Witam,
Proszę o radę, jak podłączyć oryginalne tylne kierunki do mojej hondy:) Poprzedni właściciel zamontował sobie takie małe przy tablicy rejestracyjnej i z tego co widzę to jest tam tylko jeden kabel dochodzący A oryginałach wystają dwa ????:) Jak podpiąć te oryginalne?
Dzięki z góry
Odpowiedz do tematu
: montaż kierunków oryginalnych VT750 spirit 2002 wersja USA
:
Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????
Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba
Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :)
Todek napisał/a: |
Pójdź za tym jednym przewodem do kostki. Powinny być w niej miejsca na podłączenie przewodów masowych. |
Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również????
Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba
Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :)
:
Przewód masowy zawsze idzie na obudowę urządzenia (tu żarówki), a prądowy z włókno. Jak podepepniesz odwrotnie, to w najlepszym przypadku spalisz bezpiecznik.
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
Raffal napisał/a: | ||
Aha, rozumiem ,że z kierunków wychodzi jeden przewód masowy ,a drugi do podłączenia, i jak dotrę do kostki z przewodem z obecnego kierunkowskazu to potem tam mam wpiąć masę z kierunku również???? Jak widać po pytaniach wiedza elektryczna słaba Da się jakoś poznać który przewód jest masowy ? Nie będzie dużego ałłaaa jak podepnę na odwrót :) |
Przewód masowy zawsze idzie na obudowę urządzenia (tu żarówki), a prądowy z włókno. Jak podepepniesz odwrotnie, to w najlepszym przypadku spalisz bezpiecznik.
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
:
Jeżeli z tego oryginalnego kierunkowskazu wychodzą dwa przewody, to zapewne gniazdo, obudowa żarówki, nie ma innego styku z masą. A więc nawet jak podepnie odwrotnie, to nie powinno się nic złego dziać. Kierunek powinien działać prawidłowo.
R0bi napisał/a: | ||||
Przewód masowy zawsze idzie na obudowę urządzenia (tu żarówki), a prądowy z włókno. Jak podepepniesz odwrotnie, to w najlepszym przypadku spalisz bezpiecznik. |
Jeżeli z tego oryginalnego kierunkowskazu wychodzą dwa przewody, to zapewne gniazdo, obudowa żarówki, nie ma innego styku z masą. A więc nawet jak podepnie odwrotnie, to nie powinno się nic złego dziać. Kierunek powinien działać prawidłowo.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Może nie mieć styku z masą motocykla, ale z masą obudowy kierunkowskazu już może mieć - a wtedy nagle na obudowie pojawia się plus.
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
Odpowiedz do tematu
Todek napisał/a: | ||||||
Jeżeli z tego oryginalnego kierunkowskazu wychodzą dwa przewody, to zapewne gniazdo, obudowa żarówki, nie ma innego styku z masą. A więc nawet jak podepnie odwrotnie, to nie powinno się nic złego dziać. Kierunek powinien działać prawidłowo. |
Może nie mieć styku z masą motocykla, ale z masą obudowy kierunkowskazu już może mieć - a wtedy nagle na obudowie pojawia się plus.
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.