regulator napięcia
Odpowiedz do tematu

: regulator napięcia
Witam mój regulator napięcia się skończył :evil: jeżeli wymienialiście u siebie to proszę o podpowiedz co kupić. Czy kupić używkę czy jakiś tańszy czy nie ma znaczenia i brać "chinola" za 90 zł ? czy to ma faktycznie znaczenie czy po prostu wszystko jest to samo tylko plus kilka stówek za firmę się płaci ? Z góry dziękuje za rady :thx:

Bo żyje się tak żeby niczego nie żałować...
:
Najważniejszy jest numer na regulatorze napięcia oraz kostka przy kablach, nie wiem czy byle chińczyk podejdzie.

VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06
: Re: regulator napięcia
nucek napisał/a:
Witam mój regulator napięcia się skończył :evil: jeżeli wymienialiście u siebie to proszę o podpowiedz co kupić. Czy kupić używkę czy jakiś tańszy czy nie ma znaczenia i brać "chinola" za 90 zł ? czy to ma faktycznie znaczenie czy po prostu wszystko jest to samo tylko plus kilka stówek za firmę się płaci ? Z góry dziękuje za rady :thx:


firma "motocykl" z Zabrza handlowała zamiennikami dobrej klasy. cena niestety wyższa.

Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
:
no stary jeszcze nie wymontowany więc i nr nie ma jutro może się uda wymontować bo z tego co się orientuje to idzie regulator z radiatorem ?! szukając na alledrogo to ceny są od 90 zł do 500 zł i po prostu naprawdę ciężko wybrać :-?

Bo żyje się tak żeby niczego nie żałować...
:
Też miałem taki sam dylemat ale że, jakoś nie wierzę za bardzo używanej elektronice więc postanowiłem założyć coś takiego. Zastanawiałem się nad zakupem regulatora Tormaxa ale z tego co pamiętam to kosztował przeszło cztery stówy więc jestem zadowolony z zakupu. Z tego co się orientuję to do Twojej Hondy też powinien pasować taki sam regulator.

:
Z tego co pamiętam kolega Divastion ostro przerabiał temat regulatorów napięcia z tego rocznika mogą mięć jedną lub dwie kostki do podłączenia ,
a ta za zdjęcia ma trzy kostki.
Jeszcze jakie masz oznaczenie motocykla bo to też robi różnicę SC18 czy SC32.
Prawdopodobnie twój będzie miał takie oznaczenie 31600-MAA-000 i takiego szukaj, lub zadzwoń do tych kolesi z linka wyżej może oni coś pomogą.

VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06
:
Miałem podobny dylemat z regulatorem. Zakupiłem u gościa który zajmuje się produkcją m.in regulatorów do motocykli http://reg_mot.republika.pl/ . Śmigałem na nim poprzedni sezon i wszystko działa jak należy, jestem zadowolony. Jest to jakaś alternatywa pomiędzy chinolami a drogimi oryginałami. Jedynie co to musiałem nawiercić w radiatorze otwory do przymocowania regla.
Widzę że moto mamy z tego samego rocznika. :-)

:
purtown napisał/a:
Miałem podobny dylemat z regulatorem. Zakupiłem u gościa który zajmuje się produkcją m.in regulatorów do motocykli http://reg_mot.republika.pl/ . Śmigałem na nim poprzedni sezon i wszystko działa jak należy, jestem zadowolony. Jest to jakaś alternatywa pomiędzy chinolami a drogimi oryginałami. Jedynie co to musiałem nawiercić w radiatorze otwory do przymocowania regla.
Widzę że moto mamy z tego samego rocznika. :-)


...mam też od tego producenta...jest OK...polecam...

...nadzieja spadającej gwiazdy...płonna...

udunus nervosus ciekavos signos pulapkos
Gość jaki jest Twój Cień??

...była Honda Shadow VT1100 1998 Spirit..
:
purtown - którą wersję brałeś ? tą klasyczną czy wzmocnioną ?

Możesz podrzucić fotkę jak to zamocowałeś ?

Lewa w górę
:
SROKA napisał/a:
purtown - którą wersję brałeś ? tą klasyczną czy wzmocnioną ?

Możesz podrzucić fotkę jak to zamocowałeś ?


Brałem klasyczną bez dodatkowego mocowania.
Miałem ten sam dylemat przed zakupem. I po rozmowie z tym sprzedawcą i znajomymi stwierdziłem, że do mojego moto wystarczy klasyczny.
Za miast mocowania nawierciłem otwory w radiatorze na wzór starego regla. I pasuje idealnie.
Dodatkowo użyłem śrub i nakrętek z nierdzewki co by nie korodowało.
Jutro zrobię fotkę to podrzucę.

:
Udun napisał/a:
purtown napisał/a:
Miałem podobny dylemat z regulatorem. Zakupiłem u gościa który zajmuje się produkcją m.in regulatorów do motocykli http://reg_mot.republika.pl/ . Śmigałem na nim poprzedni sezon i wszystko działa jak należy, jestem zadowolony. Jest to jakaś alternatywa pomiędzy chinolami a drogimi oryginałami. Jedynie co to musiałem nawiercić w radiatorze otwory do przymocowania regla.
Widzę że moto mamy z tego samego rocznika. :-)


...mam też od tego producenta...jest OK...polecam...


Kiedyś do 700 od nich kupiłem , wszystko było ok.
Dzięki Longi za transport... ;-)

Za ściemnianie też płacą...
:
SROKA napisał/a:
purtown -

Możesz podrzucić fotkę jak to zamocowałeś ?


Tu kilka obiecanych fotek mocowania tego regla.

https://drive.google.com/folderview?id=0B6Y429uyMW-WfnJkNW5RNUhjSm1KVEhXM0RaMC1GUktuV2J6VTRxTXJOSlRmanVFOTBKNjQ&usp=sharing

:
Dzięki

Spory twór, niespodziewaniem się że jest taki duży :shock:

Dzięki za foty i info.

Czekają mnie kolejne zakupy :(

Lewa w górę
:
Też przerabiałem ten temat, generalnie sporo można dopasować regulatorów od innych modeli. Ja z tego co pamiętam to od 700 albo 750 mam założony. Mi się wydaje że to jest wszystko praktycznie to samo, w sensie od różnych shadowek - na próbę pożyczałem od znajomego chyba 3 regulatory od różnych modeli. Schemat zawsze ten sam - 3 przewody z alternatora, i 2 albo 4 wyjściowe (plus i minus), ewentualnie czasami jest jeden dodatkowy który podłącza się do plusa (napięcie odniesienia - regulator ustala napięcie 14,4V w punkcie podłączenia tego przewodu). Polutować przewody i zabezpieczyć termokurczką w razie coś też nie jest problem.

Pozdrawiam.

:
Dziękuje wszystkim za rady póki co postawiłem na używany oryginał i mam nadzieje że nie będę żałował a nawet jeśli to dostałem za niewielki pieniądz więc nie jest źle pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dziękuje :)

Bo żyje się tak żeby niczego nie żałować...
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group