/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
vt1100 c2/c3 (single pin)
Autor Wiadomość
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2008-07-16, 01:59   vt1100 c2/c3 (single pin)

ktoś słyszał o problemie z wyciekami oleju w silnikach single pin z c2 i c3?

Problem dotyczy wycieków oleju pod silnikiem od strony biegów. Cieknie z takiej zatyczki w każdym motorku z tym silnikiem nawet z małym przebiegiem od ok. 5000mil. U mnie też zaczyna sie pocić więc pytam czy ktoś miał podobny problem?

http://roagers.dk/hobby/motorcykel/guide_plug.pdf
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2008-07-24, 10:21   

zrobiłem, zobaczymy jak się będzie spisywać.
 
 
skipolo 


Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 774
Skąd: Gdzieś w świecie :)
Wysłany: 2010-09-10, 16:56   

Kriss, co ja bym bez Ciebie zrobił. Ja dzisiaj właśnie wyszukałem to miejsce, a zaczęło już mi się dość mocno lać tamtędy. Ile Ci zajęło zrobienie tego? Jakie koszta?
_________________
Z pasją przez życie......
 
 
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2113
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-09-10, 18:50   

i przy jakim przebiegu? u mnie wydaje się że robione było, na nową uszczelkę wygląda (pod deklem)
 
 
skipolo 


Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 774
Skąd: Gdzieś w świecie :)
Wysłany: 2010-09-10, 19:06   

No to jest moja diagnoza póki co, okaże się dokładnie jak rozbiorę.

Przebieg mam 17 000 mil.
_________________
Z pasją przez życie......
 
 
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2113
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-09-10, 19:18   

skipolo napisał/a:
No to jest moja diagnoza póki co, okaże się dokładnie jak rozbiorę.

Przebieg mam 17 000 mil.




ja kupiłem ze stanem licznika 32000 i było widac nową uszczelkę pod deklem
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-09-12, 22:59   

Skipol, odpisałem Ci na PW ale przekleję i tu może komuś się przyda.

Części nie trzeba kupować żadnych tylko klej anaerobowy (jak kupowałem z technicola i do dziś sucho). Klej taki to jedyny klej który złapie nawet na zaolejoną powierzchnię a schnie gdy zabraknie dostępu powietrza.

Nie ma z tym dużo roboty, wystarczy odkręcić przewód przy pompie wody i spuścić oczywiście płyn. Przechylasz motor jak się da na prawo podpierając w prawej aby się nie przewrócił (ja podpieram o podnóżek). Rozkładasz kocyk i leżąc pod motorkiem czyścisz detergentem (lub rozpuszczalnikiem) kapsel wysuwając go przy tym ile się da. Powstałą szczelinę też musisz przeczyścić. Normalne że pozostanie tam trochę oleju. Jak detergent wyschnie ładujesz w szczelinę kleju z dużym nadmiarem i dociskasz kapsel dociskając go klinem o lewy dekiel silnika (żyletki lub cokolwiek).Wszystko robisz oczywiście na zimnym silniku bo na ciepłym jest największy wyciek (olej rzadki). Na drugi dzień można klin wyciągnąć i jeździć aż zaś się coś zepsuje.

Narazie się nie przejmuj bo wyciek jest niezauważalny w stanie oleju w silniku. Widziałem już kilka c2 ic3 z tym defektem i wszystkie jeździły.
 
 
ciachu 


Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 3676
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-09-14, 18:03   

skipolo napisał/a:
No to jest moja diagnoza póki co, okaże się dokładnie jak rozbiorę.

Przebieg mam 17 000 mil.


... i co się okazało :?:
_________________
UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe

 
 
skipolo 


Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 774
Skąd: Gdzieś w świecie :)
Wysłany: 2010-09-14, 18:21   

Dzisiaj idę umyć Hanię i być może uda mi się to wszystko oczyścić. Miejsce w którym u mnie cieknie, zgadza się dokładnie z opisem Krisa. Klej zakupiony, klina muszę zrobić, przy okazji wymienię płyn chłodniczy i na czwartek motor powinien być znowu zdolny do jazdy.
_________________
Z pasją przez życie......
 
 
skipolo 


Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 774
Skąd: Gdzieś w świecie :)
Wysłany: 2010-10-06, 17:46   

Tak więc i ja uporałem się z problemem, przy okazji wymieniając płyn chłodniczy. Roboty na 2-3 godzinki, wraz z poskładaniem wszystkiego do kupy. Przejechałem już z 1500 km od zrobienia i żadnego wycieku. Pomysł krisa jak najbardziej trafiony, szkoda że dostęp jest utrudniony.
_________________
Z pasją przez życie......
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM