/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
więcej mocy
Autor Wiadomość
stereo_06 

Motocykl: VT 600
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 98
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2010-03-07, 07:34   więcej mocy

Czy jest jeszcze jakiś sposób na zwiększenie mocy w VT 600 oprócz filtra K&N, dynojetów i pustego wydechu. Po prostu jakieś mechaniczne zmiany aby wzrósł moment obrotowy oraz moc o powiedzmy 10-15 koni. Coś na styl upgrade harleja sportstera 883 na 1200.

Jak w opisie tematu pyt. czysto teoretyczne.
_________________
Najpierw mnie usłyszycie, potem mnie zobaczycie
 
 
MCY 
Marcin


Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 2199
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-03-07, 08:54   Re: więcej mocy

stereo_06 napisał/a:
Czy jest jeszcze jakiś sposób na zwiększenie mocy w VT 600 oprócz filtra K&N, dynojetów i pustego wydechu. Po prostu jakieś mechaniczne zmiany aby wzrósł moment obrotowy oraz moc o powiedzmy 10-15 koni. Coś na styl upgrade harleja sportstera 883 na 1200.

Jak w opisie tematu pyt. czysto teoretyczne.




Cysto teoretycznie to tak. Silniki w VT600 i transalpie takie same, a różnią się o 10 KM. Nawet w VT600 średnica gaźników większa a moc mniejsza. Tyle tylko, że maksymalny moment obrotowy w VT600 przypada przy ok. 3000 RPM, a w Transalpie przy 6000 RPM.
_________________
Marcin
 
 
pacio
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-08, 22:09   

Pozwoliłbym sobie podpiąć się pod ten wątek. Tylko króciutki wstęp: mam VT600, generalnie sprawa jest taka, że przydałoby się trochę więcej mocy, ale więcej mocy to zwykle większy motocykl, a gabaryty i linię moim zdaniem ten ma bardzo fajne.



Dlatego chciałbym poprosić o więcej info na temat przekładki z trampiego. Czy skrzynia też się kwalifikuje do wymiany? Oraz jak reszta podzespołów zareaguje na więcej ewentualnej mocy, tj. głównie chodzi o hamulce. Czy ktoś może próbował?



Z góry dziękuję za odpowiedź
 
 
MCY 
Marcin


Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 2199
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-04-09, 07:34   

pacio napisał/a:


Dlatego chciałbym poprosić o więcej info na temat przekładki z trampiego. Czy skrzynia też się kwalifikuje do wymiany? Oraz jak reszta podzespołów zareaguje na więcej ewentualnej mocy, tj. głównie chodzi o hamulce. Czy ktoś może próbował?



Z góry dziękuję za odpowiedź




To niewiele da. Przyspieszenie VT600 ma lepsze. A prędkość maksymalną, może byś zwiększył o 10 km/h.
_________________
Marcin
 
 
pacio
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-09, 11:09   

Czyli gra nie warta świeczki. Ale dzięki za odpowiedź
 
 
yavenin 

Motocykl: Vt 600
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 26
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-04-09, 13:52   

Przyznam szczerze ze zaciekawiliście mnie tym tematem. Szukałem troszke ale nie znalazłem. Był już poruszony wątek wymiany tych podzespołów?? Prosiłbym o linka bo nie moge go znaleść. Jeśli nie to dopiero wtedy będe pytać dalej
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2010-04-09, 21:53   

Jeżeli chcesz naprawdę coś mieć (oprócz wydatków na dysze i filtry) to w grę wchodzi planowanie głowic, zmiana faz rozrządu, turbina, tankowanie 98 oktanów(bądź zakup paliwa rajdowego 5x droższego)

Tylko weż pod uwagę że każde 10% mocy skraca "życie" silnika o 15%
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
ShadowMen 
Marcin


Motocykl: VT750 C2 ACE 97
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 263
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2010-04-09, 23:53   

renegade napisał/a:
Jeżeli chcesz naprawdę coś mieć (oprócz wydatków na dysze i filtry) to w grę wchodzi planowanie głowic, zmiana faz rozrządu, turbina, tankowanie 98 oktanów(bądź zakup paliwa rajdowego 5x droższego)

Tylko weż pod uwagę że każde 10% mocy skraca "życie" silnika o 15%




... albo niech kupi sobie Hondę Magna - ot taki chopperek o mocy 90 KM - najprostrza sprawa niż przerabianie głowic itp.
_________________
...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia...
 
 
 
Smuga
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-14, 00:13   

rozumiem również, że każda zmiana zwiększa zużycie paliwa? bak wystarcza na ok 200 km, nie jest to więc pociąg szosowy....

a co z samymi wydechami, poza efektami wizualnymi, słychowymi ( i olkaforycznymi) daje to coś więcej z koni?



Pozdrawiam

Smuga
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM