więcej mocy |
Autor |
Wiadomość |
stereo_06
Motocykl: VT 600
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 98 Skąd: dolnyśląsk
|
Wysłany: 2010-03-07, 07:34 więcej mocy
|
|
|
Czy jest jeszcze jakiś sposób na zwiększenie mocy w VT 600 oprócz filtra K&N, dynojetów i pustego wydechu. Po prostu jakieś mechaniczne zmiany aby wzrósł moment obrotowy oraz moc o powiedzmy 10-15 koni. Coś na styl upgrade harleja sportstera 883 na 1200.
Jak w opisie tematu pyt. czysto teoretyczne. |
_________________ Najpierw mnie usłyszycie, potem mnie zobaczycie |
|
|
|
|
MCY
Marcin
Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51 Dołączył: 09 Lip 2008 Posty: 2199 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2010-03-07, 08:54 Re: więcej mocy
|
|
|
stereo_06 napisał/a: | Czy jest jeszcze jakiś sposób na zwiększenie mocy w VT 600 oprócz filtra K&N, dynojetów i pustego wydechu. Po prostu jakieś mechaniczne zmiany aby wzrósł moment obrotowy oraz moc o powiedzmy 10-15 koni. Coś na styl upgrade harleja sportstera 883 na 1200.
Jak w opisie tematu pyt. czysto teoretyczne. |
Cysto teoretycznie to tak. Silniki w VT600 i transalpie takie same, a różnią się o 10 KM. Nawet w VT600 średnica gaźników większa a moc mniejsza. Tyle tylko, że maksymalny moment obrotowy w VT600 przypada przy ok. 3000 RPM, a w Transalpie przy 6000 RPM. |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
pacio [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-08, 22:09
|
|
|
Pozwoliłbym sobie podpiąć się pod ten wątek. Tylko króciutki wstęp: mam VT600, generalnie sprawa jest taka, że przydałoby się trochę więcej mocy, ale więcej mocy to zwykle większy motocykl, a gabaryty i linię moim zdaniem ten ma bardzo fajne.
Dlatego chciałbym poprosić o więcej info na temat przekładki z trampiego. Czy skrzynia też się kwalifikuje do wymiany? Oraz jak reszta podzespołów zareaguje na więcej ewentualnej mocy, tj. głównie chodzi o hamulce. Czy ktoś może próbował?
Z góry dziękuję za odpowiedź |
|
|
|
|
MCY
Marcin
Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51 Dołączył: 09 Lip 2008 Posty: 2199 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2010-04-09, 07:34
|
|
|
pacio napisał/a: |
Dlatego chciałbym poprosić o więcej info na temat przekładki z trampiego. Czy skrzynia też się kwalifikuje do wymiany? Oraz jak reszta podzespołów zareaguje na więcej ewentualnej mocy, tj. głównie chodzi o hamulce. Czy ktoś może próbował?
Z góry dziękuję za odpowiedź |
To niewiele da. Przyspieszenie VT600 ma lepsze. A prędkość maksymalną, może byś zwiększył o 10 km/h. |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
pacio [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-09, 11:09
|
|
|
Czyli gra nie warta świeczki. Ale dzięki za odpowiedź |
|
|
|
|
yavenin
Motocykl: Vt 600
Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 26 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2010-04-09, 13:52
|
|
|
Przyznam szczerze ze zaciekawiliście mnie tym tematem. Szukałem troszke ale nie znalazłem. Był już poruszony wątek wymiany tych podzespołów?? Prosiłbym o linka bo nie moge go znaleść. Jeśli nie to dopiero wtedy będe pytać dalej |
|
|
|
|
renegade
Handlarz gumek :-)
Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 2433 Skąd: Lipsko
|
|
|
|
|
ShadowMen
Marcin
Motocykl: VT750 C2 ACE 97
Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 263 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2010-04-09, 23:53
|
|
|
renegade napisał/a: | Jeżeli chcesz naprawdę coś mieć (oprócz wydatków na dysze i filtry) to w grę wchodzi planowanie głowic, zmiana faz rozrządu, turbina, tankowanie 98 oktanów(bądź zakup paliwa rajdowego 5x droższego)
Tylko weż pod uwagę że każde 10% mocy skraca "życie" silnika o 15% |
... albo niech kupi sobie Hondę Magna - ot taki chopperek o mocy 90 KM - najprostrza sprawa niż przerabianie głowic itp. |
_________________ ...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia... |
|
|
|
|
Smuga [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-04-14, 00:13
|
|
|
rozumiem również, że każda zmiana zwiększa zużycie paliwa? bak wystarcza na ok 200 km, nie jest to więc pociąg szosowy....
a co z samymi wydechami, poza efektami wizualnymi, słychowymi ( i olkaforycznymi) daje to coś więcej z koni?
Pozdrawiam
Smuga |
|
|
|
|
|