/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
nie daje rady odkręcić nakrętki sprzęgła
Autor Wiadomość
Słoniu
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-21, 17:07   nie daje rady odkręcić nakrętki sprzęgła

witam ,m,am problem z odkręceniem nakrętki od sprzęgła ,nakrętka trzyma zajebiście-pomocy,może macie jakiś sposób ,a może kręcę w inną stronę? :oops:
 
 
Słoniu
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-21, 18:51   

napiszcie czy tam jest lewy czy prawy gwint vt750c 84
 
 
R0bi 


Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 2127
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2010-04-21, 20:11   

A konkretnie o którą śrubę się rozchodzi?
_________________


Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
 
 
Słoniu
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-21, 22:18   

po sciągnięciu zawleczki i tależyka z łożyskiem ,zaraz po tym jest nakrętka ,27 która trzyma sprzegło,za cholere nie mogę jej odkręcić ,a chcę wymienić impulsatory.
 
 
gru
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-22, 08:25   

przedluz ramie klucza (poszukaj jakiejs rury tak 0.5-1 metra dlugosci)

do tego ze 2 kolegow do pomocy (jeden dociaza tyl motocykla, 2 blokuje hamulec nozny)

ja co prawda walczylem z 600ka, ale przypuszczam ze nakretka ta sama, u mnie po wszystkim byla do wyrzucenia (30 zeta w hondzie)
 
 
Wytrych 
ARTUR

Motocykl: XVZ 1300 , ST 1300
Wiek: 44
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 362
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-22, 13:31   

ja niedawno w swojej odkręcałem.klucz nasadowy nr.27,dość długa rączka i nic,rurka na kluczu i też niechętnie.Więc musiałem użyć uniwersalnego klucza o niewyszukanej nazwie "młotek".Jak nie puści po przedłużeniu dźwigni,to proponuje oczywiście zablokować zębatkę i przyłożyć parę "niutonów" młotkiem w klucz.(metoda opukania)

u mnie puściła...

powodzenia.

Zapomniałbym.... śrubę odkręcasz normalnie,w lewo...

jak byś odkręcał z drugiej strony magneto to odwrotnie....w prawo....
 
 
Słoniu
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-22, 14:30   

dzięki za informacje,spróbuje zmienić klucz,i zwołam kumpli
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2010-04-22, 14:42   

zanim zaczniesz walczyc z młotkami , kup płyn a aerozolu - CX - 80 Du-Pont"Krytox" ( zielony , jest na bazie silikonu , a czerwony na kwasie!!! ), i spryskaj gwint , odczekaj 10 min. i wtedy odkręcaj.Powinno puscić.
 
 
 
Słoniu
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-22, 16:26   

TO KTÓRY BĘDZIE LEPSZY? ZIELONY CZY CZERWONY ,MOŻE DZISIAJ JESZCZE KUPIE
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2010-04-22, 16:33   

Słoniu napisał/a:
TO KTÓRY BĘDZIE LEPSZY? ZIELONY CZY CZERWONY ,MOŻE DZISIAJ JESZCZE KUPIE




TYLKO ZIELONY!!!! ten czerwony jest na kwasie ,i będzie potem rdza wychodzić.
 
 
 
Słoniu
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-22, 21:16   

już odkręciłem,popryskałem WD40 ,zostawiłem na kilka godzin ,zaparłem się i poszło jak z nut,teraz tylko czekam na impulsatory ,zakładam i po wszystkich ,dzięki nara.
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2010-04-23, 09:43   

Słoniu napisał/a:
już odkręciłem,popryskałem WD40 ,zostawiłem na kilka godzin ,zaparłem się i poszło jak z nut,teraz tylko czekam na impulsatory ,zakładam i po wszystkich ,dzięki nara.




WD40 - jest na kwasie i żebtś nie był zdziwiony za skutki jego stosowania w moto.
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9492
Skąd: Kostry/Parczew/LPA

Wysłany: 2010-04-23, 09:58   

AJK napisał/a:
Słoniu napisał/a:
już odkręciłem,popryskałem WD40 ,zostawiłem na kilka godzin ,zaparłem się i poszło jak z nut,teraz tylko czekam na impulsatory ,zakładam i po wszystkich ,dzięki nara.




WD40 - jest na kwasie i żebtś nie był zdziwiony za skutki jego stosowania w moto.




Co Wy z tym kwasem, nie przesadzajcie. I tak to będzie mył przed składaniem, a później będzie pracowało w oleju. Jak by tak wszystkie moto miały się psuć od kilku psiknięć WD40, to byśmy chodzili pieszo. :mrgreen:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2010-04-23, 10:16   

Todek napisał/a:
AJK napisał/a:
Słoniu napisał/a:
już odkręciłem,popryskałem WD40 ,zostawiłem na kilka godzin ,zaparłem się i poszło jak z nut,teraz tylko czekam na impulsatory ,zakładam i po wszystkich ,dzięki nara.




WD40 - jest na kwasie i żebtś nie był zdziwiony za skutki jego stosowania w moto.




Co Wy z tym kwasem, nie przesadzajcie. I tak to będzie mył przed składaniem, a później będzie pracowało w oleju. Jak by tak wszystkie moto miały się psuć od kilku psiknięć WD40, to byśmy chodzili pieszo. :mrgreen:




Jesli komuś - DOBRA RADA TO ZAWADA- to PRZEPRASZAM,MILCZĘ.
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9492
Skąd: Kostry/Parczew/LPA

Wysłany: 2010-04-23, 10:23   

AJK napisał/a:
Todek napisał/a:
AJK napisał/a:
Słoniu napisał/a:
już odkręciłem,popryskałem WD40 ,zostawiłem na kilka godzin ,zaparłem się i poszło jak z nut,teraz tylko czekam na impulsatory ,zakładam i po wszystkich ,dzięki nara.




WD40 - jest na kwasie i żebtś nie był zdziwiony za skutki jego stosowania w moto.




Co Wy z tym kwasem, nie przesadzajcie. I tak to będzie mył przed składaniem, a później będzie pracowało w oleju. Jak by tak wszystkie moto miały się psuć od kilku psiknięć WD40, to byśmy chodzili pieszo. :mrgreen:




Jesli komuś - DOBRA RADA TO ZAWADA- to PRZEPRASZAM,MILCZĘ.




AJK, spokojnie. :lol: Ale uwierz mi, psiknięcie WD40 z całą pewnością nie zaszkodzi dla moto. :lol:

Nasze moto wykonane są z naprawdę znakomitej jakości materiałów/stali/, a zawartość kwasów w WD40 nie jest, aż tak duża żeby mogła cokolwiek uszkodzić. :lol: A jak widać pomogła w odkręceniu nakrętki. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM