/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Witam nowy z VT600
Autor Wiadomość
stereo_06 

Motocykl: VT 600
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 98
Skąd: dolnyśląsk
Wysłany: 2009-12-10, 03:41   Witam nowy z VT600

Witam wszystkich z forum, od niedawna wszedłem w posiadanie 600-tki Shadowki. W związku z tym że w kwestiach technicznych jestem kompletnym laikiem (mniej niż zero - choć dokształcam się cały czas lekturą forum internetowych), miałbym parę pytań.

1.Czy moglibyście polecić mi jakiś dobry Waszym zdaniem serwis okolice legnicy,lubina, wrocka.

Proszę tylko bez odpowiedzi typu google.pl, wyszukać sobie każdy może a chodzi mi o serwisy przez was rekomendowane. I tu oczywiście jak to zwykle bywa nie najdroższe, wypociłem się z kasy na moto więc teraz przez jakiś czas będę cienko przędł :/ .

2. Czy moglibyście polecić mi sklepy z odzieżą na moto w ww okolicach i cenach nie z kosmosu?

3. Całą esencją moto jest ten basowo-dudniący dźwięk wiec powiem tak, gdy usłyszałem go w orginale nie jest źle (przesiadka z virago 250 : ) ale zawsze może być lepiej więc od razu pomyślałem o wierceniu, chociaż gdyby istniała jakaś alternatywa na akcesoryjny wydech (tu niestety cały pies pogrzebany) do około 900-1000 złotych otwarty jestem na propozycje a raczej porady. Czy nie było by żadnych opcji wydechów made in poland i zarazem cena for polish people.W dalszej perspektywie czasu patrząc widziałem cobry na allegro za 1400 ale nie chodzi mi tyle o głośność jak o basowe brzmienie no i bez czepiania się niebieskich.

Za odpowiedzi z góry thx

Pozdrawiam
 
 
ciachu 


Motocykl: Shadow 90 99, GL 1800 17
Wiek: 51
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 3676
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-12-10, 07:24   

Witaj :-D
_________________
UWAGA post zawiera treści potencjalnie obraźliwe

 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41