztacie..
postanowiłem wyciąć wgnieciony odcinek
następnie wyklepałem i wspawałem na swoje poprzednie miejsce
później już tylko szlifowanie pod klepanie większych zgniotek i przygotowanie do cynowania
i mamy efekt końcowy przed nałożeniem szpachli..starałem się żeby było jak najmniej wgniotek i jak najmniej szpachli..na dzień dzisiejszy wygląda to tak.
Wiem że dla kogoś to może być druciarstwo ale chciałem sprawdzić czy da się to zrobić i da się
cdn.. |
Ostatnio zmieniony przez voytec 2010-11-21, 21:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Pavello61
Motocykl: Honda shadow 1100 (1989)
Wiek: 63 Dołączył: 20 Paź 2009 Posty: 215 Skąd: Józefów / Otwocka
|
Wysłany: 2010-11-21, 13:20 odp
|
|
|
dla mnie to nie druciarstwo . mogę tylko pogratulować umiejętności i możliwości takich napraw. Jestem przekonany , że jak go skończysz - to będzie wyglądał " jak z fabryki "
PS . a jak zabezpieczysz go od srodka , żeby nie rdzewiał ?
Wstaw fotki jak będzie gotowy
|
|
|
|
|
dydzio
Motocykl: brak:(
Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 18 Skąd: Kattowitz
|
Wysłany: 2010-11-21, 14:53
|
|
|
voytec napisał/a: | postanowiłem wyciąć wgnieciony odcinek |
Powiem krótko - jesteś hardkorem :D |
_________________ Szukam pierwszej dziecinki :) |
|
|
|
|
markiz70
Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54 Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 4158 Skąd: Sztum-Malbork
|
Wysłany: 2010-11-21, 16:19
|
|
|
brawo Tylko porządnie zabezpiecz przed korozją.Jak miałem robiony podobnie zbiornik od Junaka to po roku pokazały się "pęcherze" |
_________________ motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider |
|
|
|
|
voytec [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-11-21, 17:10 Re: odp
|
|
|
dzieki panowie
Pavello61 napisał/a: |
a jak zabezpieczysz go od srodka , żeby nie rdzewiał ?
|
właśnie tego jeszcze nie wiem |
|
|
|
|
voytec [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-11-21, 18:34
|
|
|
markiz70 napisał/a: | brawo Tylko porządnie po roku pokazały się "pęcherze" |
o stronę zewnętrzną nie mam obaw..co innego od środka
To mnie martwi trochę
A tak wygląda moje moto już na dzień dzisiejszy po naprawie
(jeszcze nie naklejone emblematy i nie wyczyszczona)
|
|
|
|
|
KALI
JARO
Motocykl: BMW 1250GS 2023r. H-D 1350 Electra Glide
Wiek: 53 Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 3993 Skąd: WROCEK
|
Wysłany: 2010-11-21, 21:31
|
|
|
Już jest ładniutka. |
_________________ Przeznaczenie myli sie w połowie przypadków. |
|
|
|
|
Yarpen
Motocykl: Shadow VT700c 85r
Wiek: 43 Dołączył: 30 Mar 2009 Posty: 144 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2010-11-22, 22:00
|
|
|
Nom aż się łezka w oku kręci, że musi poczekać do wiosny... |
_________________ Yarpen |
|
|
|
|
Oset
Andrzej
Motocykl: Rosnę...
Wiek: 76 Dołączył: 18 Lip 2010 Posty: 892 Skąd: Wrocław, DW
|
|
|
|
|
McGregor
vel. Gregorman
Motocykl: VT 1100C2 SABRE 06
Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 804 Skąd: Kock /LLB/
|
Wysłany: 2010-11-24, 19:03
|
|
|
Oset napisał/a: | Warsztaty samochodowe robią to tak: w miejsce wgniecenia przyspawują dżwignię która jest następnie ciągniona powolutku do przodu, do tyłu?, myślę że ten patent sprawdziłby się przy baku. |
U mnie takim sposobem był wyciągany zbiornik i nawet nieźle to wyszło. |
_________________ VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06 |
|
|
|
|
|