/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
montaż kierunków oryginalnych VT750 spirit 2002 wersja USA
Autor Wiadomość
Raffal
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-27, 11:02   montaż kierunków oryginalnych VT750 spirit 2002 wersja USA

Witam,



Proszę o radę, jak podłączyć oryginalne tylne kierunki do mojej hondy:) Poprzedni właściciel zamontował sobie takie małe przy tablicy rejestracyjnej i z tego co widzę to jest tam tylko jeden kabel dochodzący A oryginałach wystają dwa ????:) Jak podpiąć te oryginalne?



Dzięki z góry
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9498
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-05-27, 11:08   

Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Raffal
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-27, 11:21   

Todek napisał/a:
Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. :lol:




Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????



Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba :-(





Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :)
 
 
R0bi 


Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 2127
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2010-05-27, 16:26   

Raffal napisał/a:
Todek napisał/a:
Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. :lol:




Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????



Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba :-(





Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :)


Przewód masowy zawsze idzie na obudowę urządzenia (tu żarówki), a prądowy z włókno. Jak podepepniesz odwrotnie, to w najlepszym przypadku spalisz bezpiecznik.
_________________


Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9498
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-05-27, 19:27   

R0bi napisał/a:
Raffal napisał/a:
Todek napisał/a:
Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. :lol:




Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????



Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba :-(





Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :)


Przewód masowy zawsze idzie na obudowę urządzenia (tu żarówki), a prądowy z włókno. Jak podepepniesz odwrotnie, to w najlepszym przypadku spalisz bezpiecznik.




Jeżeli z tego oryginalnego kierunkowskazu wychodzą dwa przewody, to zapewne gniazdo, obudowa żarówki, nie ma innego styku z masą. :lol: A więc nawet jak podepnie odwrotnie, to nie powinno się nic złego dziać. :lol: Kierunek powinien działać prawidłowo. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
R0bi 


Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 2127
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2010-05-27, 22:10   

Todek napisał/a:
R0bi napisał/a:
Raffal napisał/a:
Todek napisał/a:
Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. :lol:




Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????



Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba :-(





Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :)


Przewód masowy zawsze idzie na obudowę urządzenia (tu żarówki), a prądowy z włókno. Jak podepepniesz odwrotnie, to w najlepszym przypadku spalisz bezpiecznik.




Jeżeli z tego oryginalnego kierunkowskazu wychodzą dwa przewody, to zapewne gniazdo, obudowa żarówki, nie ma innego styku z masą. :lol: A więc nawet jak podepnie odwrotnie, to nie powinno się nic złego dziać. :lol: Kierunek powinien działać prawidłowo. :lol:


Może nie mieć styku z masą motocykla, ale z masą obudowy kierunkowskazu już może mieć - a wtedy nagle na obudowie pojawia się plus.
_________________


Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM