montaż kierunków oryginalnych VT750 spirit 2002 wersja USA
Odpowiedz do tematu

Raffal
[Usunięty]
: montaż kierunków oryginalnych VT750 spirit 2002 wersja USA
Witam,



Proszę o radę, jak podłączyć oryginalne tylne kierunki do mojej hondy:) Poprzedni właściciel zamontował sobie takie małe przy tablicy rejestracyjnej i z tego co widzę to jest tam tylko jeden kabel dochodzący A oryginałach wystają dwa ????:) Jak podpiąć te oryginalne?



Dzięki z góry

:
Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Raffal
[Usunięty]
:
Todek napisał/a:
Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. :lol:




Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????



Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba :-(





Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :)

:
Raffal napisał/a:
Todek napisał/a:
Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. :lol:




Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????



Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba :-(





Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :)


Przewód masowy zawsze idzie na obudowę urządzenia (tu żarówki), a prądowy z włókno. Jak podepepniesz odwrotnie, to w najlepszym przypadku spalisz bezpiecznik.



Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
:
R0bi napisał/a:
Raffal napisał/a:
Todek napisał/a:
Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. :lol:




Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????



Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba :-(





Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :)


Przewód masowy zawsze idzie na obudowę urządzenia (tu żarówki), a prądowy z włókno. Jak podepepniesz odwrotnie, to w najlepszym przypadku spalisz bezpiecznik.




Jeżeli z tego oryginalnego kierunkowskazu wychodzą dwa przewody, to zapewne gniazdo, obudowa żarówki, nie ma innego styku z masą. :lol: A więc nawet jak podepnie odwrotnie, to nie powinno się nic złego dziać. :lol: Kierunek powinien działać prawidłowo. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek napisał/a:
R0bi napisał/a:
Raffal napisał/a:
Todek napisał/a:
Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. :lol:




Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????



Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba :-(





Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :)


Przewód masowy zawsze idzie na obudowę urządzenia (tu żarówki), a prądowy z włókno. Jak podepepniesz odwrotnie, to w najlepszym przypadku spalisz bezpiecznik.




Jeżeli z tego oryginalnego kierunkowskazu wychodzą dwa przewody, to zapewne gniazdo, obudowa żarówki, nie ma innego styku z masą. :lol: A więc nawet jak podepnie odwrotnie, to nie powinno się nic złego dziać. :lol: Kierunek powinien działać prawidłowo. :lol:


Może nie mieć styku z masą motocykla, ale z masą obudowy kierunkowskazu już może mieć - a wtedy nagle na obudowie pojawia się plus.



Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group