Wydech przy SHADOW 125 |
Autor |
Wiadomość |
Duszeek
Motocykl: Honda vt shadow
Wiek: 52 Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 133 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2015-03-09, 07:11
|
|
|
Jakby ktoś szukał - sportowy wydech do shadow
http://moto125.pl/p/1253/...-125-honda.html
Poprawia osiągi podobno do 8% - to tak +10km/h, ale ta cena ...
Jest na tej stronie też cylinder 180 do shadow, ale powyżej 2k - skąd oni biorą te ceny ?? |
|
|
|
|
Daro66
Motocykl: Honda Shadow VT 125
Wiek: 57 Dołączył: 09 Lis 2014 Posty: 159 Skąd: Warszawa/Michałowice
|
Wysłany: 2015-03-09, 08:37
|
|
|
Duszeek napisał/a: | Poprawia osiągi podobno do 8% - to tak +10km/h, ale ta cena ... |
Nie widzę powodu aby tak przepłacać . Moja 125-tka spokojnie osiąga prędkość 120 km/h,
z oryginalnym wydechem , na corocznym przeglądzie spokój a i miśki się nie czepiają . |
|
|
|
|
Alabaster
Maciej
Motocykl: VT 1100 C Spirit '03 SC18
Wiek: 52 Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 2818 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-03-09, 12:33
|
|
|
Może już słabo widzę ale czy w tym wydechu nie brak kolektora od drugiego cylindra ?
I jakim cudem to dodaje 8% mocy ? |
_________________ Silnik, dwa koła i mina wesoła |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-09, 12:37
|
|
|
no właśnie, to chyba REBEL'ka jest, jeśli już honda a nie shadow.
faktycznie schodzą się rury w jedną i do jednego cylindra ;) |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
Duszeek
Motocykl: Honda vt shadow
Wiek: 52 Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 133 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2015-03-09, 15:05
|
|
|
Czytaliście to co jest na samym dole strony ??
"Produkt pasuje do: - Honda SHADOW 125 ccm".
Ze zdjęcia wychodzi, że nie wiedzą jednak co sprzedają ... wcześniej ie zwróciłem na to uwagi.
Tak z ciekawości napisałem do nich - ciekawe co odpowiedzą ... |
|
|
|
|
Marlboro
Tomek
Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40 Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 951 Skąd: Suskowola /WRA
|
Wysłany: 2015-03-09, 16:02
|
|
|
Alabaster napisał/a: | I jakim cudem to dodaje 8% mocy ? |
U jeźdzca portfel lżejszy to i Hanka ma lżej ciągnąć |
_________________ Maruda od urodzenia |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-09, 16:23
|
|
|
ciekawe, czy ta górna rura jest zaślepiona i dospawana do dolnej jako atrapa
a dodatkowo obniża jej wytrzymałość samym spawem?
czy faktycznie spaliny są przynajmniej dzielone na dwie rury...
choć może nie jest - jakby była ślepa, to by tak się chyba nie przebarwiał wydech w tym miejscu... |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
Duszeek
Motocykl: Honda vt shadow
Wiek: 52 Dołączył: 11 Sie 2014 Posty: 133 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2015-03-09, 17:32
|
|
|
Odpowiedź co do wydechu ...
"Zdjęcia są poglądowe, katalogowe zdjęcia producenta oraz przykładowy motocykl z założonym wydechem. Wydechy są dedykowane pod konkretny model motocykla i na 100% pasują do nich, nie są to żadne wydechy "uniwersalne" które może będą pasować jak sobie przerobimy połowe. Producent nie zawsze jest w stanie dostarczyć nam realne zdjęcia konkretnego modelu wydechu i podsyła nam zdjęcia poglądowe.
Dla przykładu, mamy realne zdjęcia wydechu dla Hondy Varadero 125 ccm i są tam też zdjęcia katalogowe, na katalogowych wydaje się że jest to wydech pod 1 cylinder a na realnych widać że w komplecie są wszystkie kolektory wydechowe aby wszystko pasowało.
http://moto125.pl/p/202/1...-125-honda.html " |
|
|
|
|
Wojti
V-tec
Motocykl: Shadow VT 125
Wiek: 40 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 69 Skąd: Korycin
|
|
|
|
|
garnett
Majsterpopsuj
Motocykl: HD Electra Glide wcześniej VT500c i VT1100ace
Wiek: 43 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 1617 Skąd: Warszawa-Wesoła
|
Wysłany: 2015-03-10, 15:37
|
|
|
VT125 z silvertail pięknie brzmi
https://www.youtube.com/watch?v=ZKxePJrrogU
Lub coś takiego
https://www.youtube.com/watch?v=gKRNSrn2zf4
Zdajcie sobie jednak sprawę z tego że taki dźwięk będzie tylko przy niskich obrotach. Niestety 125 trzeba dosyć wysoko kręcić, więc przy większej prędkości straci cały urok i przerodzi się jeden wielki ryk.
Na wszystkich filmach pokazują jak motocykl stoi z włączonym silnikiem bez gazu lub jak się toczy na 1-2 biegu. |
_________________ Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać. |
Ostatnio zmieniony przez garnett 2015-03-10, 18:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Marlboro
Tomek
Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40 Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 951 Skąd: Suskowola /WRA
|
Wysłany: 2015-03-10, 18:27
|
|
|
garnett napisał/a: | VT125 z silvertail pięknie brzmi
https://www.youtube.com/watch?v=ZKxePJrrogU
Lub coś takiego
https://www.youtube.com/watch?v=ZKxePJrrogU
Zdajcie sobie jednak sprawę z tego że taki dźwięk będzie tylko przy niskich obrotach. Niestety 125 trzeba dosyć wysoko kręcić, więc przy większej prędkości straci cały urok i przerodzi się jeden wielki ryk.
Na wszystkich filmach pokazują jak motocykl stoi z włączonym silnikiem bez gazu lub jak się toczy na 1-2 biegu. |
1. linki podałeś obydwa takie same
2. ja kiedyś u siebie wpiołem przelotowe zamiast końcowych i piuęknie ona brzmiała - ale jak wspomniałeś jak gazu nie tykałem -> jak wchodziła ponad 4k rpm to robiło się nie miło i bardzo głośno i nie był to charakterystyczny tyk Vki ale nieznośny ryk wysokoobrotowca - efekt odwrotny zamiast spoglądania się ciekawskich co to za maszyna to spojrzenia typu " co za wieśniak jedzie" -> i do tego łeb strasznie jeźdźca boli. |
_________________ Maruda od urodzenia |
|
|
|
|
garnett
Majsterpopsuj
Motocykl: HD Electra Glide wcześniej VT500c i VT1100ace
Wiek: 43 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 1617 Skąd: Warszawa-Wesoła
|
Wysłany: 2015-03-10, 18:37
|
|
|
Marlboro, Link poprawiony
U siebie przy 4k rpm już zapinam wyższy bieg, bo dźwięk mi się już nie podoba ( mam nieoryginalne tłumiki i jest głośniejsza ) i mniej paliwa mi żre. Staram się w czasie normalnej jazdy utrzymywać obroty na poziomi 3-3,5 tyś.
Niestety 125 musisz kręcić wyżej. |
_________________ Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać. |
|
|
|
|
Yulian
Motocykl: Honda Shadow 125
Dołączył: 02 Lut 2015 Posty: 58 Skąd: RZ / RP
|
Wysłany: 2015-03-10, 20:58
|
|
|
Cytat: | Zdajcie sobie jednak sprawę z tego że taki dźwięk będzie tylko przy niskich obrotach. Niestety 125 trzeba dosyć wysoko kręcić, więc przy większej prędkości straci cały urok i przerodzi się jeden wielki ryk. |
Dorzuce coś od siebie.Mam Silvertail.Żeby był jeden wielki ryk to naprawdę trzeba bardzo wysoko kręcić silnik.Pytanie tylko po co ? |
_________________
|
|
|
|
|
Marlboro
Tomek
Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40 Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 951 Skąd: Suskowola /WRA
|
Wysłany: 2015-03-10, 21:32
|
|
|
garnett napisał/a: |
U siebie przy 4k rpm już zapinam wyższy bieg, bo dźwięk mi się już nie podoba ( mam nieoryginalne tłumiki i jest głośniejsza ) i mniej paliwa mi żre. Staram się w czasie normalnej jazdy utrzymywać obroty na poziomi 3-3,5 tyś.
Niestety 125 musisz kręcić wyżej. |
Oprócz monotonnych prostych i pustych dróg ja staram się jeździć wyżej - 5-6k ze względy że silnik wtedy jest żwawszy i w razie konieczności szybciej jest coś zrobić.
Yulian napisał/a: | Dorzuce coś od siebie.Mam Silvertail.Żeby był jeden wielki ryk to naprawdę trzeba bardzo wysoko kręcić silnik.Pytanie tylko po co ? |
Coś nie wyobrażam sobie "ryku" na 125, ba nawet na swojej 500 tego czegoś ciężko doświadczyć - no chyba że mamy różnorakie definicje ryku. |
_________________ Maruda od urodzenia |
|
|
|
|
|