vt1100 c2/c3 (single pin) |
Autor |
Wiadomość |
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2008-07-16, 01:59 vt1100 c2/c3 (single pin)
|
|
|
ktoś słyszał o problemie z wyciekami oleju w silnikach single pin z c2 i c3?
Problem dotyczy wycieków oleju pod silnikiem od strony biegów. Cieknie z takiej zatyczki w każdym motorku z tym silnikiem nawet z małym przebiegiem od ok. 5000mil. U mnie też zaczyna sie pocić więc pytam czy ktoś miał podobny problem?
http://roagers.dk/hobby/motorcykel/guide_plug.pdf |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2008-07-24, 10:21
|
|
|
zrobiłem, zobaczymy jak się będzie spisywać. |
|
|
|
|
skipolo
Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 774 Skąd: Gdzieś w świecie :)
|
Wysłany: 2010-09-10, 16:56
|
|
|
Kriss, co ja bym bez Ciebie zrobił. Ja dzisiaj właśnie wyszukałem to miejsce, a zaczęło już mi się dość mocno lać tamtędy. Ile Ci zajęło zrobienie tego? Jakie koszta? |
_________________ Z pasją przez życie...... |
|
|
|
|
adam3911
Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 2114 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-09-10, 18:50
|
|
|
i przy jakim przebiegu? u mnie wydaje się że robione było, na nową uszczelkę wygląda (pod deklem) |
|
|
|
|
skipolo
Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 774 Skąd: Gdzieś w świecie :)
|
Wysłany: 2010-09-10, 19:06
|
|
|
No to jest moja diagnoza póki co, okaże się dokładnie jak rozbiorę.
Przebieg mam 17 000 mil. |
_________________ Z pasją przez życie...... |
|
|
|
|
adam3911
Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 2114 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2010-09-10, 19:18
|
|
|
skipolo napisał/a: | No to jest moja diagnoza póki co, okaże się dokładnie jak rozbiorę.
Przebieg mam 17 000 mil. |
ja kupiłem ze stanem licznika 32000 i było widac nową uszczelkę pod deklem |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2010-09-12, 22:59
|
|
|
Skipol, odpisałem Ci na PW ale przekleję i tu może komuś się przyda.
Części nie trzeba kupować żadnych tylko klej anaerobowy (jak kupowałem z technicola i do dziś sucho). Klej taki to jedyny klej który złapie nawet na zaolejoną powierzchnię a schnie gdy zabraknie dostępu powietrza.
Nie ma z tym dużo roboty, wystarczy odkręcić przewód przy pompie wody i spuścić oczywiście płyn. Przechylasz motor jak się da na prawo podpierając w prawej aby się nie przewrócił (ja podpieram o podnóżek). Rozkładasz kocyk i leżąc pod motorkiem czyścisz detergentem (lub rozpuszczalnikiem) kapsel wysuwając go przy tym ile się da. Powstałą szczelinę też musisz przeczyścić. Normalne że pozostanie tam trochę oleju. Jak detergent wyschnie ładujesz w szczelinę kleju z dużym nadmiarem i dociskasz kapsel dociskając go klinem o lewy dekiel silnika (żyletki lub cokolwiek).Wszystko robisz oczywiście na zimnym silniku bo na ciepłym jest największy wyciek (olej rzadki). Na drugi dzień można klin wyciągnąć i jeździć aż zaś się coś zepsuje.
Narazie się nie przejmuj bo wyciek jest niezauważalny w stanie oleju w silniku. Widziałem już kilka c2 ic3 z tym defektem i wszystkie jeździły. |
|
|
|
|
ciachu
Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51 Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 3677 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-09-14, 18:03
|
|
|
skipolo napisał/a: | No to jest moja diagnoza póki co, okaże się dokładnie jak rozbiorę.
Przebieg mam 17 000 mil. |
... i co się okazało |
_________________ UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe
|
|
|
|
|
skipolo
Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 774 Skąd: Gdzieś w świecie :)
|
Wysłany: 2010-09-14, 18:21
|
|
|
Dzisiaj idę umyć Hanię i być może uda mi się to wszystko oczyścić. Miejsce w którym u mnie cieknie, zgadza się dokładnie z opisem Krisa. Klej zakupiony, klina muszę zrobić, przy okazji wymienię płyn chłodniczy i na czwartek motor powinien być znowu zdolny do jazdy. |
_________________ Z pasją przez życie...... |
|
|
|
|
skipolo
Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 774 Skąd: Gdzieś w świecie :)
|
Wysłany: 2010-10-06, 17:46
|
|
|
Tak więc i ja uporałem się z problemem, przy okazji wymieniając płyn chłodniczy. Roboty na 2-3 godzinki, wraz z poskładaniem wszystkiego do kupy. Przejechałem już z 1500 km od zrobienia i żadnego wycieku. Pomysł krisa jak najbardziej trafiony, szkoda że dostęp jest utrudniony. |
_________________ Z pasją przez życie...... |
|
|
|
|
|