/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne objawy przy rozruchu...
Autor Wiadomość
markson 


Motocykl: Honda Shadow VT 1100C
Wiek: 56
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 72
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-05-07, 21:01   Dziwne objawy przy rozruchu...

Witam wszystkich
Mam problem .. sprawa jest niesamowicie dziwna.
Zakończyłem sezon z motorem, który jak się odpalało go na ssaniu po jakiejś minucie to zaczynały spadać obroty, przestawał chodzić na 1 cylinder i wreszcie gasł. Po chechłaniu go przez dobrą chwilę zaskakiwał najpierw na 1 cylinder, potem na drugi i wszystko było normalnie. Można było jeździć cały dzień i nawet nie czknął. Palił na dotyk. Na drugi dzień przy zapalaniu było to samo. Stwierdziłem ... brudne gaźniki dałem do czyszczenia i regulacji w styczniu. Początek sezonu rewelacja.... aż do wczoraj. I TO SAMO !!! Zapalam ... chwila na ssaniu i spadają obroty dławi się jakby paliwa nie dostawał wyłącza się jeden cylinder potem drugi... pochechłam pochechłam i zaskakuje jeden cylinder potem drugi i wszystko wraca do normy ... znowuż cały dzień można jeździć i nic !!! Pali na dotyk. Jest różnica ... postałem z pół godziny i jak ruszyłem to po około 300 m wyłączył się jeden cylinder potem zgasł. Pochechłałem pochechłałem zaskoczył jeden potem drugi i pojechałem. Całą drogę nic się więcej nie działo. Nie ma spadku mocy, nie przerywa, świece mają z 500 km, filtr paliwa wymieniany w zeszłym sezonie, kolor świec cappuccino :) NIE MAM POMYSŁU ...
POMOCY !!!
_________________
Liczy się co jest ... nie co było
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2018-05-07, 22:28   

Wyglądają by zawór iglicowy się zacinał i nie otwierał i paliwo nie dochodzi. Dopiero jak dostanie strzała z pompy to puszcza i chodzi do póki znów nie stanie i tak w kółko. Pomyśl nad wymianą zaworków
 
 
markson 


Motocykl: Honda Shadow VT 1100C
Wiek: 56
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 72
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-05-07, 23:13   

Skorupek napisał/a:
Wyglądają by zawór iglicowy się zacinał i nie otwierał i paliwo nie dochodzi. Dopiero jak dostanie strzała z pompy to puszcza i chodzi do póki znów nie stanie i tak w kółko. Pomyśl nad wymianą zaworków


Dzięki Skorupek ... brzmi nieźle ... objawy takie jakby paliwa brakowało mówisz o zaworze w komorze pływakowej ... mam nadzieję :)
A wiesz może gdzie takie dostanę ??? tak przy okazji ...
_________________
Liczy się co jest ... nie co było
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2018-05-08, 06:24   

Pewnie w hondzie ale myślę że bez problemu dostaniesz w dobrym sklepie z częściami Moto. Może w Olek motocykle albo w larsonie. Zawsze zostaje Ori w hondzie z wysyłką. Koszt pewnie nie wiele wyższy
 
 
markson 


Motocykl: Honda Shadow VT 1100C
Wiek: 56
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 72
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-05-08, 09:55   

Skorupek napisał/a:
Pewnie w hondzie ale myślę że bez problemu dostaniesz w dobrym sklepie z częściami Moto. Może w Olek motocykle albo w larsonie. Zawsze zostaje Ori w hondzie z wysyłką. Koszt pewnie nie wiele wyższy


Skorupek ... po głębszych nocnych przemyśleniach doszedłem do wniosku, że to nie mogą być zaworki. One mają zabezpieczenie - drucik, który zaczepia się o pływak, kiedy pływak opada ... ciągnie zaworek... czy dobrze rozumuję ???
_________________
Liczy się co jest ... nie co było
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2018-05-08, 16:22   

Dobrze a czy pływaki są dobrze ustawione i odciągają zaworek w takim punkcie aby był otwarty jak paliwo jeszcze jest w gazniku czy otwiera go dopiero jak oprze się o dno komory?
 
 
markson 


Motocykl: Honda Shadow VT 1100C
Wiek: 56
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 72
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-05-08, 16:44   

Skorupek napisał/a:
Dobrze a czy pływaki są dobrze ustawione i odciągają zaworek w takim punkcie aby był otwarty jak paliwo jeszcze jest w gazniku czy otwiera go dopiero jak oprze się o dno komory?


Kurcze nie wiem ... zakładam, że były dobrze wyregulowane gdyż do tej pory wszystko było ok....
Ide grzebać w pompie paliwa i przewodach ... wygląda mi to na jakiś niestyk po dłuższym postoju ...
_________________
Liczy się co jest ... nie co było
 
 
markson 


Motocykl: Honda Shadow VT 1100C
Wiek: 56
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 72
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-05-08, 23:36   

Więc tak
Moja diagnoza po 6 godzinach grzebania i sprawdzania...
Wygląda na to, że padł przekaźnik pompy.
Pompa na krótko działa, z przekaźnikiem nie. I na dodatek przekaźnik się bardzo grzeje i trzyma pompę pod napięciem, co powoduję, że pompa robi się gorąca... szukam przekaźnika
hej
_________________
Liczy się co jest ... nie co było
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM