regulator napięcia |
Autor |
Wiadomość |
nucek
Motocykl: VT 1100 c 1987r.
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 43 Skąd: zielona góra
|
Wysłany: 2015-01-20, 22:33 regulator napięcia
|
|
|
Witam mój regulator napięcia się skończył jeżeli wymienialiście u siebie to proszę o podpowiedz co kupić. Czy kupić używkę czy jakiś tańszy czy nie ma znaczenia i brać "chinola" za 90 zł ? czy to ma faktycznie znaczenie czy po prostu wszystko jest to samo tylko plus kilka stówek za firmę się płaci ? Z góry dziękuje za rady |
_________________ Bo żyje się tak żeby niczego nie żałować... |
|
|
|
|
McGregor
vel. Gregorman
Motocykl: VT 1100C2 SABRE 06
Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 804 Skąd: Kock /LLB/
|
Wysłany: 2015-01-20, 22:51
|
|
|
Najważniejszy jest numer na regulatorze napięcia oraz kostka przy kablach, nie wiem czy byle chińczyk podejdzie. |
_________________ VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06 |
|
|
|
|
potfur
miś przekliniak
Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2333 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2015-01-20, 23:07 Re: regulator napięcia
|
|
|
nucek napisał/a: | Witam mój regulator napięcia się skończył jeżeli wymienialiście u siebie to proszę o podpowiedz co kupić. Czy kupić używkę czy jakiś tańszy czy nie ma znaczenia i brać "chinola" za 90 zł ? czy to ma faktycznie znaczenie czy po prostu wszystko jest to samo tylko plus kilka stówek za firmę się płaci ? Z góry dziękuje za rady |
firma "motocykl" z Zabrza handlowała zamiennikami dobrej klasy. cena niestety wyższa. |
_________________ Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów. |
|
|
|
|
nucek
Motocykl: VT 1100 c 1987r.
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 43 Skąd: zielona góra
|
Wysłany: 2015-01-20, 23:10
|
|
|
no stary jeszcze nie wymontowany więc i nr nie ma jutro może się uda wymontować bo z tego co się orientuje to idzie regulator z radiatorem ?! szukając na alledrogo to ceny są od 90 zł do 500 zł i po prostu naprawdę ciężko wybrać |
_________________ Bo żyje się tak żeby niczego nie żałować... |
|
|
|
|
Pawcio89
Motocykl: xv250 3LS, VT1100 '97 SC18
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 31 Skąd: Przewrotne
|
Wysłany: 2015-01-20, 23:12
|
|
|
Też miałem taki sam dylemat ale że, jakoś nie wierzę za bardzo używanej elektronice więc postanowiłem założyć coś takiego. Zastanawiałem się nad zakupem regulatora Tormaxa ale z tego co pamiętam to kosztował przeszło cztery stówy więc jestem zadowolony z zakupu. Z tego co się orientuję to do Twojej Hondy też powinien pasować taki sam regulator. |
|
|
|
|
McGregor
vel. Gregorman
Motocykl: VT 1100C2 SABRE 06
Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 804 Skąd: Kock /LLB/
|
Wysłany: 2015-01-20, 23:30
|
|
|
Z tego co pamiętam kolega Divastion ostro przerabiał temat regulatorów napięcia z tego rocznika mogą mięć jedną lub dwie kostki do podłączenia ,
a ta za zdjęcia ma trzy kostki.
Jeszcze jakie masz oznaczenie motocykla bo to też robi różnicę SC18 czy SC32.
Prawdopodobnie twój będzie miał takie oznaczenie 31600-MAA-000 i takiego szukaj, lub zadzwoń do tych kolesi z linka wyżej może oni coś pomogą. |
_________________ VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06 |
|
|
|
|
purtown
Jarek
Motocykl: VT1100C SC18 '87
Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 247 Skąd: Pisz
|
Wysłany: 2015-01-21, 06:42
|
|
|
Miałem podobny dylemat z regulatorem. Zakupiłem u gościa który zajmuje się produkcją m.in regulatorów do motocykli http://reg_mot.republika.pl/ . Śmigałem na nim poprzedni sezon i wszystko działa jak należy, jestem zadowolony. Jest to jakaś alternatywa pomiędzy chinolami a drogimi oryginałami. Jedynie co to musiałem nawiercić w radiatorze otwory do przymocowania regla.
Widzę że moto mamy z tego samego rocznika. |
_________________
https://www.facebook.com/motopisz |
|
|
|
|
Udun
...Seba...
Motocykl: ...VTX 1800C 2002 ...
Wiek: 46 Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 3761 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-01-21, 22:01
|
|
|
purtown napisał/a: | Miałem podobny dylemat z regulatorem. Zakupiłem u gościa który zajmuje się produkcją m.in regulatorów do motocykli http://reg_mot.republika.pl/ . Śmigałem na nim poprzedni sezon i wszystko działa jak należy, jestem zadowolony. Jest to jakaś alternatywa pomiędzy chinolami a drogimi oryginałami. Jedynie co to musiałem nawiercić w radiatorze otwory do przymocowania regla.
Widzę że moto mamy z tego samego rocznika. |
...mam też od tego producenta...jest OK...polecam... |
_________________ ...nadzieja spadającej gwiazdy...płonna...
udunus nervosus ciekavos signos pulapkos
Gość jaki jest Twój Cień??
...była Honda Shadow VT1100 1998 Spirit.. |
|
|
|
|
SROKA
Szymon Sroczyński
Motocykl: VT 1100 - 1987
Dołączył: 24 Paź 2013 Posty: 52 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2015-03-05, 20:23
|
|
|
purtown - którą wersję brałeś ? tą klasyczną czy wzmocnioną ?
Możesz podrzucić fotkę jak to zamocowałeś ? |
_________________ Lewa w górę |
|
|
|
|
purtown
Jarek
Motocykl: VT1100C SC18 '87
Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 247 Skąd: Pisz
|
Wysłany: 2015-03-05, 20:32
|
|
|
SROKA napisał/a: | purtown - którą wersję brałeś ? tą klasyczną czy wzmocnioną ?
Możesz podrzucić fotkę jak to zamocowałeś ? |
Brałem klasyczną bez dodatkowego mocowania.
Miałem ten sam dylemat przed zakupem. I po rozmowie z tym sprzedawcą i znajomymi stwierdziłem, że do mojego moto wystarczy klasyczny.
Za miast mocowania nawierciłem otwory w radiatorze na wzór starego regla. I pasuje idealnie.
Dodatkowo użyłem śrub i nakrętek z nierdzewki co by nie korodowało.
Jutro zrobię fotkę to podrzucę. |
_________________
https://www.facebook.com/motopisz |
|
|
|
|
Wytrych
ARTUR
Motocykl: XVZ 1300 , ST 1300
Wiek: 44 Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 362 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-06, 09:44
|
|
|
Udun napisał/a: | purtown napisał/a: | Miałem podobny dylemat z regulatorem. Zakupiłem u gościa który zajmuje się produkcją m.in regulatorów do motocykli http://reg_mot.republika.pl/ . Śmigałem na nim poprzedni sezon i wszystko działa jak należy, jestem zadowolony. Jest to jakaś alternatywa pomiędzy chinolami a drogimi oryginałami. Jedynie co to musiałem nawiercić w radiatorze otwory do przymocowania regla.
Widzę że moto mamy z tego samego rocznika. |
...mam też od tego producenta...jest OK...polecam... |
Kiedyś do 700 od nich kupiłem , wszystko było ok.
Dzięki Longi za transport... |
_________________ Za ściemnianie też płacą... |
|
|
|
|
purtown
Jarek
Motocykl: VT1100C SC18 '87
Wiek: 47 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 247 Skąd: Pisz
|
|
|
|
|
SROKA
Szymon Sroczyński
Motocykl: VT 1100 - 1987
Dołączył: 24 Paź 2013 Posty: 52 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2015-03-06, 18:11
|
|
|
Dzięki
Spory twór, niespodziewaniem się że jest taki duży
Dzięki za foty i info.
Czekają mnie kolejne zakupy :( |
_________________ Lewa w górę |
|
|
|
|
Chrusta
Motocykl: Honda Shadow VT1100C 87r.
Dołączył: 01 Lip 2013 Posty: 64 Skąd: Toruń/ Piotrków Kuj.
|
Wysłany: 2015-03-07, 00:58
|
|
|
Też przerabiałem ten temat, generalnie sporo można dopasować regulatorów od innych modeli. Ja z tego co pamiętam to od 700 albo 750 mam założony. Mi się wydaje że to jest wszystko praktycznie to samo, w sensie od różnych shadowek - na próbę pożyczałem od znajomego chyba 3 regulatory od różnych modeli. Schemat zawsze ten sam - 3 przewody z alternatora, i 2 albo 4 wyjściowe (plus i minus), ewentualnie czasami jest jeden dodatkowy który podłącza się do plusa (napięcie odniesienia - regulator ustala napięcie 14,4V w punkcie podłączenia tego przewodu). Polutować przewody i zabezpieczyć termokurczką w razie coś też nie jest problem.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
nucek
Motocykl: VT 1100 c 1987r.
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 43 Skąd: zielona góra
|
Wysłany: 2015-03-26, 22:02
|
|
|
Dziękuje wszystkim za rady póki co postawiłem na używany oryginał i mam nadzieje że nie będę żałował a nawet jeśli to dostałem za niewielki pieniądz więc nie jest źle pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dziękuje :) |
_________________ Bo żyje się tak żeby niczego nie żałować... |
|
|
|
|
|